Nån som faktiskt kört en GT650? kikat lite på dem, men blir frukansvärt avskräckt av att databladet säger 240kilo torrvikt!!! är den byggd i bly eller? XD, jämför det med sv650'n 165kilo torrvikt så hmm....
Torrvikten på GT650R: 208kg. GT650: 196kg. Effekt: 81,6 hp.Nån som faktiskt kört en GT650? kikat lite på dem, men blir frukansvärt avskräckt av att databladet säger 240kilo torrvikt!!! är den byggd i bly eller? XD, jämför det med sv650'n 165kilo torrvikt så hmm....
Torrvikten på GT650R: 208kg. GT650: 196kg. Effekt: 81,6 hp.
Förmodligen, jag kollade här.Vilken årsmodell gäller det? kikade här http://www.bikez.com/motorcycles/hyosung_gt_650_comet_2004.php står dry weight 240, dock kanske inte den pålitligaste källan, kan det vara wet weight kanske
Alla ni som vet något om denna hoj har faktiskt skrivit ner mkt bra fakta, och det tackar jag hjärteligt för
Sen är det som vanligt här på SH att några muppar måste yttra sig utan vetskap o kunskap,, men det hör till.. jag tillhör den skaran i vissa trådar.. provkörning hoppas jag på i veckan..återkommer.......... Skriv gärna mer så länge..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|