Skicka upp en flaska såpa i taket så löser det sej säkert
Alternativt tar du en piassavakvast & sopa till den lille rackarn
Jag har kastat påsar och skit men den rör sig inte ur fläcken. Snart går jag till grannen och lånar hagelbrakarn
Skicka upp en flaska såpa i taket så löser det sej säkert
Alternativt tar du en piassavakvast & sopa till den lille rackarn
Jag kom ut ur garderoben idag, pappa blev förbannad för att jag såg ut som Dominator-Rocks
Eller bita dig i Penis
Tjeft! Nu kan jag ju inte sova
Kissade på mig idag, mitt på stan, så jäkla pinigt. Man blir förbannad!
Jag har en jeffla massa mygg här som jag bjuder han på men han hänger ju förfan bara där. Har säkert rabies och tänker hugga mig i strupen när jag lägger mig
Ja du ska ju vara glad, som du gnäller över myggen. Min granne har sånna boendes i sin gäststuga och jag har inte sett en enda mygg här än..*s*
Har du öppnat fönstret så han kan flyga ut då? Och hur fan kom den ens in?
Lägga fladdermusägg i ditt öra! Bita dig i ögat! Riva loss stora köttstycken osv......
Slaughter night!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sov så gott!
bla bla bla
Jag tror han matstrejkar så mycket mygg som jag har här
Den kom in samma väg som myggen Genom ytterdörren... tänkte jag skulle släppa ut några av de 30 graderna som det var här när jag kom från jobbet och vad hände då? Det blev ett helt jävla zoo av flygfän inne
Dörren är fortfarande öppen såklart så den kan flyga ut, alternativet är att stänga badrumsdörren och låta den hänga där tills den kolat vippen. Fast då får jag sätta mig på en stubbe och skita
Jahap då tar man på sig ett par handskar och sen tar man en handduk och sen ställer man sig på en stol inne i badrummet så man når upp till den lilla rackaren...man lägger in den i handduken och bär ut den och släpper den i ett träd eller på en husvägg eller så ser man till att den flyger sin kos
Enkelt. Lycka till
Det är en hon ju, har du inte läst mitt GB-inlägg? Hahahaha.
Tycker ändå att du ska öppna ett fönster i badrummet!
Förbannad för att jag inte köpte billiga däck när jag hade chansen
Nä, dom är ju äckliga. Problemet är löst nu iaf... mördarkatten fick sig ett skrovmål
Petalt alla räkningsdj*vlar... *suck*
175:- kvar av lönen då...
Jag absolut hatar EON för övrigt..
Då har dom fjärravläsning och ska kunna läsa av den FAKTISKA förbrukningen.. Vad händer?? Jo lik förbannat så får man en avstämningsnota
på en j*vla massa tusen... Och hur det ens är fysikt möjligt att göra av med
långt över 9000kwh i en 3:a kommer jag aldrig att förstå...
-För att min jävla granne tyckte det var en bra idé att slänga på stereon kl 03 på en vardag och körde på med det till kl 06 när det var dags att kliva upp...som grädde på moset fanns det en fin spottloska på cykelsadeln som står just under deras balkong.
:knyternävenifickan
Nu blir det en fin skrivelse till styrelsen för att informera vilket jävla svineri som har förstört min skönhetssömn.
Varför bad du inte om att de styckade upp fakturan istället då? Mig veterligen brukar det inte vara några problem att få det uppdelat på tex 3 månader istället för allt på en gång. Jag vet inte hur många gånger jag tog emot samtal från arga människor som hade samma problem som just dig, och då var det inte ens mig de skulle ringa till
Haha jaså varfär är den frbi då? Kröppen är iof sleten så du kanske har rättÄsch gör väll inge, din tid som biker är endå förbi.
Sälj bågen och köp ett årskort hos otropeden, då blir din gamla slitna kropp glad!
Det där är ju rena kärringfasonerna, killar snackar om problemmet och tjejer går omvägar/bakom ryggen som tex att "skriva till styrelsen".Nu blir det en fin skrivelse till styrelsen för att informera vilket jävla svineri som har förstört min skönhetssömn.
-För att min jävla granne tyckte det var en bra idé att slänga på stereon kl 03 på en vardag och körde på med det till kl 06 när det var dags att kliva upp...som grädde på moset fanns det en fin spottloska på cykelsadeln som står just under deras balkong.
:knyternävenifickan
Nu blir det en fin skrivelse till styrelsen för att informera vilket jävla svineri som har förstört min skönhetssömn.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari