Sluta gnäll. Parkerar du som ett mongo så får du väl ta konsekvensen också?Inte i lagen men väl i detta p-bolags egna dokumentation.
Är du p-vakt själv eller bara tyken?
Förstår inte vad problemet är?
Sluta gnäll. Parkerar du som ett mongo så får du väl ta konsekvensen också?Inte i lagen men väl i detta p-bolags egna dokumentation.
Är du p-vakt själv eller bara tyken?
Ja, på samma sätt som vi vill kunna köra fort utan att något grottmongo ringer pliten varje gång... Det är principen att man inte vill ha angivare - lika lite här som i forna DDR.Vill ni att folk ska parkera som idioter?
Nu har jag inte följt diskussionen i detalj men var inte problemet att det finns en angiveriapp så att gemene man kan tjäna pengar på att hitta och rapportera felparkerade bilar?Sluta gnäll. Parkerar du som ett mongo så får du väl ta konsekvensen också?
Ja, på samma sätt som vi vill kunna köra fort utan att något grottmongo ringer pliten varje gång... Det är principen att man inte vill ha angivare - lika lite här som i forna DDR.
Det är inte mitt fel att du har någon form av kognitiv utmaning.Sluta gnäll. Parkerar du som ett mongo så får du väl ta konsekvensen också?
Dumt. Att du sen inte vill ta det till tinget berättar ju bara att du innerst inne vet att du gjort fel.De två senaste gångerna jag fått betala så har det gällt p-skiva. Det är sju respektive fyra år sedan. Båda gångerna har jag glömt lägga skivan på plats
Nu bjuds precis hela världen in som p-lisor. De får enbart provision. Jag ser en rätt uppenbar risk för felaktiga anmälningar.
Jag stöttar miljön i sthlm, gbg och malmö genom att undvika vistelse och inköp där, undantaget i sthlm är günthers korvkiosk och umgänget vid mcd sveavägen onsdagar.Enkelt sätt undvika stötta kommunens P-verksamhet i Göteborg är att inte komma hit med bil.
Då stöder Ni dessutom kommunens Antilbilpolicy och Miljöpolicy !
Två flugor i en Smäll.
Låter borgerligt. Det är som att besöka Lidingö, man blir varje gång chockad att det finns så mycket gratis parkering.Min kommun har tagit bort en massa avgiftsbeläggning och infört p-skiva, i huvudsak centralt. Vid lasarettet och polisen är det dock betala för våra av skattemedel finansierade kvadratmetrar som gäller. En förbättring, helt klart.
Absolut. Precis som facebook bara är en årsbok på nätet. Eftersom vissa vägar oundvikligen leder till så mycket skit att det är hialöst så bör de inte beträdas.Det är väl bara en rapporteringsfunktion till dom verkliga pnissarna, som sedan svänger förbi och lappar.
Således är det utbildat folk som skriver böterna, om du inte har hunnit flytta bilen innan dom kommer dit.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|