Hyosung, hur gick det sen?

dre23

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Hoj
Ducati 1198s
Du kanske ska nämna att CBR -98:an var i uruselt skick pga att den stått utomhus i tre år utan att ha blivit servad på 300 mil o mestadels stått stilla. Kanske därför vissa saker satt fast o vissa höll på att lossna. Folk här tror nog att du menar att ALLA 90-tals hojar är kass... Så är det ju ändå inte.

Jag skiter i vad folk tror :) roligt med åsikter

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Grattis till hojen, en riktigt fin hoj, med "knullputs" som man brukar säga.
o till ett riktigt bra pris hörde jag ;D

btw, vad hände med den gamle ? bortsett från att du hamnade i diket ? när hände detta ? egen tur eller med andra ?

kör lugnt i sommar

// Henke

Henke vet hur man ska krydda stämningen! ;) "knullputs" var rätta ordet.. men jag sa till Pam att jag inte är intresserad av att dejta henne just nu! haha

Jag är bara glad att det var Pam som köpte den.. någon som uppskattar skicket på hojen och inte börja anmärka på milen det första dem gör när de inte vet ett skit om hojen. Hade denna hojen ute på annons föra året och folk är fan helt hopplösa.. Nissar som tror att en motorcyckel är skrot om den har passerat 3000-4000 mil. Nej, försök att hitta en 929 i samma skick. Juste det gör man knappast! Hoppas du njuter av varje minut med den Pam!! :)

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Henke vet hur man ska krydda stämningen! ;) "knullputs" var rätta ordet.. men jag sa till Pam att jag inte är intresserad av att dejta henne just nu! haha

Jag är bara glad att det var Pam som köpte den.. någon som uppskattar skicket på hojen och inte börja anmärka på milen det första dem gör när de inte vet ett skit om hojen. Hade denna hojen ute på annons föra året och folk är fan helt hopplösa.. Nissar som tror att en motorcyckel är skrot om den har passerat 3000-4000 mil. Nej, försök att hitta en 929 i samma skick. Juste det gör man knappast! Hoppas du njuter av varje minut med den Pam!! :)

Hon är ju hästtjej så hojen kommer att daltas bort totalt.....

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Ja du vet däckbyte var 6e vecka oavsett om det behövs eller ej.
Verkstadsbesök för allt, även för fel däcktryck .. Det kan ju vara nått allvarligare än det uppenbara.

Oljebyte konstant den kan ju fått i sig nått elakt.

Ja jag kan rabbla på i evighet..

Last edited:

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag är 188 lång, blåögd, blond och stora... nejdå.. låter nästan som kontaktannons! haha

Jag är som sagt 188 lång och knäna var nästan uppe på tanken på 675an. Det lutar just nu åt Gixxer eller ZX10R.
Kriss din lilla fuling :) Trodde inte du var sån.. :$

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj

Det var DU som tog upp det här med dejting Kriss.. Inte jag. Jag gillar lammkött men du är lite för ung.. :-* ha ha ha!!!

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Ja du vet däckbyte var 6e vecka oavsett om det behövs eller ej.
Verkstadsbesök för allt, även för fel däcktryck .. Det kan ju vara nått allvarligare än det uppenbara.

Oljebyte konstant den kan ju fått i sig nått elakt.

Ja jag kan rabbla på i evighet..
Ja du vet hur det är... ;-)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom