Idag är jag förbannad därför att...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
För att precis allting måste hända precis samtidigt. Varför kan inte viktiga händelser i livet komma med lite jämna mellanrum så att man hinner fundera och ta vettiga beslut? Nej, allting ska komma i panik samtidigt.
Först sitter man ett helt år och fullständigt koagulerar, sen brakar det bara till och så springer man omkring som ett jävla dampbarn med en pulls i höjd med varvstopp på en modern rad4. Man blir förbannad! :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
när cityakuten vägrade sy såren utan tejpade ihop dom (dom glippa för fan fortfarande efter och hälften av tejpen losna när jag tvätta händerna..)
och att dom inte trodde mig när jag sa att jag hade ont i huvudet och modde illa... jävla skit ställe

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag ler för att jag ser på min första hemköpta match på PPV. Sen leder vi också, det är KUNG!!

Hoppas jag ler vid halv tio ikväll med :)

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Hoj
VifferWaffe -88
förbannade ingrodda, trångsynta, dumsnåla, själviska, icke-kvalitetstänkande och allmän jubelåsna till chefjävel!!!! :mad:

usch och :zpy för typer som motarbetar sig själva och skyller på alla andra när det går åt he-vete!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är ledsen för alla jävla sura människor har fått tråden stängd..jo jag vet att det är på prov men det är fan bara här som folk kan lyckas stänga en POSITIV tråd med sitt JÄVLA TJAT!!!

Fan för alla jävla f***hjärnor som håller på!

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
3199766 Jag är ledsen för alla jävla sura människor har fått tråden stängd..jo jag vet att det är på prov men det är fan bara här som folk kan lyckas stänga en POSITIV tråd med sitt JÄVLA TJAT!!!

Fan för alla jävla f***hjärnor som håller på!
Kan bara hålla med.. ett j_vla tjat från vissa!

Vad står f***hjärnor för?

Hmm.. kan det vara "fiolhjärnor"?

Hon verkar så arg den där Nursey, men det är ju rätt tråd så det är väl helt ok..

Jag är fortfarande sur på munk-mördarna! :mad:

Last edited:

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Jag blir så satans less på lärare som inte har varit unga själv nån gång (antagligen förträngt det i deras trångsynta perfekta värld), suck va faen pysslar man med egentligen. Dessutom HATAR jag föräldrar som inte tar hand om sina ungar:mad:

Edit glömde en grej hatar utvecklingssamtal tider!!

Så där ja nu känns det bättre (lite)

Rydstedt1989

Guest
idag är jag förbannad för att allt skiter sig i hundra 180 pga "polare" som inte kan hålla käften stängd!:huvet

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R
"På grund av tekniska problem kan paket för närvarande inte spåras."

Jamen för helevete, kan ni ta och fixa era tekniska problem nån gång då, Posten? :mad:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Allt skit... omöjligt att välja tv o sen hitta den te bästa pris o sen omöjligt att hitta en tv-bänk o sen sitter man bara uppe o gnäller istället för o sova o sen blir allt bara skit o ja faaan...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
helt fuckad dygnsrytm när man legat i koma i 3h på eftermiddagen--

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag köpte Aftonbladet idag och när jag läste artikeln om olyckan mellan Arboga-Köping så insåg jag när jag såg bilderna och läste texten att det var en kompis och hans pappa som var inblandade :(
Gubben Elon som förolyckades har slitit arlset av sig hela livet och skulle antagligen trappa ner inom kort låta grabbarna ta över rörelsen och så inträffar det här. En riktig krutgubbe som antagligen hade fått uppleva minst 20 år till om inte detta hade hänt.
Jag skulle inte önska min värsta fiende den synen som hans grabb blev utsatt för, det räcker att se bilderna i tidningen för att må dåligt...

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
blir förbannad på alla skenheliga människor som tar på sig röda tröjor för att rädda världen, det är ett rent hån. skämmes tamejfan

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping