Byggare, konto, 08:a....I´m lost.Tror det handlade om att han var arg på köer, eller nåt. Och något om en taxi.
Byggare, konto, 08:a....I´m lost.Tror det handlade om att han var arg på köer, eller nåt. Och något om en taxi.
Jag förstod inte ett ord, kan du vara lite mer specifik?
Ser bra ut, du värkar henndig.Jag var lite tjurig men det var ingen taxi på hemvägen, vågade mig ut i vänsterfilen och kom förbi innan kön
övertid
på en fredag
igen
Gutt, kanske ska skaffa sig en knodd för lite "ledigt" heheHar jobbat över tre-fyra veckor i sträck jag, fan skönt med pappaledigt.
Gutt, kanske ska skaffa sig en knodd för lite "ledigt" hehe
Det blir bara så tröttsamt när chefen skickar nytt folk på komplexa uppgifter så man själv måste åka och fixa ett större problem än det var från början. Skicka dit mig direkt istället.
Inget illa mot kollegorna, det är inte så lätt innan man lärt sig system och fått in rutiner, men chefen borde kunna räkna ut att det kanske är lite över deras nivå betydligt tidigare.
Särskilt när det är fjärde gången på väldigt kort tid.
Fan va folk är kassa på att köra bil!
Dom åker bil mer än dom kör, även om dom sitter vid ratten.
Idag var jag med om att flertalet mötande började drifta över mot min väghalva! Blir dom hypnotiserade och bara stirrar rakt på mötande fordon och så att säga hamnar dit dom tittar eller vad fan händer?
Den sista jäveln som gjorde så, så började jag styra över mot deras väghalva... jävlar va snabbt denne förare då vaknade till och styrde tillbaka på sin sida!
Fan vad snabbt jag uppnår min maxdos människa per dag!
Tur jag bor i skogen så jag slipper se så många när jag är hemma...
För övrig upplysning så körde jag bil... så ett extra speciell fordon som blicken fastnar på hade jag inte!
Det va allt för mig för idag... tror jag.
Fan va folk är kassa på att köra bil!
Dom åker bil mer än dom kör, även om dom sitter vid ratten.
Idag var jag med om att flertalet mötande började drifta över mot min väghalva! Blir dom hypnotiserade och bara stirrar rakt på mötande fordon och så att säga hamnar dit dom tittar eller vad fan händer?
Den sista jäveln som gjorde så, så började jag styra över mot deras väghalva... jävlar va snabbt denne förare då vaknade till och styrde tillbaka på sin sida!
För övrig upplysning så körde jag bil... så ett extra speciell fordon som blicken fastnar på hade jag inte!
Det va allt för mig för idag... tror jag.
Jag har en pickis, behöver bara hitta en spetsplog som ser vass ut...
Jag har en pickis, behöver bara hitta en spetsplog som ser vass ut...
Det var minsann svårare än jag trodde att hitta en fast spetsplog, det verkar mest bara vara vikplogar, så fjunigt.
Men bysmeden kan säkert snida ihop en rejäl spetsplog annars. Om den bara ska krossa audis och liknande otyg så behöver den ju inte ha bra arbetsvinkel och sånt där.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|