Maria1980 skrev:Precis! Tror Du att jag är så dum att jag lägger ut en sån bild på mig själv? Men om jag ska erkänna så var det den bilden som gjorde att jag köpte stället... *skratt*
Då finns det hopp...
Maria1980 skrev:Precis! Tror Du att jag är så dum att jag lägger ut en sån bild på mig själv? Men om jag ska erkänna så var det den bilden som gjorde att jag köpte stället... *skratt*
RonJeremy skrev:Hur gör man när man ser tjejer på hoj då? Brukar ju skita sig kraftigt när dom tar av sig hjälmen ju
gäller säkert omvänt me....
Maria1980 skrev:Hur menar Du då? Att Ni blir besvikna?
t-rex skrev:Brudar gillar badasses. Ge kärringen fingret och börna iväg på bakhjulet.
RonJeremy skrev:Hur gör man när man ser tjejer på hoj då? Brukar ju skita sig kraftigt när dom tar av sig hjälmen ju
gäller säkert omvänt me....
Maria1980 skrev:Hur menar Du då? Att Ni blir besvikna?
Zanja skrev:Håller med Maria. Gillar ni inte det ni ser när vi tar av oss hjälmen? Det kanske beror på att du inte sett mig...?
Ella skrev:Hmmm... Ja, det där vill jag allt få en förklaring på...
amullo skrev:Jo asså... För mig är det så att jag totalt förlorar talförmågan när jag ser sånna snygga MC-tjejer.. Därför är det kört för min del..
ThomasN skrev:Givetvis såhär:
http://xyz.pp.se/~thnov/nice/tuttar_5.html
För den som vill se mer så finns det mer: http://xyz.pp.se/~thnov/nice/
Vissa "skinn"-ställ då....SuperSport skrev:Själv så blir jag förblindad av damer i skinnställ så jag ser inget när hjälmen kommer av, för då har man redan fallit som en fura.
Zanja skrev:Av alla förslag jag läst här så skulle jag nog föredra sailor-hälsningen när nån uppmärksammar mig. Fast en mycket tydlig huvudvridning vid/efter passerandet funkar också.
Fast den stora frågan är hur man själv ska hälsa på en snygg kille när man kör förbi...? Funkar samma hälsningprocedurer eller är det bara att öppna skinstället som gäller?
Zanja skrev:Håller med Maria. Gillar ni inte det ni ser när vi tar av oss hjälmen? Det kanske beror på att du inte sett mig...?
aaaaaaaaaaaaahahahat-rex skrev:Brudar gillar badasses. Ge kärringen fingret och börna iväg på bakhjulet.
pungslungaren skrev:En lättklädd bild och alla blir helt till sig. Vi måste vara en svag ras.
rozen skrev:cloud! fn du kan ju ta med dig råttjäveln på styret så kommer säkert massa me brudar och klappar på den/dig!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|