Tack så mycket, uppskattar det
Ja, det är skapligt trist faktiskt... Inte nog med att man går och väntar och oroar sig för att det drar ut på tiden, man är samtidigt orolig för vad de ska hitta när de väl kommer till skott...
Tack för tipset, ska göra mitt bästa
Men ja, tyvärr har man inte samma ork som vanligt... Åkte iväg en snabbis för att handla nyss och följande utspelar sig:
Kassörskan: Det är en sån minivattenmelon va?
Jag: Njä, det tror jag inte... Vanlig kärnfri ska det vara.
K: Hmm... Vet du vad den skulle kosta?
J: Nej, det kan jag väl inte påstå att jag la på minnet direkt...
*K knappar in den som minivattenmelon*
Kollade på melonfan när jag packade ner mina varor, står klart och tydligt kärnfri melon och inget om nån jävla mini på etiketten... Orkade dock inte bråka, har annat att tänka på just nu... tog mitt pick och pack och drog hem. Kärring.
Jo, alternativet får ju bli att gå den vägen men troligtvis hade det inte gått snabbare att göra det nu... Kanske om jag gått den vägen från början, om jag hade vetat att mötet skulle skjutas upp två gånger... men det är ju lätt att vara efterklok...
Har ju pratat lite med vårdcentralen över telefon, de har ställt lite frågor och sådär men verkar inte vilja komma med några teorier utan undersökning. Panikångestattack har varit på tapeten men jag vetefan... Det händelseförlopp som beskrivits för mig om det nu skulle vara det taktar inte riktigt med det jag var med om, ej heller symptomen... Men jag vet inte. Vi får se vad de hittar imorgon, om jag nu får åka dit vill säga... Doktorn kanske ämnar vara sjuk igen.
Jag försöker hålla modet uppe, kan ju absolut vara som du säger att man bara är lite stressad och att detta var en engångsgrej. Inte mycket lönt att ta ut förlusten i förskott
MEn visst oroar man sig ändå, svårt att låta bli...
Tack, det ska jag