Izah
Tant Rosa
Att Honda drar tillbaka garantin på ett fabrikationsfel så min service kostar 19000......
För att det i sommar är dax för tredje gången att köra upp...
Började med A1 som 16 åring, A2 kom raskt efter när 18 år var fyllda. Dax att gå hela vägen men satan så jobbigt det ska vara, måste få tag på hoj till uppkörningen som man klarar den med. Hyra går inte svindyrt och ska jag byta är det nog ingen av de som är lätta att köra upp på som jag vill ha.
tvi för detta
Först litar de inte på att man kan köra så de vill ha lektion innan man anses redo för uppkörning, 900kr sen 900kr för hyra och 1650 kr för själva körandet Dyrt, javisst!Vi har körskolor i Stockholm som bara tar en lektionskostad för hojen. Funkar det inte så i ack Värmeland du sköna.
Först litar de inte på att man kan köra så de vill ha lektion innan man anses redo för uppkörning, 900kr sen 900kr för hyra och 1650 kr för själva körandet Dyrt, javisst!
Det gör det inte mindre retligt, för en student är det en ganska stor kostnad som gärna hade lagts på försäkring eller liknande. I mitt tycke så är det ingen större skillnad i manöverbansväg att köra upp på en A2 eller A hoj, (går att köra upp på samma med 5kw skillnad)Värt vartenda öre skulle jag vilja påstå. Sluta grina och kör bara.
Det gör det inte mindre retligt, för en student är det en ganska stor kostnad som gärna hade lagts på försäkring eller liknande. I mitt tycke så är det ingen större skillnad i manöverbansväg att köra upp på en A2 eller A hoj, (går att köra upp på samma med 5kw skillnad)
nenene, det ändrade de. Hade jag fått det begränsade kortet (25kw-kortet) som jag kom på samma år men ändrades i januari så det hanns inte med. Nej så det är uppkörningsdax igen innan jag äntligen kan lämna allt vad lågfartsbana heter.Men vaffan, köra upp igen? Övergår inte körkortet automatiskt efter ett tag till obegränsat nuförtiden?
Men vaffan, köra upp igen? Övergår inte körkortet automatiskt efter ett tag till obegränsat nuförtiden?
För att det i sommar är dax för tredje gången att köra upp...
Började med A1 som 16 åring, A2 kom raskt efter när 18 år var fyllda. Dax att gå hela vägen men satan så jobbigt det ska vara, måste få tag på hoj till uppkörningen som man klarar den med. Hyra går inte svindyrt och ska jag byta är det nog ingen av de som är lätta att köra upp på som jag vill ha.
tvi för detta
Svårt att hålla sig bortaJag tog a1 och sen a när jag va 24 körskoleläraren trodde inte på att jag inte kört hoj däremellan och frågade om jag trivdes med gixxer som stog utanför haha genomskådar
Hittade ett rött märke i sidan på min "nya" fina VITA BMW (-11, men för mig är den ny) Fy fan va jag blir förbannad när folk inte ser sig för när dom öppnar bildörren! De ska väl inte va så jävla svårt att öppna dörren lugnt och försiktigt
Skönt att spy av sig lite, bra trådinitiativ!
Min jävla Volvo gör mig galen, laddar ur batteriet nu och då.
Någon hittat felet? Inte då, förbannade sakbytare på verkstan
Min jävla Volvo gör mig galen, laddar ur batteriet nu och då.
Någon hittat felet? Inte då, förbannade sakbytare på verkstan
Lyckats få ett sånt fel på 3 bilar.
Första gången (Audi 80) var det bakrutevärmaren som på något sätt drog ström ibland. Slutade när den kopplas ur.
Andra gången (Golf 3) visade sig cigguttaget fortfarande funka med bilen avstängd så glömde jag dra ur en sladd ur den så dog bilen.
Tredje gången (Octavia RS) var det kontakten till bromsljuset som fuckade ur så bromsljusen tändes ibland trots att bilen var avstängd och låst. Sög ur batteriet ganska omgående.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|