Idag är jag förbannad därför att...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Din stackare, antar att beeemern fick gå hårt då :D

Ja, det gick ju tyvärr ut över henne.. Sånt här är så jävla typiskt mig... Jag är SÅ ARG på mig själv just nu... Finns det ingen organisationskurs man kan gå?

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
För att det ska vara så j*vla dyrt att köpa mitsubishi delar i Sverige...
I USA kostar det 1/3 av priserna i Sverige... Men då säljer inte dom j*vlarna till Sverige... :mad:
Så nu måste jag fortsätta leta delar i USA tills jag hittar nån som säljer
skiten... :mad: :huvet

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nej, det hade nog inte hjälpt.. Jag är ett hopplöst fall.. =/

Men hittade du stället till sist, om än det var för sent? Då vet du ju var det ligger tills nästa gång. :tummenupp

Se det från ljusa sidan: Nu har du ett par extra dagar att plugga lite till. :)

Hoppas du får ny uppskrivningstid snabbt och att du spikar den!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men hittade du stället till sist, om än det var för sent? Då vet du ju var det ligger tills nästa gång. :tummenupp

Se det från ljusa sidan: Nu har du ett par extra dagar att plugga lite till. :)

Hoppas du får ny uppskrivningstid snabbt och att du spikar den!

Nej, jag hittade det inte... Nu när jag kollade på hitta.se visade de ett helt annat ställe än eniro. Kan man inte kräva att eniro typ ska betala soppan dit och tillbaka och uppskrivningen för att de fuckat upp sina kartor och visar fel ställe!? Nu är jag ännu argare på eniro än på mig själv...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nej, jag hittade det inte... Nu när jag kollade på hitta.se visade de ett helt annat ställe än eniro. Kan man inte kräva att eniro typ ska betala soppan dit och tillbaka och uppskrivningen för att de fuckat upp sina kartor och visar fel ställe!? Nu är jag ännu argare på eniro än på mig själv...
Brudar och navigering. :rofl

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Eniro är ingen höjdare.

Prova http://www.viamichelin.com/, så får du hela körsträckan utritad med köranvisningar.

Organisationskurs
Lektion 1: Kör dit ifall du inte har något bättre för dig idag, så vet du var det ligger tills nästa gång och du vet hur lång tid det tar. :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Brudar och navigering. :rofl

Jag är faktiskt skitbra på att hitta annars, men eniro visade ju fel ställe... är ju faktiskt inte mitt fel! det var ju inte konstigt att jag inte hittade något Vägverk när jag var på fel plats... =/

Lektion 1: Kör dit ifall du inte har något bättre för dig idag, så vet du var det ligger tills nästa gång och du vet hur lång tid det tar. :tummenupp

Jag tänker begära uppskrivning i Malmö eller Lund av skolan nästa gång... Så det kan kvitta..

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Känner mig uppfuckad känns som jag håller på att bli sjuk totalt orkeslös osv :GNÄLLSPIK

:mad:

Dominator-Rocks

Guest
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Far ända in i baljan!

Ibland när jag börjar må tjyvens så brukar jag åka å köpa en kvarting Ouzo jag får för mig att det drar ur lite skit. Placebo or not works for me.

Tvekade flera gr men gav mig slutligen av ner till systemet, köpte en flarra Ouzo och åkte hem igen parkerade öppnade dörrn klev halvägs ur bilen kom på att jag skulle ha med mig min systempåse och jack sträckte mig efter dom slet åt mig skiten och gick ur, påsen glider på nått jevla sätt ur mina händer och faller mot backen, jag hinner tänka, det är lugnt den håller!

Krasch :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Det gjorde den inte!

Man blir verkligen Fööörbannad! :mad: :mad: :mad: :mad:

Var påväg att sätta mig i bilen och åka handla ny flaska men orkade inte,
Tvi piss!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2

Far ända in i baljan!

Ibland när jag börjar må tjyvens så brukar jag åka å köpa en kvarting Ouzo jag får för mig att det drar ur lite skit. Placebo or not works for me.

Tvekade flera gr men gav mig slutligen av ner till systemet, köpte en flarra Ouzo och åkte hem igen parkerade öppnade dörrn klev halvägs ur bilen kom på att jag skulle ha med mig min systempåse och jack sträckte mig efter dom slet åt mig skiten och gick ur, påsen glider på nått jevla sätt ur mina händer och faller mot backen, jag hinner tänka, det är lugnt den håller!

Det gjorde den inte!

Tvi piss!

:rofl

Fresa

Ska väl ta kortet nu när man sålt hojen
Gick med
3 May 2004
Hoj
Längtar efter 1000 cc
Jag inte kan sova på nätterna utan bara ligger o tänker på massa skit:mad:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10

Far ända in i baljan!

Det gjorde den inte!

Tvi piss!

Det är alltid en sann glädje att läsa dina inlägg i denna tråd. Med tanke på att det är förbannattråden, så blir det :huvet ist för :tummenupp

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum