Hyllning till Kungen av Bulten! *filmerna*

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Grattis i år igen Gamlo.. :D
Hoppas du får en underbar dag. :tummenupp

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Grattis igen gamm' guppe!

Edit: Feck va fort 1 år går. :va

Last edited:

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Ah, shiet, den där måste vara speedad, sjukt drevat, inget slanga .. fan! sugger jueh! FEJK!

edit: grattis! det värmer att de finns de som är äldre.

Det ena kanske inte är mer rätt än det andra. Men dom såg till att det var väldigt fri väg för att göra detta. Visst morgondimma men vägen var torr om än inte så varm. Dan o andra sidan hade en hel del trafik och fick sänka farten betydligt vid ett par tillfällen.

Gör om en normal trafik dag, men å andra sidan så tycker jag det ju är idioti oavsett =)

Grattis ändå, för oavsett vad jag tycker om beteendet i sig så kan jag inte låta bli o kolla på det men får dock rysningar i varje kurva när man ser alla träd och fattar vad som händer om fästet släpper...

MackieMack

M.F.
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K7 Kawasaki ZX9R -01 *Såld* KTM 640 -04 Prestige *Såld*
Ah, shiet, den där måste vara speedad, sjukt drevat, inget slanga .. fan! sugger jueh! FEJK!

edit: grattis! det värmer att de finns de som är äldre.

Suger..fejk...drevat?
tykes_dave_parker.jpg

Du kanske kan putsa tiderna med viragon?

Filmerna är grymma, båda grabbarna håller ju stumt. *Hatten av* :yoparty

By the way: Grattis DTM...

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Suger..fejk...drevat?

Du kanske kan putsa tiderna med viragon?

Filmerna är grymma, båda grabbarna håller ju stumt. *Hatten av* :yoparty

By the way: Grattis DTM...

Äh, man ser dett direckt, det finns ingen speejdohealer! Då hade dett gått rätt, och klockan har de sackat ochså! DTM är den endda som kann!

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
Ngt snabbt
Äh, man ser dett direckt, det finns ingen speejdohealer! Då hade dett gått rätt, och klockan har de sackat ochså! DTM är den endda som kann!

Om man säger såhär analyserar man båda filmerna så är Lameriders snabbare redan till fotografkurvan i början:tummenupp:yoparty

Dtm är snabb som fan men de räckte inte riktigt till

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
Ngt snabbt
Jag skiter i vilket men R1 -98 vs K7 (?) gör väl sitt till kanske.
Take it to the track.

Hade ngn grym isle of man förare åkt R1 98 och vi åkt K7 så hade vi blivit stekta..

Dvs förarskicklighet oxå..

Ps bana körs en del oxå och de går hyffs..

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Om man säger såhär analyserar man båda filmerna så är Lameriders snabbare redan till fotografkurvan i början:tummenupp:yoparty

Dtm är snabb som fan men de räckte inte riktigt till

Actually, det är uppenbart att ni kör cepefort båda 2. Jag är mest imponerad av uteståendes upphetsning över filmerna och deras engagemang i att försvara sin favorit :) Vem som sedan är snabbast och om det övht är viktigt att kröna någon, det låter jag de som faktiskt bryr sig göra .. men det är alltid kul att bråka och det är kul med film.

lameriders.se

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2008
Hoj
Ngt snabbt
Actually, det är uppenbart att ni kör cepefort båda 2. Jag är mest imponerad av uteståendes upphetsning över filmerna och deras engagemang i att försvara sin favorit :) Vem som sedan är snabbast och om det övht är viktigt att kröna någon, det låter jag de som faktiskt bryr sig göra .. men det är alltid kul att bråka och det är kul med film.

Hehe jag håller med dig till 100% en jävla massa gnäll o jämförelser hit å dit.

Dtm e grym han gassade bra som fan:tummenupp kommer även ihåg allt predikande hit å dit om att han inte vågade ta den till banan för där skulle han bli avhängd:D

Nu va de såhär att jag har klockat honom på Gelleråsen för ett par år sen och han låg och stekte mellan till höga 1.10 tider där,o de e mkt bra enligt min mening,sen har det inte varit så mycket snack om detta:)

Som du säger kul filmer som fan jag saknar den gamla tiden lite,då folk körde hoj på riktigt utan massa moral gnäll osv..

BTW Danne grattis i efterskott:tummenupp

Mr E

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hade ngn grym isle of man förare åkt R1 98 och vi åkt K7 så hade vi blivit stekta..

Dvs förarskicklighet oxå..

Ps bana körs en del oxå och de går hyffs..

Du får helt enkelt acceptera att folk inte blir lika impade att någon slår DTM med en K7 med grymt klipp, fina bromsar och bra chassieegenskaper som att DTM satte första tiden med sin risiga R1-98, helt orginal med features som sjukt låg etta, omöjliga bromsar ett chassie som tenderar kasta av en när som helst.
Det är det ballaste enligt mig i alla fall. Han hade fanimej orginalpipan på!

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
popcorn.gif

vart är RoLLers körskole filmer da? ;)

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...