GreenDragon
Ny medlem
Igår körde vi en riktigt trevlig grusrunda, när jag kom hem hade det nästan blivit 30mils körning! Denna hoj är riktigt sjysst, även på asfalt!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ok, tack. Jag har grejerna, staget och väskan. Tack ändå. Är det omständigt att få bort bakskärmen?
En annan fråga
Någon som har tips mot imma på visiret? köpte en hjälm som inte har pinlock elelr så och det immar nåt så in i helvete! funkar sån spray man kan köpa ellr har någon något hemmaknep? slänger iväg en bild på kvällsturen när jag ändå laddar upp
MVH FilipView attachment 436959
fick reda på nyss att motorgarantin inte gäller om man köper ett icke Husqvarna återförsäljare system 3st olika Acrapovic paket då. Men dom kan la inte se om man kör med ett Wings slipon utan att mappa om den då eller?
Vilka är de 3 olika akrasystemen då? För att förtydliga? <3
Bild 2 syms inte. Är det 3:an som säljs i Sverige?
Säker på att 3:an är olaglig?
Är såna vattentäta?
Inga problem att åka med annat slipon och sen byta till originalljuddämparen när det väl är dags för service/garanti. ECUn kan inte veta vad du åker för ljuddämpare.
1. 2016 Akra med katalysator
View attachment 436983
2. 2017 Akra med borttagbar katalysator (ljuddämparen är tyvärr gigantisk, skulle tro denna är framtagen för att kunna åka med slipon lagligt, i länder med strikta avgaskrav. Tyskland bl.a.)
View attachment 436985
3. 2017 Akra från Husqvarnas egna tuning kit, detta ser ut som 2016 modellen men har ingen katalysator från början. Detta är ju dock inte gatlagligt egentligen.
View attachment 436984
Komiska är ju dock att tuning kitet till -17 är billigare än vad bara en lös ljuddämpare är tack vare avsaknaden av kat, här i vårat lilla land är det inga problem att åka katalysatorlöst än så länge.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |