Husabergrenovering startad!

wolfpakk

Ny medlem
Gick med
30 May 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Suzuki sv 650 -06, kawasaki Z1000 -79
Idag gick den igång som den skulle!!! :yoparty

Hittade problemet, det var chokreglaget som satt för spänt så det låg lite choke på bara, fan vilken skillnad på starten det är nu efter renoveringen. Förut var jag tvingad att ta sats o hoppa igång den, nu kunde jag nästan sitta ner o kicka igång. Körde även ett par repor i gången till garaget (20-30 m inomhus) Den låter bra och jag hoppas att det blir plusgrader några dagar nu så man kan ta ut den på en lite bättre provtur :rolleyes:

Fan vilken skön känsla att den är klar o timmarna är "nollade" och tack alla som svarat på mina frågor :tummenupp
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Idag gick den igång som den skulle!!! :yoparty

Hittade problemet, det var chokreglaget som satt för spänt så det låg lite choke på bara, fan vilken skillnad på starten det är nu efter renoveringen. Förut var jag tvingad att ta sats o hoppa igång den, nu kunde jag nästan sitta ner o kicka igång. Körde även ett par repor i gången till garaget (20-30 m inomhus) Den låter bra och jag hoppas att det blir plusgrader några dagar nu så man kan ta ut den på en lite bättre provtur :rolleyes:

Fan vilken skön känsla att den är klar o timmarna är "nollade" och tack alla som Stort grattis. Härligt när man drar igång hojen efter renovering. :tummenupp Skönt också som sagt att ha "0 timmar" på mätaren.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top