Hyllning till Kungen av Bulten! *filmerna*

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
Ngt snabbt
Du får helt enkelt acceptera att folk inte blir lika impade att någon slår DTM med en K7 med grymt klipp, fina bromsar och bra chassieegenskaper som att DTM satte första tiden med sin risiga R1-98, helt orginal med features som sjukt låg etta, omöjliga bromsar ett chassie som tenderar kasta av en när som helst.
Det är det ballaste enligt mig i alla fall. Han hade fanimej orginalpipan på!

Hehe nej jag personligen bryr mig inte ett dugg om det,jag skiter i vad folk blir impade av eller inte vår film va ju en kul grej som vi gjorde tror däremot att folk blev lite griniga av andra orsaker.
Jag har själv åkt R1 98,åren 99 till 02 helt original och bromsarna va mkt bra chassiet är grymt än idag,pulvret är väl lite sämre,bromsade 135 hjulhästar motsvarande K6an som har ca 160 hjulhästar.

Ta tex Dähnes nurburgring rekord satt med en Rc30 1993 (7,49,71min) helvarv hans hoj är en Rc 30 från 88 där kan man snacka gammal hoj bromsar osv och de e ingen som tagit rekordet där än,kommer ihåg att en inte så blygsam chafför som Jörgen fuchs körde 7,56 helvarv där med en Cbr 1000rr 2005.
Dähne själv hävdar att de är svårt att ta detta rekord med en Cbr Gsxr eller liknande gathoj eftersom deras chassien inte är tillräckligt bra och kvickstyrda.

Dvs det borde vara större skillnad mellan RC30 88 och Cbr 1000 05 än R1 98 och Gsxr 1000 06

Jag ska plocka skittiden med min virrraggzo!

De e bara att hålla stumt och låta packväskorna ligga i backen i kurvorna..:yoparty

Mr E

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
...Att jmf tider på en allmän vägsträcka.
Vad bevisar det hela? Att någon har större kuk en den andra?
Patetiskt.. Kör ifrån mig på tex Gelleråsen så lovar jag att jag är impad.

Så köra fort på bana är inte kukmätning? :)

• Gilla
Reaktioner: R2

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
1000RR

haha ezzo e du lack på gatfolket nu igen:tummenupp:tuttar

jag steker dig fett på knutstorp:D:D:D eller gotlandring:):tungan:krama

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Finns de nån snäll som kan vissa vad man kan kolla på filerna för dom funkar inte på sida 1

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
Ngt snabbt

Ahh den legendariske Ezzo

Dig har man hört mycket snack om vissa säger du e vass på att gasa,vissa säger att du inte är vass på att gasa.
Eftersom en del folk upplever dig som rätt stor i orden så tyckte jag att de skulle va kul att åka med dig,så jag bokade upp mig på eran första bankörning på midlanda,eftersom en bekant till mig (saint) från banåkning.nu sa att du skulle komma så hoppades jag att du skulle vara där så jag skulle ha ngn att följa och visa mig hur man kör bana och delar med dig av dine erfarenheter så jag kan bli en bättre förare och ev börja åka mer bana framöver.

Men de verkade som du inte va där så jaja ska väl höra med Saint om man kan komma till Gelleråsen ngn gång..

Mr E

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Ahh den legendariske Ezzo

Dig har man hört mycket snack om vissa säger du e vass på att gasa,vissa säger att du inte är vass på att gasa.
Eftersom en del folk upplever dig som rätt stor i orden så tyckte jag att de skulle va kul att åka med dig,så jag bokade upp mig på eran första bankörning på midlanda,eftersom en bekant till mig (saint) från banåkning.nu sa att du skulle komma så hoppades jag att du skulle vara där så jag skulle ha ngn att följa och visa mig hur man kör bana och delar med dig av dine erfarenheter så jag kan bli en bättre förare och ev börja åka mer bana framöver.

Men de verkade som du inte va där så jaja ska väl höra med Saint om man kan komma till Gelleråsen ngn gång..

Mr E

Att bli sambo gick före mittsverige.
Det är kanske du som lär mig..:tummenupp

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
BMWs
Grattis Roller! :tummenupp

Impad :Bugar

Du är nog den som lyckas få stopp på de flesta buskörningar med mc och få till en regskylt fram.

Du lyckas med det som inte polisen, myndigheter och politiker fixat på egen hand. Hoppas du får bra betalt av dem.

Vi alla andra 300.000 motorcyklister kommer förstås vara dig evigt tacksam... eller inte då :arsele

Nicotin

Guest
Grattis Roller! :tummenupp

Impad :Bugar

Du är nog den som lyckas få stopp på de flesta buskörningar med mc och få till en regskylt fram.

Du lyckas med det som inte polisen, myndigheter och politiker fixat på egen hand. Hoppas du får bra betalt av dem.

Vi alla andra 300.000 motorcyklister kommer förstås vara dig evigt tacksam... eller inte då :arsele

inte fått morgonvällingen än ?

lite grinig såhär före vällingen,lugn det går nog över..:rolleyes:

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE