Hur VILL ni att er tjej/kille ska vara/se ut etc. *POLITISKT INKORREKT!*

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Så här ska hon se ut!

Sen ska hon helst lysnna på oldschool hip hop och dyrka Guns n Roses med.

Och inte va snål, det va väl allt typ :D

Bifogat

• ScarlettJo.jpg
    ScarlettJo.jpg
    24 KB · Visningar: 149

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Som vanligt är allting bara tyckande, man väljer väl den man blir kär i, inte den som uppfyller ens behov av status eller ens egna tillkortakommanden.

De tjejer jag har varit ihop med har ingen gemensam nämnare utseendemässigt, förutom att alla varigt jäkligt snygga då :D

Triumphrider

Nu med "evil" avatar
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
Trumpet RS955i -02
Hon ska inte vara så lång att hennes hjälm sticker för högt uppe
när man åker hoj, det ger för högt luftmotstånd. :squid
Hon ska inte heller vara för tung, det påverkar kurvtagningen.
Åså ska hon inte vara för rädd av sej, det påverkar stämmningen under
kaffestoppen negativt.

Å däremellan ska hon vara intelligent, men inte tråkig, ha humor så att
vi kan skratta åt samma saker, och vara huslig i hemmet.

Ja tror jag har hittat den rätta :) :)

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Skulle jag ge mig tillbaka in i sökandet efter en "partner" så skulle jag vilja ha:

1. Mellanstora bröst, inte för små och inte för stora. Vid för stora kan det bli jobbigt med folk som glor konstant.

2. Bak är lika viktigt, mer svårbeskrivliga krav.
3. Ögon, inga satans kattögon man blir rädd av, normala, gärna blåa ;)
4. Hjärna
5. Inte klä sig så utmanande att man inte vågar ta med henne på julmiddagen hos tex. morföräldrarna utan att man skäms.
6. Kunna hålla käft ibland, vilket inget fruntimmer kan.

Eftersom tjejer jag vill ha endast finns på tv och i filmer så har jag slutat leta, precis som att jag slutat leta guld när regnbågen dyker upp.

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
exakt som mig i allt fast likna Natalie Imbruglia... (tjejen i min skola som bara vill att vi ska vara vänner :huvet )

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tom skrev:
Felet är nog att du skall kunna leva med din idealtjej/kille, då räcker det inte med en snygg förpackning. Jag är övertygad om att både killar och tjejer tittar en extra gång ifall förpackningen är snygg, men om det saknas innehåll så spelar det ju ingen roll, det blir fort tråkigt ändå.
Om du skulle läst det första inlägget så skulle du även förklara hur hon/han skulle vara etc...

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Svärmorsdröm i vardag & porrstjärna i sängen? *citat nånstans ifrån*

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Triumphrider skrev:
Hon ska inte vara så lång att hennes hjälm sticker för högt uppe
när man åker hoj, det ger för högt luftmotstånd. :squid
Hon ska inte heller vara för tung, det påverkar kurvtagningen.
Åså ska hon inte vara för rädd av sej, det påverkar stämmningen under
kaffestoppen negativt.

Å däremellan ska hon vara intelligent, men inte tråkig, ha humor så att
vi kan skratta åt samma saker, och vara huslig i hemmet.

Ja tror jag har hittat den rätta :) :)

Hahahaha är fick du mig verkligen att skratta till :tummenupp
Ganska så hojberoende eller? ;)

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Tycker alla har någerlunda samma smak här inne och kan inget annat än hålla med alla andra.
Men mitt STORA problem är att jag bara är 18 och det är i detta stadiet alla brudarna är sådana där "bimbos" som bara springer runt på en player, Jag har iallafall endast stött på sånna.

Den flickan jag är ute efter är då en tjej som man ska kunna snacka allvar med och även skoja, som inte tar allt för givet och heller inte är blyg... som kan komma med lite initsiativ vad man ska göra till helgen utan att jag ska ha den bestämelsen varje helg ( som min polares ex var ).
Kroppen ska se någerlunda bra ut och hon ska ha en BRA klädstil... inte som jag brukar kalla det "kom och våldta mig!!" och heller inte skejtarstil ( inte många som har det men vissa har ju )

Annars har jag bara samma krav som dem flesta här.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Alla tjejer i 18årsåldern är inte blåsta bimbos... Har inte träffat så många som är såna i verkligheten... inte i min umgängeskrets ialalfall...

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Klart att alla tjejer i 18 års åldern inte är bimbos men bimbos är klart överepresenterade i denna åldersgrupp (liksom klass 7 hojar i skadestatistiken) gjuten paralell eller not.... :rolleyes:

Om du bara hitils har stött på bimbos så borde du nog byta ställe du träffar tjejer på eller lära känna dem bättre. :)

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Ha något i huvudet, helst. Resten spelar inte så stor roll (hmm förutom normalviktig-smal, blond, fina rattar, fin inte för stor eller för liten rumpa) men det hamnar ju i andra hand :va

mysk

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
xxx
Pillis skrev:
Jag vill ha en kille som är sej själv till 100%. En kramgo sådan, inte spinkig och inte för mycke muskler...lagom helt enkelt!! Vill inte ha nån ytlig, märkesfixerad machokille utan en "vanlig" kille som trivs m sej själv utan för den sakens skull klä sej som en slusk! Något som är viktigt är att kunna prata...vill INTE ha en kille som inte kan säga va han känner! Självklart är d ett plus om han är intresserad av hojar! :tummenupp

Visst har utseendet betydelse men d är ju egentligen rätt löjligt...smaken är som baken och ALLA är fina i NÅGONS ögon...någon JAG tycker är skitsnygg kanske någon annan tycker är skitful.......för min del är personligheten viktigast ändå...humor, ärlighet och "glimten i ögat" kommer man långt på! :yoparty

Själv är jag rätt glad att jag inte faller inom ramen för den där typiska "snygga" bruden....smal, stora tuttar och långt hår...ibland är d ju faktiskt rätt skönt att skilja sej från mängden och jag vill att en kille ska gilla mej för den jag ÄR...inte den jag "borde" vara!! :tuttar

Tack för mej! :tungan

Varför finns inte fler som du...
Har jag fattat rätt att du kör ambulansen på Falkenbergs motorbana?
Hade jag vetat de i somras så skulle jag aldrig rett ut de där framhjulssläppet jag hade på motardcykeln där en gång. Fast de blir väl fler chanser till krascher så vi kan träffas under "avslappnade" förhållande :)

TetrA

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Well ingen!
Emmi skrev:
Trevlig, rolig, social, ärlig. Gärna hojintresse Gärna modeintresserad, mörkt rufsigt hår, helst längre än mej, älskar vältränade axlar, armar,Sexig blick och snygg kläder. Rakad & snygga skor.

Utseende är inte så viktigt på det sättet.

Det är tur att du inte är ytlig och bara tänker på utseende! :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Borsiin skrev:
Klart att alla tjejer i 18 års åldern inte är bimbos men bimbos är klart överepresenterade i denna åldersgrupp (liksom klass 7 hojar i skadestatistiken) gjuten paralell eller not.... :rolleyes:

Om du bara hitils har stött på bimbos så borde du nog byta ställe du träffar tjejer på eller lära känna dem bättre. :)

Kan du definera ordet bimbo?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...