Idag är jag förbannad därför att...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Har redan tänkt på det där och har därför en...

...sådan redan som jag kliar med, men den når inte in till hälen riktigt om jag petar in vid tårna och kör jag ovanifrån är jag rädd att jag ska raspa där de har opererat :gnissla

Livet är bättre utan gips, så är det bara...

Jobbigt läge, å mycke gnäll. Ge den jäveln en råsop så ska du se att de slutar att klia :mad:

D_Sundsvall

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
-01, Yamaha FZS 600
Jag är förbannad därför att....

Mitt och tjejens förhållande är knackigt..
Hon har arbetat på annan ort ett år medans jag suttit hemma med vår gemensamme 2 årige son.. ==> hon har förändrats och jag blivit bitter..

Tur att det är vår snart..

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag är förbannad därför att....

Mitt och tjejens förhållande är knackigt..
Hon har arbetat på annan ort ett år medans jag suttit hemma med vår gemensamme 2 årige son.. ==> hon har förändrats och jag blivit bitter..

Tur att det är vår snart..

Synd... Men lite naivt att tro att det skulle fungera..

Hon är ju trots allt tjej.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Du ska få dig en kram på festen på lördag för att du är så snäll :)

Hoppas du kommer ihåg det när det väl blir en fest ni båda deltar på då? Team Shedevils och pryo är på Hoj-X i helgen. :yoparty

Vad är jag förbanand på då? För att jag kanske inte hinner träffa min systerdotter under dessa få veckor hon är hemma från Grekland.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Trött på alla människor som hänger på sh som inte ens är mc intresserade, använder mest sh som sin blogg el nåt i den stilen.

Skriver om sina läkarbesök, smycken och allt möjligt. Lägg därtill djur och då inte deras husdjur utan djur i allmänhet :mad:

Man blir förbannad!

:va Har uge slappa äte citroner??
Mej vetligen är de väll alla här som har ett mc intresse, inte alla som har mc och eller körkort än men de är säkert på G.
Sen är de kul att de finns dom som skapar en inkomst genom att sälja saker de själva har designat och skapat. Och allt måste inte handla om MC trotts att de är ett mc forum.
:såjaponken

Dr.Bike

Guest
För att flyget är försenat! :mad:

Se det positivt: Du får stanna i människobyn en extra liten tid. Se det som en bonus!
När du passerar Blekingegränsen känner du Herul-snäppet!
(vad det är får du som läxa att ta reda på :D)

Tack för senast - det blir alltid för kort tid.

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Se det positivt: Du får stanna i människobyn en extra liten tid. Se det som en bonus!
När du passerar Blekingegränsen känner du Herul-snäppet!
(vad det är får du som läxa att ta reda på :D)

Tack för senast - det blir alltid för kort tid.

Jag Är redan i människobyn! Hemma alltså! :fakta :D
Det är den andra hälften som sitter fast på, den stora metropolen :rolleyes: , Ronnebyflygplats...

Tack själv!
Som sagt, det blir alltid för kort!

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag Är redan i människobyn! Hemma alltså! :fakta :D
Det är den andra hälften som sitter fast på, den stora metropolen :rolleyes: , Ronnebyflygplats...

Tack själv!
Som sagt, det blir alltid för kort!

Har du för kort:va

Hörde något om det.....

Ses om några timmar !:tummenupp

tommi

Guest
körde kranbil idag när jag var klar med lossningen på ett ställe så gick en slang sönder på kranen, det sprutade olja över hela lastbilen och på villatomten som jag stod på.......

efter en timme kommer jourbilen, vi tar loss slangarna han åker o fixar nya kommer tillbaka då är en slang för kort så jag kan inte fälla ihop kranen:rolleyes: sen ringer uppdragsgivaren o säger att ja är på fel ställe och lossar :mad: efter totalt 6 timmar i kylan o blåsten kan ja åka därifrån och tvätta bilen.

fan va skönt att det är fredag ändå :D

BlackSheep

Eliten
Gick med
13 Jan 2008
Hoj
bygge
JAAJAAAA HAHAA :D

Idioterna som går omkring med telefonen MITT framför ansiktet och pratar i handsfree är för fan KLOCKRENA.

Har bra lust att smälla till när jag ser en idiot med handsfree som inte används, en telefon i ansiktet så irriterande är det.. GRRR !

Om jag fick de som skar hästarna här och nu i min lägenhet ensamma och bakbundana skulle jag först placera de i hallen på MC kapellet, sparka skiten ur dem och snitta upp dem mkt långsamt sen linda in kropparna i kapellet och släpa ut i skogen !

Men så kan du ja fan inte göra!! dom är inte värda mc kapellet!!!

BlackSheep

Eliten
Gick med
13 Jan 2008
Hoj
bygge
Folk inte kan låte en va och måste promt tigga stryk!:huvet !

fast idag är det en ny dag med nya öl:) men jag är fortf förbannat:mad:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping