steffe
"Mannen som talar med whisky"
Den som väntar på nått gott!
Får oftast en baksmälla efteråt.....
Den som väntar på nått gott!
Behöver en specifik microbrytare och hittar inte någon Europeisk ÅF.
Vilket innebär att jag behöver beställa 200st från Kina.
Ingen konstnad, men vad fasen ska jag med de övriga 194st till.
Jag utgår ifrån att du har kollat på Elfa? ...
Har du provat att maila en återförsäljare i kina och fråga efter ett gratis varuprov ...
Det vore absolut en idé.
Men samtidigt så handlar det om en spottstyver för en påse med ett par hundra så jag funderar på att helt enkelt köra på det och kanske utöka den hobbybiten ett snäpp.
Mordecaien skrev:Det sunda valet är att bara köpa en ny mus. Men dels tycker jag det är kul hobbyverksamhet och dels tycker jag inte om att kasta grejor bara för att en knapp går sönder.
.
Jag förstår och tycker du gör helt rätt. En gång lade jag ner oförskämt många timmar för att laga en Maglite som troligtvis skulle kosta under hundringen att ersätta.
Det där med slit-och-släng kan millenniekidsen hållas med.
Cyklister.
Särskilt de som cyklar landsvägsräcers.
De vill ju förfan ha nypris för 5-10år gamla cyklar, och blir extremt sura om man påpekar att priset kanske är något högt, eftersom jag kan köpa en helt ny av samma tillverkare i samma prestandaklass för en tusenlapp extra, men att om de kan tänka sig att gå ner en bit är jag intresserad.
"Men den är knappt använd" Nej, men ramgarantier etc. har likförbannat gått ut.
Tvi.
Beställde en badrumsrenovering i en lägenhet tidigare i våras. Det var enklaste möjliga instruktion: här är nyckeln, ingen är i bostaden, bygg!
De fick tillträde första april och lovade att vara klara på fyra veckor. Idag hade det tydligen gått en månad för nu är de klara.
Då får man hoppas att jobbet är bra gjort! Hur i helvete har dom kunnat hålla på så länge? En riktig plattsättare borde inte ta mer än max 4 veckor, och det är högt räknat! när jag fick mitt badrum "renoverat" hemma så tog det 6 veckor, och nej, jobbet var bedrövligt utfört!
Det ser ut som tänkt åtminstone. Efter ett par dagar var det en grop och inga väggskivor så de har inte behövt anpassa sig speciellt mycket efter gamla saker.
Kamrat hela våren: ska du köpa hoj snart, ska du köpa hoj snart, ska du köpa hoj snart.....
Kamrat idag: äh, jag sålde hojen och köpte en hund.
wtf?
Jo tack du, jag har kört såna där, en bet mig i benet och en annan tvärnitade så jag flög över styret.Ni kan väl mötas på halva vägen - köp en havremoppe.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|