Idag är jag förbannad därför att...

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Idiotjävlar som ringer på en annons och som bokar tid för att komma och titta på varan som är till salu.
Sen dyker inte Idiotjävlarna upp. Ska fan skicka en faktura på tiden som jag stog och väntade.
Man bör väll iaf slå en signal om man inte kan komma?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
säger bara UEFA,.....

ska äta på MAX nu (så ofta jag kan)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
För att jag satt illa på hojen igår när jag körde hem och som resultat av de fick jag ryggskott idag, man blir visst bara klenare och klenare i kroppen destu äldre man blir :mad:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Dom jävla parasiterna!

Köpte nya hojen och kryssade i "avställning" på ägarbytesbeviset, och med de i tankarna tog jag det lite lungt med att skicka in den i tron att den är lungt när man väljer avställning.. Idag kom domen

1093 kr, FÖR FYRA JÄVLA DAGAR :huvet :mad:

Bifogat

• DSC06172 (Large).JPG
    DSC06172 (Large).JPG
    77 KB · Visningar: 65

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Igår kl23, ligger på en större väg med slynan bakom 2 bilar och fiser. Svart visir och det börjar bli mörkt ute. Plötsligt brummar det till bakom min vänstra axel. Där dyker det upp en Kawa ZX9R(?) och blåser förbi.
Nej nu jävlar, tänker egot, nu ska snajdarn få smaka på gammelgixxer! In med mera ved i kaminen och jakt uppstår. Nedlägg i en rondell, helvete jag tappar fart på honom. Extrem kurva vid påfart till E18, skit jag ser inget för det mörka visiret, slår av lite på gasen.
Ut på E18, nu jävlar ska här eldas! Drar på rullen, hinner se 2st nya 100km/h skyltar, å vad fina! Det var två stycken så det måste ju innebära 200km/h?
Tittar ner på mätarn, nålen ligger på 220km/h and still climbing....PANG! SKRIK! GNISSEL!

Där rök framdäcket tänker jag för mig själv, men jag lever ju fortfarande så det måste vara nåt annat. Släpper på gasen, skrammel skrammel, inget händer. Det varvar som helvete men noll kräm i slynan. Titta en avfart! Svänger av och får stopp på maskineriet. Tittar bakom hojen, vad är det som hänger efter bakhjulet? Aha, kedjan.
Kliver av och kikar lite. Motorkåpan verkar hel. Inget oljeläckage. Hmm vafan allt verkar helt utom just kedjan.

Börjar ringa runt till polare. Alla sover eller har druckit. Har inga cash på mig, inget visa, står i nån random-holk kl 23:30. Surfar in på SH med mobilen och skapar en hjälp/paniktråd. Lyckas få tag på en polare som kommer och hämtar upp mig.

Kuk-kedja.

Du med Kawan. Nästa gång har du inte en sportmössa! :mad:

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...