David81
**Pappa till Isabelle & Haylie**
mer åsikter tack..
mer åsikter tack..
mer åsikter tack..
Denna hojen står i garaget nu..((( http://www.blocket.se/vi/8294786.htm?ca=13_s ))) och den ska jag ut o åka med idag ...
Priset kommer att gå ner på hojen...att tillägga
edit.. provkörning..ej köpt..
Jag köpte en likadan som på bilden i April i år. Som ny i Årsmodell -05 som hade gått 400 mil. Fick ge 32 papp. Min kille är iofs en hejare på att bygga om hojar så vi har kapat blåset (låter nu grymmare än värsta Duccen ), bytt till nya, snygga backspeglar (orginalspeglarna är uggly as H***) samt ska lacka den i mattsvart nu i vinter. Börjar bli skitsnygg och har även fått många frågor och nyfikna blickar.
Har kört ca: 300 mil sedan dess och jag är i helhet MKT nöjd med hojen och då körde jag ändå en Blackbird innan.
Bra bottenvrid, supersmidig på små slingriga vägar och lättkörd som bara den Känns inte alls "skranglig" el billig utan känns rejäl och stabil.
Bor i Kristianstad men var uppe på MC-dagarna i Västervik (33 mil) och då gick det undan på motorvägen. Håller ngt med om att man i farter över 130 ngt saknar en liten kåpa men då har jag som sagt en Black bird att jämföra med...
Jag säger alltså:
KÖP KÖP KÖP!
.....Är den skitbillig att äga och försäkra
Jag betalar max 2000:-/helår och helförsäkring
Hörrö Hyosong importören, du är avslöjad
jag är på god väg o köpa den.. priset ligger på 34 papper plus inkl ny hjälm som behövs.. 2 saker som inte fungerade på den provkörda hojen.. Läckande gaffel vänster sida.. ej fungerbar bakbroms.... men övrigt helt ok i körning osv..
jag har ett par duccepipor liggande.. funderar på att lägga dom under passagerarsadeln.. på tal om det.. kärringa trivdes och satt bra där bak.. det är ju bra..
nu.. köpa??? aaaAAAaaa.. kanske kanske
men om alla defekter lagas innan köp? 3 månaders trafikgaranti från handlarn..
Skulle tydlingen vara en Suzuki SV motor på den, men ni får rätta mej om ja har fel..
För övrigt så tror jag att Hyosung säkert är ikapp japanernas kvalitet om några år.
tänkte skaffa en 125 snart men vet ej vad jag ska ha. ganska billig ska den vara, max 20k, ska ta a1 i vår.
hade tänkt en comet 125 eller liknade.
har kört Motocross i 5 år så jag vet "lite" om hojar och vad som är för lite pulver i
Ps. Kan folket sluta bråka ganska jobbigt, det är väll ett mc forum ds.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|