Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Tjeft! Nu kan jag ju inte sova :mad:

Lägga fladdermusägg i ditt öra! Bita dig i ögat! Riva loss stora köttstycken osv......

Slaughter night!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cdevil
[YOUTUBE-ID]ESdgRfzk_q0[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]scX-UxTzMa4&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Sov så gott!

Kissade på mig idag, mitt på stan, så jäkla pinigt. :rodnar Man blir förbannad! :mad:

Tena lady :tummenupp

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag har en jeffla massa mygg här som jag bjuder han på men han hänger ju förfan bara där. Har säkert rabies och tänker hugga mig i strupen när jag lägger mig :mad: :skrämd

Ja du ska ju vara glad, som du gnäller över myggen. Min granne har sånna boendes i sin gäststuga och jag har inte sett en enda mygg här än..*s*

Har du öppnat fönstret så han kan flyga ut då? Och hur fan kom den ens in?

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ja du ska ju vara glad, som du gnäller över myggen. Min granne har sånna boendes i sin gäststuga och jag har inte sett en enda mygg här än..*s*

Har du öppnat fönstret så han kan flyga ut då? Och hur fan kom den ens in?

Jag tror han matstrejkar så mycket mygg som jag har här :mad:

Den kom in samma väg som myggen :D Genom ytterdörren... tänkte jag skulle släppa ut några av de 30 graderna som det var här när jag kom från jobbet och vad hände då? Det blev ett helt jävla zoo av flygfän inne :mad:

Dörren är fortfarande öppen såklart så den kan flyga ut, alternativet är att stänga badrumsdörren och låta den hänga där tills den kolat vippen. Fast då får jag sätta mig på en stubbe och skita :gnissla

Lägga fladdermusägg i ditt öra! Bita dig i ögat! Riva loss stora köttstycken osv......

Slaughter night!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cdevil

Sov så gott!

:FU:

.

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.

Jahap då tar man på sig ett par handskar och sen tar man en handduk och sen ställer man sig på en stol inne i badrummet så man når upp till den lilla rackaren...man lägger in den i handduken och bär ut den och släpper den i ett träd eller på en husvägg eller så ser man till att den flyger sin kos :)
Enkelt. Lycka till ;) :tummenupp

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag tror han matstrejkar så mycket mygg som jag har här :mad:

Den kom in samma väg som myggen :D Genom ytterdörren... tänkte jag skulle släppa ut några av de 30 graderna som det var här när jag kom från jobbet och vad hände då? Det blev ett helt jävla zoo av flygfän inne :mad:

Dörren är fortfarande öppen såklart så den kan flyga ut, alternativet är att stänga badrumsdörren och låta den hänga där tills den kolat vippen. Fast då får jag sätta mig på en stubbe och skita :gnissla

Det är en hon ju, har du inte läst mitt GB-inlägg? Hahahaha.

Tycker ändå att du ska öppna ett fönster i badrummet! :)

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jahap då tar man på sig ett par handskar och sen tar man en handduk och sen ställer man sig på en stol inne i badrummet så man når upp till den lilla rackaren...man lägger in den i handduken och bär ut den och släpper den i ett träd eller på en husvägg eller så ser man till att den flyger sin kos :)
Enkelt. Lycka till ;) :tummenupp

Nä, dom är ju äckliga. Problemet är löst nu iaf... mördarkatten fick sig ett skrovmål :tummenupp

Det är en hon ju, har du inte läst mitt GB-inlägg? Hahahaha.

Tycker ändå att du ska öppna ett fönster i badrummet! :)

Meh, jag har inget fönster i badrummet. :tungan

batgirl tog sig en flygtur runt huset men det skulle hon inte gjort. Där satt Timpa och då sa det bara smack! Fast nu blir väl han rabiessmittad och börjar hugga mig istället ;)

Last edited:

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
-För att min jävla granne tyckte det var en bra idé att slänga på stereon kl 03 på en vardag och körde på med det till kl 06 när det var dags att kliva upp...som grädde på moset fanns det en fin spottloska på cykelsadeln som står just under deras balkong.

