Hyosung, hur gick det sen?

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Ja det var så för 2 år sen men nu är det blå R1:a som gäller och det gäller även gamla gubbar.:gnissla

Fel Fel Fel!..Alla ungdomar å snygga brudar vill ha HONDA! R1 är för gamla gubbar som du sa å coola killar som tror dom är tuffa bara för det står R1 på hojen!..;)

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Fel Fel Fel!..Alla ungdomar å snygga brudar vill ha HONDA! R1 är för gamla gubbar som du sa å coola killar som tror dom är tuffa bara för det står R1 på hojen!..;)

Haha,, sa han med lilla 125:an, jag kör ifrån dig på 1:an HAHAHAHAHAHAHA,

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Som sagts tidigare. Ut och provkör! Kanske inte optimalt väder nu, men gå på mässan och provsitt allt av intresse till att börja med. När du sen har provkört Daytona 675 är du såld :)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Som sagts tidigare. Ut och provkör! Kanske inte optimalt väder nu, men gå på mässan och provsitt allt av intresse till att börja med. När du sen har provkört Daytona 675 är du såld :)
Mitt ex har en sån så det är INTE aktuellt.. Men visst är dom snygga. Ska nog dit på lördagen så får kolla runt då.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Köp en japanare och du ska köpa hoj så är det hojsong är riktig skit.
Jag har ju min dragning till CBR.. ska försöka dra ihop två i Gbg o en i Varberg o ta det i samband med MC mässan. Tja, Varberg kan jag kanske ta ändå, rätt nära men ja. Får ju en betydligt äldre hoj men som du säger, mer välkänt o kanske mer kvalité?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag har ju min dragning till CBR.. ska försöka dra ihop två i Gbg o en i Varberg o ta det i samband med MC mässan. Tja, Varberg kan jag kanske ta ändå, rätt nära men ja. Får ju en betydligt äldre hoj men som du säger, mer välkänt o kanske mer kvalité?

Jag vet inte vad du ska lägga för pengar men för 30000-40000 får du bra grejer, om du åker neråt till tyskland så får du ännu mer för pengarna.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?scopeId=MB&lang=en

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Här skulle jag egentligen skriva att de riktigt vackra människorna kör Aprilia.Men det är fult att ljuga. :D
Sneglar du mot Honda så ta en titt på VFR. Det ska tydligen vara en riktigt bra maskin.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin