Ring haffa och tipsa
Bara att ta plats i obokade men komma nån timme innan avgång och vänta.
Att jag varenda morgon måste jaga en vit vw caddy i 200km. En finnig ung kille kör. Skit iriterande att caddy Jafvelen går noe så djävulsk..
Kan man chippa dessa eller finns dom med v6tdi på 248hp
På 20 mil lyckas du inte köra om ! Skogsvägar ?
På 20 mil lyckas du inte köra om ! Skogsvägar ?
Hellre jaga än att jagas, om du frågar mig.
Undrar vad moddlaren tycker ?
Comback. Naturligtvis kör jag om vad skall jag annars ha tunderacen till? Frågan var hur fn får man en diesel caddy o gå så inihelvete.
Jag har lixom insett att en sportigare hoj skall köras sportigt det är ju det den är byggd för.
Caddy 2.0 Diesel finns med olika programvara, 75 hk, 102 hk, 122 hk, 150 hk, samma motor.Comback. Naturligtvis kör jag om vad skall jag annars ha tunderacen till? Frågan var hur fn får man en diesel caddy o gå så inihelvete.
Jag har lixom insett att en sportigare hoj skall köras sportigt det är ju det den är byggd för.
Möjligt men jag tror det inte.
Citat: Renault 5 turbo var en specialversion av Renaults småbil Renault 5 som tillverkades under 1980-1984. Den har motorn bakom föraren monterad på längden och drivning på bakhjulen
Som jag såg det hade den motorn på tvären precis som motorn fram.
Och den var inte förlängd baktill som det ser ut här.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Renault_5_Turbo
Den såg ut precis som den Renault 5 jag kört själv. Framhjulsdriven.
Men jag kan ha fel.
så ska det bli ännu värre och kasta in lite spöregn till nästa vecka?
Båt, behöver inte den vatten? Själv garderade jag mina 4 veckors semester med 4 veckors tjänsledighet. Så här långt, 12 av 14 dagar hojväder.
<edit>Jävla puckad idiotiskt fånig vana - läste jobbmailen och man vill att någon ska tillbringa två veckor i nåt halvcirkelformat höghus på Sickla Industriväg...</edit>
Du skulle gjort som jag. Lämnat tjänsteluren på jobbet och inte kunna lösen till mailen utantill.
Åtta veckor senare har jag nog ett par mail att läsa. Men det är ju vecka 32 det.
Natten den 11 aug skall jag va på jobbet igen - haha - hyfsat många dar kvar på sem
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|