Nursey
Utan lem
Jag skall till Sala och kolla på en liten kille ikväll..hoppas det blir bra. Uppfödaren verkar mycket trevlig! Det var den andra med iof
Jag skall till Sala och kolla på en liten kille ikväll..hoppas det blir bra. Uppfödaren verkar mycket trevlig! Det var den andra med iof
Ofta är uppfödare mycket trevliga hör även efter om sjukdomsbilden på föräldrar m.m
Vilken kennel är det den är gången?
Fortfarande snorig, varifrån kommer allt snor ifrån egentligen ?!?!?!
Jag menar det är inte små mängder det är frågan om här. Jag kan snyta mig och 30 sekunder senare är näsan full me snor IGEN och så håller det på, det leder också till huvudvärk.
Ont i halsen har jag också !
Och jo IKEA möbler suger FETT, monterade ner min tv-bok-ikea-hylla igår och det va inte så skoj. Det är ju inte bra kvalite direkt den gick ju sönder hur jag än gjorde så tänkte köra det som va kvar på tippen men NEEEEJ fick man det ?
Nääää det ska ju SPARAS av någon anledning så kan en ikeamöbel värd några hundra kronor vara värd att sparas tycker någon som inte ens har plats för skiten.
Och jo IKEA möbler suger FETT, monterade ner min tv-bok-ikea-hylla igår och det va inte så skoj. Det är ju inte bra kvalite direkt den gick ju sönder hur jag än gjorde så tänkte köra det som va kvar på tippen men NEEEEJ fick man det ?
Nääää det ska ju SPARAS av någon anledning så kan en ikeamöbel värd några hundra kronor vara värd att sparas tycker någon som inte ens har plats för skiten.
Hade visning ett tag i lägenheten. Får väl se om den blir såld nu så blir jag av med IKEA-databordet också
Man skulle ha en liten kissekatt och gosa med när man e sjuk, eller en tjej bara katten/tjejen är mjuk och gosig !
*host*host*
Snart dax att dra till träningen, har inte kört sen i torsdags så nu är det på tiden !
Duktiga uppfödare behöver inte vara trevliga.Jag skall till Sala och kolla på en liten kille ikväll..hoppas det blir bra. Uppfödaren verkar mycket trevlig! Det var den andra med iof
Jag menar det är inte små mängder det är frågan om här. Jag kan snyta mig och 30 sekunder senare är näsan full me snor IGEN och så håller det på, det leder också till huvudvärk.
Ont i halsen har jag också !
Duktiga uppfödare behöver inte vara trevliga.
Nä men det är en fördel!
Nu har jag iaf hittat min hund! Så jag är inte förbannad längre
Så va fan skriver du här för !
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|