Skrotnisse
What would Shervin do?
Ja det vore ju det bästa... eller nej förresten, då blir ju Dan Eliasson överflödig och det vill vi ju inte.
Överflödig är bättre än skadlig.
Ja det vore ju det bästa... eller nej förresten, då blir ju Dan Eliasson överflödig och det vill vi ju inte.
Överflödig är bättre än skadlig.
Drogögon mitt i ansiktet?Är kanske ut på krogen i "lokala byn" 1 gång om året, annars drar man iväg till stan. Såklart stöter man ett gäng knarkare som ska mucka gräl med några kollegor, jag själv har ingen respekt alls för dessa personer vars ögon blänker mer än krom. Inte så kul när några kollegor blir rädda och tar åt sig av dessa pack.
En av killarna har bott granne med mig, han bodde hos sin mor då. Min nuv. granne är hans mors ex.. av en anledning.. Killen visste inte ens vart hans mor bodde när jag frågade honom. Där förresten han själv bor just nu. ?
Min kawa har fått för sig att den vill vara en triumph istället.
Man måste låta alla få hitta sig själva!
Möjligt, men jag saknar min fjärde cylinder!
Du får hota den med att du gör en ER6a av den om den inte skärper sig.
Min kawa har fått för sig att den vill vara en triumph istället.
Fattaru inte att du klickade bort alla tillägg de tjänar pengar på - och då var det inte längre nån ide att sälja en biljett til Dig...Sagt och gjort, efter miljoner urbockade rutor där de vill pracka på en massa skit så är biletten bokad.
Status: obetald
Yes, bara att betala då
MEN, går man in på bokningen så står det "avbokad"
.
Möjligt, den har ju stått bredvid en er-5, så den har kanske lite solidariskt försökt ge bort en cylinder åt den?
Var ju beredd på det eviga fuktlåset i munstycke igen, då den ju varit ut kanske 2-3 gånger sedan slutet av maj, men städade ur föggarna igår och det var samma sak. :/
Jävlar i helvet vilket satans meck det ska vara att boka en jävla flygningsjävel
död åt flygbolag och resebyråer
Edit:
Satt och roddade länge med avgångar och priser etc. och det visade sig att en billet via flygstolen.se skulle bli billigt och passa bra.
Sagt och gjort, efter miljoner urbockade rutor där de vill pracka på en massa skit så är biletten bokad.
Status: obetald
Yes, bara att betala då
MEN, går man in på bokningen så står det "avbokad"
Slutade med att jag ruttnade på hela skiten och bokade med sas istället.
Lätt värt en tusenlapp extra när skiten faktiskt fungerar, slipper mellanlandning också.
Ja, herrigud, jag bojkottar hela flygtrafiken tills dess att den skärper till sig och blir lite smidig av sig.
Bättre begagnat stift i tvåan så blev det fart på'na igen.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|