Idag är jag förbannad därför att...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vad hände då?

Själv beställde jag från http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=6278142ec49&cmd=lang&lc=45&tpl=mreifen.html och det gick utan några som helst problem!
Jag avbeställde däcken strax efter att jag hade beställt (olika anledningar). Ville alltså inte ha däcken. Ändå levererades dem till den verkstad jag hade angett. Fick till svars att "vägra" ta emot försändelsen då de kom fram, inte så lätt eftersom jag inte skulle få dem levererade hem, och fick heller inte reda på när de väl kommit fram till däckverkstaden.

Har bett dem hämta däcken hos verkstaden, varvid jag ska skriva på någon jävla pappersblankett vad upphämtningskuriren har/hade för registreringsnummer. Allvarligt? Hämta skiten. Jag ska inte behöva få massa merarbete för att jag avbeställde en leverans...

Först så drogs inga pengar. Fine, beställningen var ju ändå anullerad. NU, 11 dagar efter ha de dragit pengar ändå... Suck. Soppan fortsätter.

Att de är talanglösa på support är ju ännu bättre...

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag avbeställde däcken strax efter att jag hade beställt (olika anledningar). Ville alltså inte ha däcken. Ändå levererades dem till den verkstad jag hade angett. Fick till svars att "vägra" ta emot försändelsen då de kom fram, inte så lätt eftersom jag inte skulle få dem levererade hem, och fick heller inte reda på när de väl kommit fram till däckverkstaden.

Har bett dem hämta däcken hos verkstaden, varvid jag ska skriva på någon jävla pappersblankett vad upphämtningskuriren har/hade för registreringsnummer. Allvarligt? Hämta skiten. Jag ska inte behöva få massa merarbete för att jag avbeställde en leverans...

Först så drogs inga pengar. Fine, beställningen var ju ändå anullerad. NU, 11 dagar efter ha de dragit pengar ändå... Suck. Soppan fortsätter.

Att de är talanglösa på support är ju ännu bättre...

Talanglösa på support? De ber dig starta om... vad då? :D

Lät som en riktig soppa. Kanske även jag råkat in i ifall jag inte fått däcken hem till mig från dem jag beställde av. Avbeställde heller inte mina, så det kanske hade varit samma soppa. Ja, ja... Förstår i alla fall att du är förbannad! :mad:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Att den förbannade jävla tiden inte räcker till !:huvet

Kia

Guest
En lyxhustru städar väll för bövelen :mad: inte själv! :confused:

Jo städar gör jag själv faktiskt. Litar inte på någon annan. :)

:va men kia då fick ni inte en självgående damsugare i bröllopspresent ;)

:mad: den städar bättre än jag

:rolleyes:

Edit: :rofl DAMsugare..låter det dock stå kvar *grr*

Jag hade en sån redan innan och den dammsuger helt okej. Men under låga soffor och mellan stolsben är den inget duktig alls. Sen räcker batteriet bara till ungefär 2 rum här. Har för stort hus för att den ska orka med. :huvet

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Jag hade en sån redan innan och den dammsuger helt okej. Men under låga soffor och mellan stolsben är den inget duktig alls. Sen räcker batteriet bara till ungefär 2 rum här. Har för stort hus för att den ska orka med. :huvet

Tips: ställ upp sofforna på träklosar så den kommer under. :tummenupp.

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest

Är det ett slott?

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
-"Du är snygg, asrolig och en underbar person men.."

Varför kommer det alltid något jävla "men" i såna meningar? :mad:

Jahopp. Då är det dags att bli bitter, cynisk och hata alla kvinnor ett tag nu.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Jag har gjort det enkelt för mig, jag har det som defaultinställning....

(det finns dock kvinnor jag gör undantag för, men dom är få....)

Samma här men efter jag träffade den här tjejen hade jag fått upp hoppet.

Verkar något för bra så är det oftast det. :mad:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...

:pannkyss
Hoppas det går över fort... det är så osexigt med bittra, cyniska män som hatar kvinnor.

Själv är jag lite förbannad på en sådan (och på mig själv, skulle aldrig ha gett mig in i det förhållandet...) eftersom han pga bitterhet, cynism och en fruktansvärt misstänksam inställning till kvinnor och en osund inställning till alkohol lyckades sabba vårat förhållande på ett tämligen magnifikt sätt.

Jag kan inte ha en kille, har jag lärt mig... jag har ingen aning om hur man gör. Att vara mig själv duger inte har jag märkt... för antingen är killar inte intresserade (fine by me...) eller så måste de, som är intresserade, ge mig lite stryk då och då så jag håller mig på plats (not fine by me...).
Eftersom jag är helt inkompetent på killbiten kommer jag att skaffa en hund i stället. En TIK. :mad:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Visst är det kul hur ett så enkelt och menlöst ord som MEN
kan radera precis allting som stog innan ordet...
Om folk tänkte på det när dom pratade/skriver så skulle det
låta myyycket bättre..
Har själv hört det där tusen gånger.. alt. "älskar dig MEN bara som kompis"
Men men... det finns fler... tusentals faktiskt!

:pannkyss
Hoppas det går över fort... det är så osexigt med bittra, cyniska män som hatar kvinnor.

Själv är jag lite förbannad på en sådan (och på mig själv, skulle aldrig ha gett mig in i det förhållandet...) eftersom han pga bitterhet, cynism och en fruktansvärt misstänksam inställning till kvinnor och en osund inställning till alkohol lyckades sabba vårat förhållande på ett tämligen magnifikt sätt.

Jag kan inte ha en kille, har jag lärt mig... jag har ingen aning om hur man gör. Att vara mig själv duger inte har jag märkt... för antingen är killar inte intresserade (fine by me...) eller så måste de, som är intresserade, ge mig lite stryk då och då så jag håller mig på plats (not fine by me...).
Eftersom jag är helt inkompetent på killbiten kommer jag att skaffa en hund i stället. En TIK. :mad:

Såna idioter borde skjutas!:mad:
Min sambo har också samlat på såna idioter...
Och näe.. det beror inte på dig om du ens tänkte tanken..
Kan en kille inte ta dig som du är så är det inte fel på dig...
Som ett tips... Satsa på killar som är så där nästan på gränsen tråkiga
och har ordnad ekonomi, bra hem förhållande... Typ helylle...
och som dyrkar marken du går på... Då funkar det bättre...

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Behöver väl inte vara ett slott för att vara stort?

En sån dammsugare orkar med (om jag inte minns fel) 40 kvm på en laddning...
Vi har mycket större än så...

Ni får skaffa flera ;)

Jag testade att köra dammsugaren och robomoppen samtidigt,(jag är så jävla nyfiken av mig så jag var bara tvungen att testa lite "real robotwar")... Inte att rekommendera, moppens duk "åts upp" av Trilobiten :gnissla men roligt att se var det :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Ni får skaffa flera ;)

Jag testade att köra dammsugaren och robomoppen samtidigt,(jag är så jävla nyfiken av mig så jag var bara tvungen att testa lite "real robotwar")... Inte att rekommendera, moppens duk "åts upp" av Trilobiten :gnissla men roligt att se var det :D
Kanske man skulle prova.
Robotwars versus teenage mutant ninja vorsteh.
Börjar med övervåningen för häftigare ljudeffekter.
Sponsor?
Om jag lovar att filma med mobilen?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Kanske man skulle prova.
Robotwars versus teenage mutant ninja vorsteh.
Börjar med övervåningen för häftigare ljudeffekter.
Sponsor?
Om jag lovar att filma med mobilen?

:mad: jag har slutat med sponsring

i alla fall till folk jag inte har träffat förut :rolleyes:

:mad: jag trodde katten skulle va rädd för robomoppen istället så leker han med den. Nu får han endbart leka med "kulan". "korgen" är förbjuden :mad:

Kia: när jag sa att du kan skaffa flera så förutsätter jag att du har dem i olika rum http://www.youtube.com/watch?v=6UX3idbokug&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=6Oi7D1d5bgg&mode=related&search=
:yoparty

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
...blir mest förb....irriterad över att det REGNAR nu....åsså folk som gnäller om dammsugare å annat skit när deras hojjar står å dammar i garaget istället... :tuttar

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Först vart jag glad när jag skulle få skriva i denna tråden för att jag är förbannad. Men det gick över när jag såg inlägg från idioter i denna tråden också! Så nu är jag förbannad.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
...jag inte kan få in ngn bild på min tv, satans jävla boxer helvetes jävla pisskit till digital-tv:mad:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA