Baklampan som sitter där original har skyltbelysning.enklast och snyggast vore att ha ett bakljus som är transparant under. mitt är helrött och antar att det är original?
Baklampan som sitter där original har skyltbelysning.enklast och snyggast vore att ha ett bakljus som är transparant under. mitt är helrött och antar att det är original?
Baklampan som sitter där original har skyltbelysning.
lite premiär igår
Biltema gelSkaffade mig en rolig dyngsprättare i somras, men nu verkar batteriet ha gjort sitt. Kollade Karlströms och där tog de över 1800:- för ett "original" batteri
Mätte lite snabbt i garaget och kom fram till att LxBxH var ca 110x65x110 på det batteri som sitter där nu. (Tror det är ett 5 Ah från Feltema).
Är det någon som har köpt, och blivit nöjd, med något annat än originalbatteri som inte kostar skjortan? Något som är på minst 7 Ah (standard kräm = 7Ah) med de angivna måtten. Höjden kan man kanske tulla på lite.
Biltema gel
Biltemas gelbatteri har måtten 151 x 87 x 95, däremot har dom ett vanligt underhållsfritt batteri med måtten 110 x 65 x 135. Båda på 7 Ah. Strax ovanför batteriet sitter dock relä/säkring till startmotorn men eventuellt kan du få in det. Bara hålla tummarna att det passar
Jag köpte ett av taffmeister (http://www.taffmeisters.co.uk) som är 110*110*70. Lite luddigt vad batteriet har för kapacitet då det inte står på. Vad jag förstår så är det 7Ah. Dock ska det enligt taff vara bättre kräm i det än i husaberg standard, vilket enligt manualen är på 8Ah. Billigt blir det också. 40£ ink. frakt.
Jag har inte hunnit prova det än, men han verkar va pålitlig beträffande sina husaberg-prylar.
Vart var ni och körde? Ser att du är från sthlm, själv har jag inte hittat nå tillräckligt roligt spår för att orka byta över till grusdäcken..
Någon som håller på att sälja?
Tycker det är vansinnigt trögt?
Husa e för skoj för å sälja
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|