Idag är jag förbannad därför att...

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
när man kommer underfund med att man är ensam och då upptäcker att man känner sig otroligt liten...ångest.

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Förbannad på mordet på Malmabanan i Västerås

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Det klara förkylningssnoret består av vita blodkroppar som dött i strid med viruset, upplöst i slem.
Febern är en stridsåtgärd som syftar till att "bränna" ihjäl viruset.

Mycket lättare att stå ut med dessa symtom när man vet vad det går ut på.

Phat leewt alltså !!

Så mao. är snoret döda patrioter som dött för sin kropp, jag gillar det !

Fock... fockfockfock jag e fortfarande förkyld därför e jag ARG.

Ännu argare för jag sovit 3 timmar inatt, spelade guitar hero 3 till 02.00. !
Jag börjar bli bra nu alltså, inga problem på medium snart är det dax att bli expert ! - har man inge liv så :(

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Riktigt förbannad på att man kan ha så jäkla korkade kollegor.
Nån som har nått bra jobb att rekommendera???
*suck*

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Hade neurologitenta nu på morgonen, muntligt och jag har oturen att bli examinerad av en professor med mindervärdeskomplex. Av de 12 studenterna han examinerade klarade sig 2.......

Behöver jag tillägga att jag inte var en av dem:mad: :mad: :mad: .....

Om 2 av 12 studenter klarar sig är det fel på studenterna eller är det fel på examinatorn?:va

Dr.Bike

Guest
Hade neurologitenta nu på morgonen, muntligt och jag har oturen att bli examinerad av en professor med mindervärdeskomplex. Av de 12 studenterna han examinerade klarade sig 2.......

Om 2 av 12 studenter klarar sig är det fel på studenterna eller är det fel på examinatorn?:va

Nej!
Det "vet" alla att "dagens ungdomar" är lata feta och trötta! :D
Så att professorn inte har för avsikt att tumma på sina minimikrav - som förmodligen var låga nog! :D Så ska man inte alltid tro att läraren var dålig bara för att eleverna inte får godkänt! ;)
(nu var säkert er prof. ett svin iaf!)

Alltnog... jag känner igen situationen, och det där är ett dragspel man kan dra i åt bägge håll.
En del lärare gör proven onödigt lätta oxå för att framstå som "bättre lärare".
Vilket i mina ögon är ett större svek mot eleverna.
Sen har vi ju som sagt dem (likt jag) med fashistoida tendenser som dessutom verkligen VILL att eleverna inte bara ska kunna rapa upp det de läst såom apkunskaper, utan helst (muntligt med egna ord) FÖRKLARA helheten i det de läst och bilda en syntes.

MEn då är man ju elak...;)

Last edited:

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
JA-a

det är fel på dig, utlänning! :mad: :mad:

jag har ett sådant överjävulskt sötsug som inte försvinner.. har snart inhalerat innehållet i en hel fruktkorg och sköljt ned det med nån liter kaffe men jag sitter fortfarande och skakar...... inget kaffebröd finns det heller :gnissla :huvet :huvet

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
På veklingar som sjukskriver sig så fort dom hostar !!!!:mad:

Vi har massa jobb för helvete:huvet

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
En del lärare gör proven onödigt lätta oxå för att framstå som "bättre lärare".
Vilket i mina ögon är ett större svek mot eleverna.
Sen har vi ju som sagt dem (likt jag) med fashistoida tendenser som dessutom verkligen VILL att eleverna inte bara ska kunna rapa upp det de läst såom apkunskaper, utan helst (muntligt med egna ord) FÖRKLARA helheten i det de läst och bilda en syntes.

MEn då är man ju elak...;)

En elak examinator är inte den som ställer svåra frågor utan den som ställer irrelevanta frågor och frågor som inte hör till ämnet.
Den fråga jag failade på var "which fiber tracts pass the Hebenullar comissure" läroboken säger " the composition is today not yet fully elucidated but evidece suggest a linkage to the pupillary light reflex"
Jo man tackar.......

Känns kanske som om där finns en del andra saker som är mer prioriterade att lära sig?:mad: :mad: :huvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Fyfaan det finns inget värre än examinatorer på powertrips. Lägg laxerande i hans kaffe o njut!

Dr.Bike

Guest
En elak examinator är inte den som ställer svåra frågor utan den som ställer irrelevanta frågor och frågor som inte hör till ämnet.
Den fråga jag failade på var "which fiber tracts pass the Hebenullar comissure" läroboken säger " the composition is today not yet fully elucidated but evidece suggest a linkage to the pupillary light reflex"
Jo man tackar.......

Känns kanske som om där finns en del andra saker som är mer prioriterade att lära sig?:mad: :mad: :huvet

Jaadu! Det vill jag kalla slamkrypare det! ;)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning