Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du gör fel......
Jag sökte på google om den inställningen för nåt år sen men minns inte riktigt hur jag löste problemet.

Sökterm win11 always on
Säkert.
Det är klart att det är fel att tro att den ska finnas bland de andra stänga-av-något-efter-tid inställningarna.
Det hade ju varit helt idiotiskt.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Säkert.
Det är klart att det är fel att tro att den ska finnas bland de andra stänga-av-något-efter-tid inställningarna.
Dolda funktioner för att blidka miljömupparna och ha ett rent energisamvete... :(
Jag vill bestämma själv när burkdjäveln ska stängas av, släcka skärmen är helt ok men inte i alla tillämpningar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Dolda funktioner för att blidka miljömupparna och ha ett rent energisamvete... :(
Jag vill bestämma själv när burkdjäveln ska stängas av, släcka skärmen är helt ok men inte i alla tillämpningar.
Japp, för att göra skiten 10ggr istf en, är miljövänligt, det vet vi sedan gammalt, mycket bättre att göra 17 saker som inte gör jobbet än att göra en som håller i generationer.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Säkert.
Kolla strömsparningsinställningar, batteriinställningar och skärminställningar. Kan vara antingen eller som gör att den går i viloläge. Framförallt om det är en laptop, de vill gärna spara på batteriet om sladden inte är i. Antingen med hjälp av skärmlås, strömsparning, batteriskydd etc... Har du missat att välja bort en av alla dessa olika strömsparfunktioner så kan det vara det som strular, även om man kan tycka att det borde räcka att ha valt bort resten...

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Helgen efter midsommar arra...

Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award