MrC
\,,/(O_O)\,,/
Är det samma lager mm på en 02 motor som på min 08?
Har komplett inkl svänghjul som funkade vid demontage.Skulle inte (P-son) hitta sin så lånar jag gärna din. Är lite närmare till Höör för min del. Men tackar så länge.
Är det samma lager mm på en 02 motor som på min 08?
Enligt boken skall det inte vara samma lager.Just fan!
Jag önskar att hitta en 650 motor årsmodell 03-08 att köpa. (inte hittat någon)
Kan vara rasad, nån som har nån ide var man kan finna en sådan?
Maila gärna petrolhead "snabel a" bastardi.net
Ja,det är knappt någon skillnad motormässigt 04-08.Vad säger ni om 2008 FE450, har dom ungefär samma tillförlitlighet som övriga husa?
Jag undrar specifikt om 08an.
Ja,det är knappt någon skillnad motormässigt 04-08.
Exakt hur tillförlitlig den är blir ju lite av hur långt ett snöre är men en endurokörd 450 brukar hålla länge,jämndålig med en Ktm RFS på ett ungefär.Plåga livet ur de större modellerna med motardhjul eller finndubb är såklart en annan femma...Hur tillförlitliga är om då? Jag har lite svårt att lita på Husaberg.
Exakt hur tillförlitlig den är blir ju lite av hur långt ett snöre är men en endurokörd 450 brukar hålla länge,jämndålig med en Ktm RFS på ett ungefär.Plåga livet ur de större modellerna med motardhjul eller finndubb är såklart en annan femma...
Du har mekat manualen va ?Tips på mekhjälp / mcverkstad runt Örebotrakten mottages! Har en 450 -04 motor som ligger i zip-påsar. Har påbörjat lagerbyte för typ 3 år sedan men känner inte att tiden/kunskapen finns för att plocka ihop motorn igen. Är lite osäker på de här med att shimsa in vevpartiet =/
Tänkte iaf höra med Pelganders om dom kan byta lager samt balansera vevpartiet. Skule även vilja ha cylinderloppet uppmätt då ny kolv ska inhandlas.
Kanske finns det någon här på forumet som kan mecka (mot ersättning givetvis)
Om det inte passar finns aluinsug+gummistos från senare modell.Någon här som bytt ut dellorton mot Keihin på 650 02an? Insugsgummit på toppen ser inte ut att passa helt optimalt?! Men det kanske funkar?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|