Om du skulle läst det första inlägget så skulle du även förklara hur hon/han skulle vara etc...Tom skrev:Felet är nog att du skall kunna leva med din idealtjej/kille, då räcker det inte med en snygg förpackning. Jag är övertygad om att både killar och tjejer tittar en extra gång ifall förpackningen är snygg, men om det saknas innehåll så spelar det ju ingen roll, det blir fort tråkigt ändå.
Emmi skrev:Svärmorsdröm i vardag & porrstjärna i sängen? *citat nånstans ifrån*
Jodå...campar skrev:Dom kan ju faktiskt inte existera?!!!
Triumphrider skrev:Hon ska inte vara så lång att hennes hjälm sticker för högt uppe
när man åker hoj, det ger för högt luftmotstånd.
Hon ska inte heller vara för tung, det påverkar kurvtagningen.
Åså ska hon inte vara för rädd av sej, det påverkar stämmningen under
kaffestoppen negativt.
Å däremellan ska hon vara intelligent, men inte tråkig, ha humor så att
vi kan skratta åt samma saker, och vara huslig i hemmet.
Ja tror jag har hittat den rätta
Pillis skrev:Jag vill ha en kille som är sej själv till 100%. En kramgo sådan, inte spinkig och inte för mycke muskler...lagom helt enkelt!! Vill inte ha nån ytlig, märkesfixerad machokille utan en "vanlig" kille som trivs m sej själv utan för den sakens skull klä sej som en slusk! Något som är viktigt är att kunna prata...vill INTE ha en kille som inte kan säga va han känner! Självklart är d ett plus om han är intresserad av hojar!
Visst har utseendet betydelse men d är ju egentligen rätt löjligt...smaken är som baken och ALLA är fina i NÅGONS ögon...någon JAG tycker är skitsnygg kanske någon annan tycker är skitful.......för min del är personligheten viktigast ändå...humor, ärlighet och "glimten i ögat" kommer man långt på!
Själv är jag rätt glad att jag inte faller inom ramen för den där typiska "snygga" bruden....smal, stora tuttar och långt hår...ibland är d ju faktiskt rätt skönt att skilja sej från mängden och jag vill att en kille ska gilla mej för den jag ÄR...inte den jag "borde" vara!!
Tack för mej!
Emmi skrev:Trevlig, rolig, social, ärlig. Gärna hojintresse Gärna modeintresserad, mörkt rufsigt hår, helst längre än mej, älskar vältränade axlar, armar,Sexig blick och snygg kläder. Rakad & snygga skor.
Utseende är inte så viktigt på det sättet.
Borsiin skrev:Klart att alla tjejer i 18 års åldern inte är bimbos men bimbos är klart överepresenterade i denna åldersgrupp (liksom klass 7 hojar i skadestatistiken) gjuten paralell eller not....
Om du bara hitils har stött på bimbos så borde du nog byta ställe du träffar tjejer på eller lära känna dem bättre.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|