Idag är jag förbannad därför att...

_teSSan_

Guest
Idag är jag förbannad på domaren i matchen Sverige-Danmark! Vilken j*vla nolla!!! Han borde gå i blindskola iställer för att jobba som domare!! :4skrika :mad:

Tommy_86

Dead eyes see no future
Gick med
30 Dec 2003
Hoj
Ktm Exc 300 sixdays -10
Blev förbannad när jag skulle byta luftfilter på hojen o ser att det har sugits in en massa skit i motorn :gnissla hoppas ventilerna o det mår bra!!! Sen så är det bara att glömma den personen man gillar också :gråta

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag är förbannad för att någon lön ännu ej dykt upp på kontot.
Har 50 spänn kvar bara ju!

Mrs. Laphroaig

Guest
För att datorn bestämt sig för att till 99% paja vilket innebär att jag måste köpa ny burk med innehåll vilket i sin tur innebär en halv månadsinkomst om inte mer :huvet

Får visserligen låna av min bror till det men hatar att låna pengar

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
Jag är förbannad för jag har varit på möte i min bostadsrättsförening. Vilka puckon det finns alltså... :mad:

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Jag fick BÖTER igen!!!!:mad:
Och för att jag hade huvudvärk hela dagen :morr

Haha förlåt för att jag skrattar men du lyckas verkligen med att ställa till det...fråga mig inte hur :va men du är bra på det.

Hoppas det löser sig i alla fall, trevlig helg. :pannkyss

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är förbannad för jag har varit på möte i min bostadsrättsförening. Vilka puckon det finns alltså... :mad:

Jag bor i radhus, och vi har en "samfällighet"... :mad:

Jag ska fan flytta mitt ut i skogen bara för att slippa samfälligheter.
För några år sedan beslutade "samfälligheten" att gräva in nya kabeltv kablar till samtliga hus för att kunna få tillgång till comhem's digitala utbud.
Det var absolut inget fel på det gamla nätet, signalnivåerna var fullt tillräckliga för anständig analog kabeltv, men comhem lyckades lura föreningens medlemmar att allt skulle bli såååå mycket bättre med ett nytt nät.
Det enda som har hänt är att vi nu betalar 159:- i månaden extra för att vi har fått nya kablar, och att com hem erbjuder dom som vill att köpa till com hems digitalutbud för ytterligare pengar i dom nya kablarna (vilket man lika gärna hade kunnat få i dom gamla), samt att man kan köpa com hems "bredband" och IP telefoni (det var därför com hem ville att föreningen skulle uppgradera nätet för egna pengar, för att dom skulle kunna sälja oss dyra extratjänster)

När beslutet togs var vi ett fåtal som istället ville dra in fiberkabel, vilket skulle kosta mindre, och kunna erbjuda oss så mycket mer (och framförallt skulle vi kunna välja vilken leverantör vi ville på tjänsterna), istället valde föreningen att ännu hårdare binda oss till en leverantör.

Det gör mig förbannad varenda dag!

(jag har bredbansbolaget som ISP och telefonleverantör, samt canaldigital som tv leverantör, men måste ändå betala för samfällighetens skitbeslut)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag förstår det...sånt suger. :näsblod

Samfälligheten består av ett gäng kalkbrott som fortfarande tror att det heter televerket, uteslutande ser på ettan, tvåan och bingolotto...
Vad fan ska dom yttra sig om teknik för.
Dom tror att internet är en fluga som kommer att gå över när som helst.

Samma jävla folk som upprörs över att deras 12 år gammla tv i sommarstugan inte fungerar utan "box" nu när sändningarna har blivit digitala.
"det var bättre förr, då behövdes minsann inga extra boxar för att kunna se hylands hörna", dom borde veta bättre, dom var ju med när TV2 lanserades, då krävdes ju en "box" för att kunna se den nya kanalen...
(för alla födda efter 1950, TV2 sändes på "dom nya UHF frekvenserna", som dom tidigaste tv apparaterna inte kunde ta emot, så därför kunde man, om man hade en gammal TV behöva en converter, ganska precis som att man behöver en digitalbox nu )

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Jag är sur för att min förstärkare har fel dc offset tjosan eller vad det heter och blir därför för varm!!! :mad:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag bor i radhus, och vi har en "samfällighet"... :mad:

Jag ska fan flytta mitt ut i skogen bara för att slippa samfälligheter.
För några år sedan beslutade "samfälligheten" att gräva in nya kabeltv kablar till samtliga hus för att kunna få tillgång till comhem's digitala utbud.
Det var absolut inget fel på det gamla nätet, signalnivåerna var fullt tillräckliga för anständig analog kabeltv, men comhem lyckades lura föreningens medlemmar att allt skulle bli såååå mycket bättre med ett nytt nät.
Det enda som har hänt är att vi nu betalar 159:- i månaden extra för att vi har fått nya kablar, och att com hem erbjuder dom som vill att köpa till com hems digitalutbud för ytterligare pengar i dom nya kablarna (vilket man lika gärna hade kunnat få i dom gamla), samt att man kan köpa com hems "bredband" och IP telefoni (det var därför com hem ville att föreningen skulle uppgradera nätet för egna pengar, för att dom skulle kunna sälja oss dyra extratjänster)

När beslutet togs var vi ett fåtal som istället ville dra in fiberkabel, vilket skulle kosta mindre, och kunna erbjuda oss så mycket mer (och framförallt skulle vi kunna välja vilken leverantör vi ville på tjänsterna), istället valde föreningen att ännu hårdare binda oss till en leverantör.

Det gör mig förbannad varenda dag!

(jag har bredbansbolaget som ISP och telefonleverantör, samt canaldigital som tv leverantör, men måste ändå betala för samfällighetens skitbeslut)

I så fall:
Välkommen till vägsamfälligheten, jaktlaget och fiskevårdsföreningen.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
:mad: Skit! :mad: Fick två parkeringsböter på hojen i helgen :mad:, fastän jag inte stod på en parkeringsruta :mad:, eller på gatan :mad:, utan 15 cm från gatkanten nästintill ett par buskar. :mad:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jag är förbannad för jag fick gå upp tidigt í onödan, vilket resultera i att jag måste repetera det imorn med.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA