Förbannat. Asfalten har sjunkit undan så hojhelvetet har vält omkull. Stod ffs på centralstödet.
Blir kul att köpa plast...
Datorer Använder frekvent funktionen att scrolla genom att dra två fingrar upp och ned för musplattan på min laptop. Plötsligt noterar jag att denna rörelse inte längre resulterar i sidscrollning utan i flikbyte... Konstigt. Provar att stänga och öppna browsern. Ingen skillnad. Nähä, testar väl att starta om datorn då... De enda tillgängliga alternativen är "Uppdatera och starta om" eller "uppdatera och stäng av". Det kunde man ju ge sig fan på Uppdaterar och startar om och givetvis fungerar skiten som vanligt Fanskapet kunde lika gärna säga rakt ut att "jag vill uppdatera mig, om du inte gör som jag vill så kommer jag jävlas med dig på inte särskilt subtila sätt tills du ger med dig. Hur ska du ha det?". Dra åt helvete datorfanskap
Datorer Använder frekvent funktionen att scrolla genom att dra två fingrar upp och ned för musplattan på min laptop. Plötsligt noterar jag att denna rörelse inte längre resulterar i sidscrollning utan i flikbyte... Konstigt. Provar att stänga och öppna browsern. Ingen skillnad. Nähä, testar väl att starta om datorn då... De enda tillgängliga alternativen är "Uppdatera och starta om" eller "uppdatera och stäng av". Det kunde man ju ge sig fan på Uppdaterar och startar om och givetvis fungerar skiten som vanligt Fanskapet kunde lika gärna säga rakt ut att "jag vill uppdatera mig, om du inte gör som jag vill så kommer jag jävlas med dig på inte särskilt subtila sätt tills du ger med dig. Hur ska du ha det?". Dra åt helvete datorfanskap
Jag har en laptop som kräver en speciell drivrutin för touchpaden för att gestures ska funka, och varje gång windows gör en uppdatering ersätter den drivrutinen med en som tar bort allt sånt stöd. Jag är mäkta trött på skiten och kommer fan snart att bara trycka in linux på aset.
Människor med bristande hygien som färdas via kommunala transportmedel samtidigt som jag.
Fy fan.
Ja, det gör man när man har sålt bilen och provkört en massa motorcyklar.Åka kollektivt?
Ja, det gör man när man har sålt bilen och provkört en massa motorcyklar.
Hade ett sånt där tillfälle för någon månad sen hos kund när min mus slutade funka... Tog typ 20 minuter att fatta att det var en omstart som behövdes. Då kände man sig jävligt high-tech.
Ganska likt min sambo när musen krånglar behövs det en omstart typ middag ute. Tur till kusten. Lite nya kläder. Sedan funkar musen oklanderligt till nästa uppdatering
Ganska likt min sambo när musen krånglar behövs det en omstart typ middag ute. Tur till kusten. Lite nya kläder. Sedan funkar musen oklanderligt till nästa uppdatering
Fyfan, känner mig kränkt och harmsen bara av tanken på att färdas kollektivt.
Jaha, tack för tipset.Ta taxi till närmaste ducce-krängare för bövelen!
Jaha, tack för tipset.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |