_teSSan_
Guest
Idag är jag förbannad på domaren i matchen Sverige-Danmark! Vilken j*vla nolla!!! Han borde gå i blindskola iställer för att jobba som domare!!
Tråkigt.. Men nog vet du att man inte får köpa pojkar i parken!?3173325Jag fick BÖTER igen!!!!
Och för att jag hade huvudvärk hela dagen :morr
Jag fick BÖTER igen!!!!
Och för att jag hade huvudvärk hela dagen :morr
Jag är förbannad för jag har varit på möte i min bostadsrättsförening. Vilka puckon det finns alltså...
Jag bor i radhus, och vi har en "samfällighet"...
(jag har bredbansbolaget som ISP och telefonleverantör, samt canaldigital som tv leverantör, men måste ändå betala för samfällighetens skitbeslut)
Tråkigt.. Men nog vet du att man inte får köpa pojkar i parken!?
Jag förstår det...sånt suger.
Haha förlåt för att jag skrattar men du lyckas verkligen med att ställa till det...fråga mig inte hur men du är bra på det.
Hoppas det löser sig i alla fall, trevlig helg.
Jag bor i radhus, och vi har en "samfällighet"...
Jag ska fan flytta mitt ut i skogen bara för att slippa samfälligheter.
För några år sedan beslutade "samfälligheten" att gräva in nya kabeltv kablar till samtliga hus för att kunna få tillgång till comhem's digitala utbud.
Det var absolut inget fel på det gamla nätet, signalnivåerna var fullt tillräckliga för anständig analog kabeltv, men comhem lyckades lura föreningens medlemmar att allt skulle bli såååå mycket bättre med ett nytt nät.
Det enda som har hänt är att vi nu betalar 159:- i månaden extra för att vi har fått nya kablar, och att com hem erbjuder dom som vill att köpa till com hems digitalutbud för ytterligare pengar i dom nya kablarna (vilket man lika gärna hade kunnat få i dom gamla), samt att man kan köpa com hems "bredband" och IP telefoni (det var därför com hem ville att föreningen skulle uppgradera nätet för egna pengar, för att dom skulle kunna sälja oss dyra extratjänster)
När beslutet togs var vi ett fåtal som istället ville dra in fiberkabel, vilket skulle kosta mindre, och kunna erbjuda oss så mycket mer (och framförallt skulle vi kunna välja vilken leverantör vi ville på tjänsterna), istället valde föreningen att ännu hårdare binda oss till en leverantör.
Det gör mig förbannad varenda dag!
(jag har bredbansbolaget som ISP och telefonleverantör, samt canaldigital som tv leverantör, men måste ändå betala för samfällighetens skitbeslut)
I så fall:
Välkommen till vägsamfälligheten, jaktlaget och fiskevårdsföreningen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|