Just det, jag är förbannad för att jag fått en tand utdragen och såret ihopsytt, nu biter jag på köttslamsan hela tiden och det gör ont så ini helvete
Nån kommer att bli bannad idag !!!
Just det, jag är förbannad för att jag fått en tand utdragen och såret ihopsytt, nu biter jag på köttslamsan hela tiden och det gör ont så ini helvete
Hahaha! Fan va tråkigt. Banna någon så ska du se att det känns bättre
Sommarvikarien på PostNord tyckte att munstycken från Braigasen adresserade till den adress som Skatteverket, Folkbokföringen (och jag själv) anser mig bo på är "adressat okänd" och returnerades. FSCK!
Apropå adresser är jag konstant småsur för att min adress skrivs fel av Google så ingen leverans hittar hit. Tittar man på MerInfo står det rätt adress i texten, men intill kartan står det nånting annat, men bilden visar rätt skogsdunge. Klickar man på "Karta" hamnar man en bit bort på ett tredje ställe.
Jag vet inte hur många gånger folk påstått att de står utanför vårt rosa hus och undrar varför vi inte visar oss.
För mig framstår huset som mer mörkbrunt än rosa.
Ger ett riktigt Sporthojs svar:
Du får flytta ifrån skogen till bebyggelse
Måla om huset till rosa så löser du ditt andra problem tada!!!!
Apropå adresser är jag konstant småsur för att min adress skrivs fel av Google så ingen leverans hittar hit. Tittar man på MerInfo står det rätt adress i texten, men intill kartan står det nånting annat, men bilden visar rätt skogsdunge. Klickar man på "Karta" hamnar man en bit bort på ett tredje ställe.
Jag vet inte hur många gånger folk påstått att de står utanför vårt rosa hus och undrar varför vi inte visar oss.
För mig framstår huset som mer mörkbrunt än rosa.
Typ nästan typ.Dakkati Väsby-Norrland alltså?
Inte arg, inte heller sur, möjligen uppgiven började olja trallen utanför stugan på ön. 8 liter träolja räckte till 12m2.
Det innebär att jag lär köpa typ 10-12 4liters burkar med olja till
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |