Hyra MittSverige banan, intresserad?

Pat-the-rich

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Kawasaki zx-10r 2008
Hej!
Tänkte på nått vis att styra upp så alla som vill åka på MittSverige banan i Härnösand och vill bjuda in andra så det blir billigare, kan maila mig sin mailadress (om ni vill mobilnummer) så vidarbefodrar jag det till alla som anmäler sig. DÅ kan vi tillsammans styra upp så kanske fler åker, du kan ju också meddela här på forumet.

MVH Patrik Öberg
patrik.oberg@comhem.se

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Last edited:

Pat-the-rich

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Kawasaki zx-10r 2008
Ang när, så...

Hejsan!
Kul att intresset finns att hyra banan, jag samlar era mailadresser och skickar allas adresser till er.

Tanken från min sida är att när nån eller några blir sugna att hyra banan och kanske inte får ihop tillräckligt många för att det ska bli ekonomiskt så bjuder man in alla som lämnar sin mailadress, jag kommer att hyra banan nått innan vintern och bjuda in er. Men redan nu kan ni hyra banan när det passar er och bjuda alla som lämnat sin adress här!

Syns snart!
Patrik:yoparty

Pat-the-rich

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Kawasaki zx-10r 2008
Priset beror helt på hur många som är intresserad, men när jag har varit med så har det legat runt 200kr för ett kvällspass. När jag tänker hyra så vet jag att det flertal av mina kompisar som är med, och troligt att nån här kommer med också. Så vill du hyra banan så lägg in ett inlägg här så får du en lista på 30 namn som du kan ringa eller maila så blir det billigt, enkelt och billigt! :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept