Tinatjejen skrev:Bebbe, vilken ful soffa du har
Hunden är ju bara så läcker!
bebbe skrev:Vad! min soffa är väll fin
Nej, jag håller med snyggare finns det jhuu
Men hojen tar för mycket pengar så jag har inte över till en ny, kanske skall få en utav mormor Fast den gammla är välldigt mysig
Tycker att det ser ut som om Dize (stavade jag rätt) har växt till sig lite, ser fin ut
BENSON skrev:Äts gör han och då dör han,,,,
Min 170 cm kompis " SPAWN"
Tinatjejen skrev:
Han blir tamejfan bara större å större den hunden , han är ju fin, de e ju en staff
bebbe skrev:Självklart! Min växer bara på bredden
Tinatjejen skrev:Visst serru..
nu har exet haft honom en vecka...
Slagist med grannens lösa hund har han gjort igår...
så nu är det bara att börja om med all träning jag lagt ner på honom.
Fan att folk inte kan hålla koll på sina hundar.
Det gick ju så BRA nu.. åsså ska de komma en lös springande, åxå hanhunds ilsk, hund, å pajja allt
bebbe skrev:Hmmm.... låter tråkigt! Och sedan så kan man ju tänka sig vad media hade gottat sig om din hund hade skadat den andra allvarligt (såvida den andra inte också var en staff).
Hände samma sak med min hund för några år sedan en, en jäkligt ilsken spets flög på honom. Hade försökt att få honom gå ihop med andra hundar hela tiden och det gick jätte bra, tog några sek innan min hund förstog vad den andre gjorde (hade aldrig varit i slagsmål innan).
Men när han väll fattade så........ gick nästan inte att lugna ner honom, har haft ett helvete med honom och andra hundar sedan dess
Stackars djur måste jag säga..Lokke skrev:Från lugn till agressivt muskelknippe med syl vassa tänder på 0,2 sek..... Har för tillfället nästan 2000 av dom här rackarna, kanske inte husdjur men i alla fall.....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|