gluffis
Slowrider
Akrapovic helsystem säljes.. ge mig bud
Till vad ?
Precis, till fs650e -06 kanske? ?
jepp till fs650e passar säkert från 04-08 har haft den på min -06
Hade du chokeknappen utdragen så gick den på choke när du ställde tomgången.Den svarta chokeknappen ska vara intryckt när motorn är varm.Bränsleskruven sitter under förgasaren,mot insugssidan.Original är den knappt synlig och du behöver mejsel för att justera.Den är smidig att byta ut mot en med vridgrepp på för enklare justering.God kväll gott folk!
Nybliven Husa ägare, närmare bestämt en 650 fe!
Nu till frågan!
Den dog under körning, tog ner förgasaren och gjorde rent, var ett grönt pulver i flottörhuset som försvann delvis efter bensinbad.
Starta igång den och ställde tomgången efter den blivit varm och choken utdragen.
Dock när man startar den när den är kall så är tomgången sjukt hög med choke intryckt och jag undrar om detta går att åtgärda?
Jag hittade bara tomgångsskruven men vad jag förstod så skall det även finnas en blandskruv men detta var inget som jag hitta, så om någon skulle kunna beskriva det för mig vore det strålande..
Mvh Mattiaas
Addemoto tror jag har blå med.Tänkte shoppa mig en kedja av rätt modell... Och när jag ändå håller på slå till på en blå, så det matchar dom där KTM oranga fälgarna jag har
Så tips på vart man köper en vettig blåfärgad kedja, mx24 verkar ha för 1100:- iaf. Har inte kollat men förusätter det är 520 kedjor på Husa ?
hallå har en 650 -08 som har gått 97h men igår när jag hade kört en repa på typ 10 mil så dog den helt och hållet.
Hojen slutade svara på gas och sen när jag kopplade så dog den.
Sen när jag försöker att starta den så tänder den inte överhuvudtaget, men jag har gnista och jag tror den får sopa.
Sen är det som att det har blivit högre kom i den för jag orkar knappt kicka igång den har alltid varit lätt kickade innan den dog. Har även testat att springa igång den i nerförsbacke hände inget alls.
Sen undrar jag vart man kan få tag i en kylfläkt till en husaberg 450- 11 den kokar över lite
Inga som skruvar själva? ?
Hur många av specialvertygen MÅSTE jag ha tag i?
Svänghjulsavdragaren, passar någon av dem i biltemas kit?
Kan man göra stopkil av något annat? ( verktyget ser ut som ett halvt drev )
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|