renkött
Gudomlig sporthojare
Trams.
Att jag inte ville köra fortare med skrotet var pga av bromsar chassi ja kändes som en trimmad MT5 ungefär dock inte effekt mässigt då det absolut räcker till för en nybörjare
Det blev en CBR 929 -01 till henne istället. Kanske överdrivet att säga att man inte vågar säga att man inte vågar köra över 160 med en cbr 600 från 98 men måste säga att gamla hojar är ju kass i chassi och bromsar....
Det blev en CBR 929 -01 till henne istället. Kanske överdrivet att säga att man inte vågar säga att man inte vågar köra över 160 med en cbr 600 från 98 men måste säga att gamla hojar är ju kass i chassi och bromsar....
Come on baby, take me on a ride!!!När det gäller Hyosung har jag bara erfarenhet av mitt vardagsfordon. Haft denna sedan April och kört till och från jobbet varje dag sedan dess (ca2,5mil om dagen). Den gör en 80-90 och jag kör i en vecka på full tank (7liter).
Allt jag gjort sedan dess (ca 400mil) är att jag bytt olja/filter samt bromsbelägg. Totalt har den nu gått ca 1500 mil och den enda fadäs som uppstått (trots att jag bränner på riktigt dåliga vägar där gaffeln ofta slår igenom) är att tändhatten hoppat av ett par gånger
Så jag tycker min Hyosung senilscooter är hyvens! 85 spänn i veckan i soppa med en maskin som kostade 8 lax i inköp kan inte bli bättre.
View attachment 351390
Jaha.. jag ser att den gode dre23 redan har talat för o om mig så jag kan väl inte säga mer än tack till alla som har kommit med synpunkter, tips, råd o fakta. Det är bara att hoppas att jag blir nöjd o glad med min hoj. =)
Nu snackar du ändå mera skit än du kan stå förmen måste säga att gamla hojar är ju kass i chassi och bromsar....
Jag hade en hyosung 650 innan och tycker inte den var så dålig. För det priset som man kan köpa dom för och vad dom kostar att försäkra (antar att ingen betalar ca 30 000kr beg för en hyosung 05-08 som folk försöker sälja dom på blocket för). Men jag gav 1200kr i helförsäkring och inte så mycket i inköp och den krånglade inget dom 400mil jag hann köra med den så var en trevlig mc som man inte behövde vara så rädd om.
kör nu er-6 och tycker faktiskt hyosungen var piggare än er-6, men hyosungen är väldigt mycket sämre i chassie, bromsar jämfört med er-6. Sen drog hyosungen mycket mindre bensin är kawasakin om man nu tänker på det. Körde även min första SMC kurs på kinnekulle ring med hyosungen och den fungerade fint. var ju inte mc:n som satte gräns för hur fort det gick Men har man inte så höga krav och vill ha något att lära sig köra på så tycker jag hyosungen inte är ett dåligt alternativ om man hittar en till rätt pris. Behövde aldrig några reservdelar mer en oljefilter och det var inga problem att få tag i.
Ja ska man köpa en hyosung så måste den ju vara billig.. är väl därför man överhuvudtaget köper en sån? och ska man sälja den så måste den ju också vara billig om man ska få den såld...
Gott, fortsätt så, låt honom fortsätta styra ditt liv Akta dig, han kanske äter mat också!
Om du är så torsk på CBR, varför köper du då inte en sån?
Jag förstår att du tänkt ställa din R1 i vardagsrummet när det är dags för ny hoj. Om några år är den ju ändå värdelös att köra.Det blev en CBR 929 -01 till henne istället. Kanske överdrivet att säga att man inte vågar säga att man inte vågar köra över 160 med en cbr 600 från 98 men måste säga att gamla hojar är ju kass i chassi och bromsar....
Come on baby, take me on a ride!!!
Hon köpte Sveriges finaste 929RR-01!! Hoppas du blir nöjd Pam!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|