Slappa
Rage closed inside!
Din stackare, antar att beeemern fick gå hårt då
Din stackare, antar att beeemern fick gå hårt då
Ja, det gick ju tyvärr ut över henne.. Sånt här är så jävla typiskt mig... Jag är SÅ ARG på mig själv just nu... Finns det ingen organisationskurs man kan gå?
Du är tjej, så att gå en kurs hjälper inte.
Nej, det hade nog inte hjälpt.. Jag är ett hopplöst fall.. =/
Men hittade du stället till sist, om än det var för sent? Då vet du ju var det ligger tills nästa gång.
Se det från ljusa sidan: Nu har du ett par extra dagar att plugga lite till.
Hoppas du får ny uppskrivningstid snabbt och att du spikar den!
Brudar och navigering.Nej, jag hittade det inte... Nu när jag kollade på hitta.se visade de ett helt annat ställe än eniro. Kan man inte kräva att eniro typ ska betala soppan dit och tillbaka och uppskrivningen för att de fuckat upp sina kartor och visar fel ställe!? Nu är jag ännu argare på eniro än på mig själv...
Nej, jag hittade det inte... Nu när jag kollade på hitta.se visade de ett helt annat ställe än eniro. Kan man inte kräva att eniro typ ska betala soppan dit och tillbaka och uppskrivningen för att de fuckat upp sina kartor och visar fel ställe!? Nu är jag ännu argare på eniro än på mig själv...
Brudar och navigering.
Lektion 1: Kör dit ifall du inte har något bättre för dig idag, så vet du var det ligger tills nästa gång och du vet hur lång tid det tar.
Far ända in i baljan!
Ibland när jag börjar må tjyvens så brukar jag åka å köpa en kvarting Ouzo jag får för mig att det drar ur lite skit. Placebo or not works for me.
Tvekade flera gr men gav mig slutligen av ner till systemet, köpte en flarra Ouzo och åkte hem igen parkerade öppnade dörrn klev halvägs ur bilen kom på att jag skulle ha med mig min systempåse och jack sträckte mig efter dom slet åt mig skiten och gick ur, påsen glider på nått jevla sätt ur mina händer och faller mot backen, jag hinner tänka, det är lugnt den håller!
Krasch
Det gjorde den inte!
Man blir verkligen Fööörbannad!
Var påväg att sätta mig i bilen och åka handla ny flaska men orkade inte,
Tvi piss!
En vacker/regnig/molnig dag skall vi mötas du och jag
Far ända in i baljan!
Ibland när jag börjar må tjyvens så brukar jag åka å köpa en kvarting Ouzo jag får för mig att det drar ur lite skit. Placebo or not works for me.
Tvekade flera gr men gav mig slutligen av ner till systemet, köpte en flarra Ouzo och åkte hem igen parkerade öppnade dörrn klev halvägs ur bilen kom på att jag skulle ha med mig min systempåse och jack sträckte mig efter dom slet åt mig skiten och gick ur, påsen glider på nått jevla sätt ur mina händer och faller mot backen, jag hinner tänka, det är lugnt den håller!
Krasch
Det gjorde den inte!
Man blir verkligen Fööörbannad!
Var påväg att sätta mig i bilen och åka handla ny flaska men orkade inte,
Tvi piss!
Jag inte kan sova på nätterna utan bara ligger o tänker på massa skit
Mawie hade inte du gps eller?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |