Hyllning till Kungen av Bulten! *filmerna*

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Hoj
R1 -07

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
JAG INSTÄMMER OCKSÅ!

Har du slutat köra hoj eller Roller? Kan du ju inte göra när du har mc-affär.
Dina filmer var ju så sköna, kommer ihåg början på en film där du stod framför ett brinnande låghus..eller höghus kanske det var "-Jag bor i ett rätt sunkigt område.." :rofl :rofl
Mera filmer!!!!

Det är underbart att höra att filmeriet är saknat. Man blir klart sugen på att damma av kameran igen och visa hur mc-filmer ska göras. :)

Just nu äger jag ingen hoj men jag känner hur det börjar pulsera i halspulsådern när man ser gamla goa Bulten på filmerna. :yoparty

tycker att start å stop gränserna är lite suddiga, ni kan väll åtminstone räkna med att man ska stå still vid stopp skyllten :p jävligt lätt å sätta snabba tider om de inte finns någon riktigt start å mål gräns :p

Jo jag håller med. Jag va faktiskt på Flinks och köpte asfalts-färg för att måla en start och en mållinje.

Last edited:

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hur fort har DTM kört?? Får inte igång filmen.. Syftar främst på bogan.. :näsblod

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Oavsett så borde du väl kunna klå det, eller slå dig gul o blå?! Ge mig en låneknarr så kan jag hänga med och hjälpa till med kameran.:tummenupp

Du kan få ta en hoj från jobbet.. så fort som jag kör så räcker det med en ER-6:a eller en ZX250-R :D

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
Jag ser hellre Tjuren från Bromma på räserbanan istället för i ett dike i skogen.
Kör så det ryker :)

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Jag ser hellre Tjuren från Bromma på räserbanan istället för i ett dike i skogen.
Kör så det ryker :)

Jag håller mig borta från rekordtaggningar :tungan För feg för gatracing :pannkyss
Men i A-torp ska jag försöka hålla stålet! :)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
HAH!! Länge sen ju, Webspy sitter ju och snuttar bröstmjölk dagarna i ända :näsblod

Hahaha.... ja ur led är tiden. Ungkarlarnas General har stadgat sig och skaffat knodd. :näsblod

Men det gäller att se till generationsskiftet. Man måste producera nya unga förmågor som tar över.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Mer ligga där har jag hört. Webspy sitter på Mallis, och det kanske är som "tjuren" (?!) säger, dvs att han snuttar bröstmjölk.

Min tjej e lite sugen på oscar..... Det är väl du som inte får ligga? Jag har faktiskt fått doppa 4 gånger denna vecka! Senast igår kväll.... Det e ju så varmt här nere på dagarna. Det gäller ju att tajma rätt veckor.... o veck! Badade i havet igår. Tjejen har trots noll motorintresse lovat o följa med o kolla på en SM-deltävling i RR i sommar.

RoLLER skrev:
Hahaha.... ja ur led är tiden. Ungkarlarnas General har stadgat sig och skaffat knodd.

Men det gäller att se till generationsskiftet. Man måste producera nya unga förmågor som tar över.

Va fan ska man göra..... känner mig som en gammal Just D-låt! "Lika trygg som en borr i sumpen, så fort man oponerar sig så blir hon trumpen"

MrLind är dock ingen ungdom längre, utan även hans bästföredatum har gått ut!

Själv insåg jag att jag måste luta mig framåtför att se min snopp - magen är ivägen.... Dags att börja träna inför Bitch 2009!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0