:knyternävenifickan

Nu blir det en fin skrivelse till styrelsen för att informera vilket jävla svineri som har förstört min skönhetssömn.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Petalt alla räkningsdj*vlar... *suck*
175:- kvar av lönen då... :mad:
Jag absolut hatar EON för övrigt..
Då har dom fjärravläsning och ska kunna läsa av den FAKTISKA förbrukningen.. Vad händer?? Jo lik förbannat så får man en avstämningsnota
på en j*vla massa tusen... Och hur det ens är fysikt möjligt att göra av med
långt över 9000kwh i en 3:a kommer jag aldrig att förstå... :huvet

Varför bad du inte om att de styckade upp fakturan istället då? Mig veterligen brukar det inte vara några problem att få det uppdelat på tex 3 månader istället för allt på en gång. Jag vet inte hur många gånger jag tog emot samtal från arga människor som hade samma problem som just dig, och då var det inte ens mig de skulle ringa till :huvet

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
-För att min jävla granne tyckte det var en bra idé att slänga på stereon kl 03 på en vardag och körde på med det till kl 06 när det var dags att kliva upp...som grädde på moset fanns det en fin spottloska på cykelsadeln som står just under deras balkong.

Nu blir det en fin skrivelse till styrelsen för att informera vilket jävla svineri som har förstört min skönhetssömn.

Märker att du aldrig bott i studentkorridor. :hihi Där fick man automatiskt en 20 poängskurs i tolerans, vare sig man ville eller inte. :gnissla

Händer det en gång i veckan? En gång i halvåret? Om det sistnämnda så bit ihop och gläd dig åt att någon i alla fall hade en rolig kväll igår. :tuttar

Ha öronproppar på sängbordet tills nästa gång, så ordnar det sig. :tummenupp

Vad gäller cykeln däremot så hade jag också gått i taket! :mad:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Varför bad du inte om att de styckade upp fakturan istället då? Mig veterligen brukar det inte vara några problem att få det uppdelat på tex 3 månader istället för allt på en gång. Jag vet inte hur många gånger jag tog emot samtal från arga människor som hade samma problem som just dig, och då var det inte ens mig de skulle ringa till :huvet

Det hade dom säkert gjort men orka... Lika bra att betala allt på en gång..
Plåsterprincipen du vet.. :D Blir mest irriterad på att det ska vara så svårt att använda tekniken dom faktiskt har...

Tryckte dom andra fel i knappvalsträsket eller var det nån i växeln som koppla galet??

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
Fester från grannen kan jag tåla till viss mån och jag bryr mig inte så hårt över att man spelar musik till 24 (eftersom jag själv kan brassa på lite) eller sånt men när föreningen har regler att det ska vara tyst efter vissa tider och man har dessutom ett jobb som man ska upp till dagen efter kan man inte bli annat än förbannad.

Förra festen som han hade fick min hoj en tvätt av en ciderburk vilket också tillägnades ett inlägg i den här tråden också. :mad:

Finns ju fan en anledning till varför man betalar lite extra istället för att bo i korridor.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Äsch gör väll inge, din tid som biker är endå förbi.
Sälj bågen och köp ett årskort hos otropeden, då blir din gamla slitna kropp glad! :tummenupp
Haha jaså varfär är den frbi då? Kröppen är iof sleten så du kanske har rätt :tungan
Det där är ju rena kärringfasonerna, killar snackar om problemmet och tjejer går omvägar/bakom ryggen som tex att "skriva till styrelsen".

Fegis!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Gör som min härlige granne! Han jobbar som fasad/puts sprutare(?) och verkar ha lite thinner-hjärna men han e trevlig som fan. Han ångade upp kl04 en morron till primaten som bor i lägenheten ovanför min, slet upp dörren och vrålade så mycket han orkade:
"SLÅR DU INTE AV STEREON INOM 10 SEKUNDER SLÅR JAG NER TÄNDERNA I HALSEN PÅ DIG IDIOTJÄVEL!"
Jag har inte hört en knappnål falla ens från den lägenheten sedan dess :D :tummenupp

Det delas ut alldeles för lite knogbaguetter nu för tiden. :fakta

Själv är jag förbannad för att vi har en skitful manlig städare här på kontoret. Primat såklart.
Men det vägs upp lite av primattjejen som jobbar nere på fiket. Inte nog med att hon är lite het, idag så flörtade hon som fan och avslutade med "förlåt, jag är lite galen idag" och pekade på det härliga vädret ut. Hej hormoner! :tummenupp

Edit: Vafan nu sitter jag och quotar mig själv oxå :mad: :schizo

Last edited:

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
Tanken slog mig att ryta ifrån som fan åt slyngeln men jag är alldeles för lugn och harmonisk person för att göra något sånt. Och som Slappa sa så är jag nog säkerligen en fegis också så då nöjer jag mig med en skrivelse den här gången.

Nu är det inte så ofta det händer men börjar det på att eskalera mer och mer så lär det nog bli påhälsning och utskällning av rang. Ska bli skönt att få gå hem snart och sova lite så man inte är lika bitter efteråt.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping