steffe
"Mannen som talar med whisky"
Jag är förb för att folk struntar i att hovra på länkarna och tänka sig för innan de klickar vidare.......Idag är jag förbannat för att jag fick Str3 R att läsa Pravda.
Jag är förb för att folk struntar i att hovra på länkarna och tänka sig för innan de klickar vidare.......Idag är jag förbannat för att jag fick Str3 R att läsa Pravda.
...
Poppar däcket. Och kollar ut. Trottoaren borta.
...
Det var också en sak jag nämnde i förbifarten, kortade ner hela samtalet ovan, annars hade det blivit mycket text. Men det är ju så urbota dumt att skylla på datorn/systemet.
Tvättmaskinen har tagit självmord...
Idag är jag förbannat för att jag fick Str3 R att läsa Pravda.
På spinnin wheel hittade jag inte en utan två vevaxlar till xs750 i helt oslitet skick, med stakarIdag for jag till den där självplock-bilskroten utanför Västerås. Det är väl en 16 mil t/r. Hade kollat på deras site innan och det skulle stå en Jeep där som kanske hade högtalare som jag behöver. Bilden var på en Cheva men jag tänkte att de nog bara tagit fel bild. Kändes mer sannolikt att texten stämde. Det går inte att ringa, maila eller på något annat sätt komma i kontakt med dem. Bästa kundservicen!
Kommer dit och naturligtvis står där en Chevajävel istället för en Jeep. Helt meningslöst slöseri med bensin och tid. Jag får ju skylla mig själv som far dit mot bättre vetande men man lär ju chansa ibland. Jag brukar ha flyt. Eller, alltså jag inbillar mig att jag brukar ha flyt eftersom jag förtränger alla de gånger jag inte har det. Som idag.
Väl i Västerås var det bara att fortsätta upp till Spinnin' Wheel i Kolsva norr om Köping. Världens ände. Men där finns åtminstone ett fint gammalt stålbruk från medeltiden. På SW fanns lite svårfunna smågrejer till Blackbirden. Vilket ställe! Miljoner prylar till alla sorts japshojar från alla tider. Måste vara ett himmelrike för alla som kämpar med att hitta delar för att renovera upp gamla hojar.
Så mestadels en bortkastad dag men jag är glad att jag till slut fick tag på bagageknoppar till Koltrasten.
Att jag varenda morgon måste jaga en vit vw caddy i 200km. En finnig ung kille kör. Skit iriterande att caddy Jafvelen går noe så djävulsk..
Kan man chippa dessa eller finns dom med v6tdi på 248hp
Bara att ta plats i obokade men komma nån timme innan avgång och vänta.Bokade gotlands båt-biljett för min hoj och tjejkompisens bil nyss.
När brorsan 10 min senare skulle boka åt sin chey och hojplats till sig samma tid var det fullt för bilar.
Det slår fanimig aldrig fel, jävla båthelvete
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |