Idag är jag förbannad därför att...

Raderad medlem 51742

Guest
Har du torktumlare i lägenheten eller kan det vara så att en annan torktumlare någonstans i huset är kopplad till samma ventilation? Om ventilationen har dåligt sug och torktumlaren trycker in luddbesudlad luft i ventilationen skulle skiten då kunna hamna i ditt badrum.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Möjligt, min teori är att det är tvättludd för det ser ut som såntdär som kommer av sockor och billiga tishor.
Bekymret är ju dock att bli kvitt skiten. :mad:

Sätt ett filter över ventilen och se hur det funkar?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Mariehamn, vilket jävla rumphål. hade där funnits en jevvla vagina norr om Gölby hade man'n aldrig vart dit! :mad:

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Så väldigt nära på att bli prejad av tre puckon på Essingeleden på vägen hem! :mad:
Två sitter och rattsurfar och svajar över två körfält och något spån i en mindre lastbil håller på att dra in i sidan på mig utan att varken kolla eller använda blinkers. Ska nog sluta köra mc i Stockholm och istället investera i något pansarvagnsliknande. :huvet

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Bilister i Tokholm lämnar visserligen ganska mycket att önska men varför inte försöka bli bättre motorcyklist? :va

Med erfarenhet och planering ser du 99,99 % av rattsurfarna och de andra dårarna så varför ge upp?

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Bilister i Tokholm lämnar visserligen ganska mycket att önska men varför inte försöka bli bättre motorcyklist? :va

Med erfarenhet och planering ser du 99,99 % av rattsurfarna och de andra dårarna så varför ge upp?

Jag såg att båda antingen var fulla eller höll på med mobiler, men det är svårt att köra förbi vettigt när dom håller 50 på en 70-sträcka och tar upp flera körfält när andra försöker ta sig framåt... Geniet i lastbilen höll jag på att köra om när han helt plötsligt kommer in mot sidan av mig, helt utan indikation. Jag höll laglig hastighet och spenderade inte många sekunder vid sidan av lastbilen heller... Jag tror jag ska börja ta vägen genom Vaxholm och Värmdö istället. Betydligt bättre för hjärtat och mycket trevligare, även om det tar längre tid. :)

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Jag såg att båda antingen var fulla eller höll på med mobiler, men det är svårt att köra förbi vettigt när dom håller 50 på en 70-sträcka och tar upp flera körfält när andra försöker ta sig framåt... Geniet i lastbilen höll jag på att köra om när han helt plötsligt kommer in mot sidan av mig, helt utan indikation. Jag höll laglig hastighet och spenderade inte många sekunder vid sidan av lastbilen heller... Jag tror jag ska börja ta vägen genom Vaxholm och Värmdö istället. Betydligt bättre för hjärtat och mycket trevligare, även om det tar längre tid. :)

70 på Essingeleden är i underkant när leden är tom men alldeles för fort när den är fylld med rattsurfare. Således fungerar inte Tragikvärkets regel att "hålla" skyltad hastighet utan man måste anpassa den efter förhållandena, en nödvändighet för en motorcyklists överlevnad.
Nu är det speciellt eländigt med broskarvsarbetena med allt från där några vet att man inte behöver sakta ner till att andra bromsar hårt eftersom de har ömtålig last och allt däremellan. Lägg till korta avstånd och rattsurfare så blir det en mardröm om man inte är hyfsat erfaren motorcyklist.

Att då kunna välja att svänga förbi Bogesund på vägen till jobbet istället vore ett lätt val för mig. :)

Att det tar längre tid betyder bara att du njuter längre istället för att lida en kortare tid! :fakta :tungan

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
70 på Essingeleden är i underkant när leden är tom men alldeles för fort när den är fylld med rattsurfare. Således fungerar inte Tragikvärkets regel att "hålla" skyltad hastighet utan man måste anpassa den efter förhållandena, en nödvändighet för en motorcyklists överlevnad.
Nu är det speciellt eländigt med broskarvsarbetena med allt från där några vet att man inte behöver sakta ner till att andra bromsar hårt eftersom de har ömtålig last och allt däremellan. Lägg till korta avstånd och rattsurfare så blir det en mardröm om man inte är hyfsat erfaren motorcyklist.

Att då kunna välja att svänga förbi Bogesund på vägen till jobbet istället vore ett lätt val för mig. :)

Att det tar längre tid betyder bara att du njuter längre istället för att lida en kortare tid! :fakta :tungan

Det var inte ens mycket trafik lite efter 19 igår. En av dom som satt och sms:ade såg dessutom livrädd ut för att han flöt runt mellan fälten utan någon riktig kontroll, men lade ändå inte ned telefonen...
Asch, jag tror nog att jag tar Bogesund i framtiden istället. Måste bara lära mig schemat för färjorna...

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
I förebyggande och att mc-tjörare bevisligen har ett stort hästintresse ;) (åt ena eller andra hållet)

Portabel vattenkopp har ingenjörats ihop denna gång, kronologiskt error i bildserien eller så växer reglar otippat snabbt. Nu får vi se om dom jävlarna spelar fotboll med den eller ej...

20170630-201810.jpg

20170630-201920.jpg

20170630-195659.jpg

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Hoj
ducduc
Om jag fick tag på personen som satte i dom... :brinnerup

Hatar att mecka bil, jävla klåpskit :4skrika

IMG_1020_2.jpg
IMG_1025_2.jpg

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Ungefär som när Werner Öhlund byter hjul och drar som med ett sex meter långt rör, speciellt låsbulten.

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Hoj
ducduc
Troligen har muppen dragit i alldeles för långa stift och för hårt, mina nya är ganska mycket kortare.

Hoppas gängorna vill vara med och spela fortfarande.

Vad säger ni om kopparpasta? Ajabaja på alutopp?

Molybdenfett? För att underlätta arbetet med att jobba med gängorna, ska väl försöka dansa lite lätt med nya stiften.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA