Idag är jag förbannad därför att...

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
BT 1100 Bulldog
Jag är förbannad för att glad i hågen så åker man iväg för att köpa en radiostyrd helikopter :) har kollat på nätet att dom finns hemma så när man kommer dit så är dom slut :mad: :huvet

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
För att jag inte kan sova och att hjärnan är ockuperad till ingen som helst jävla nytta:huvet

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Hade lovat att mata grannens kanin och det äckliga lilla jävla ludret bet mig som satan i fingret :mad:
Övervägde att omedelbart ta hans liv med en planka som låg utanför buren, bara dra han rätt i huvet med full mutter så hans äckliga felknullade kaninhjärna sprutade som en Champangeflaska :mad:
Har smidit lite planer ikväll men gjorde misstaget att delge min fru så nu ska visst den lille satan leva vidare.....kanske kan vara klokt för grannsämjan.
Själv ska jag tanka en stelkrampsspruta imorgon :mad:

sportbike

Guest
[QUOTE=Kapten Blåskägg;

Ta me kaninen i morrn,tejpa fast den på kåpglaset och håll stumt ett tag.
Borde lära den?

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Rätt åt dig om du sticker dit fingret, hade du räknat med att få en puss eller?:tungan

:mad: :mad: Vad fan säger du kvinna??? :mad: :mad:
Jag har ju matat idioten förut utan att bli biten, vettefan vad som flög i den lille satan. Skulle trycka in en morot till den andra kaninen och då gick han till anfall.
Han har förverkat sin rätt att leva!!! :pannkyss

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Hade lovat att mata grannens kanin och det äckliga lilla jävla ludret bet mig som satan i fingret :mad:
Övervägde att omedelbart ta hans liv med en planka som låg utanför buren, bara dra han rätt i huvet med full mutter så hans äckliga felknullade kaninhjärna sprutade som en Champangeflaska :mad:
Har smidit lite planer ikväll men gjorde misstaget att delge min fru så nu ska visst den lille satan leva vidare.....kanske kan vara klokt för grannsämjan.
Själv ska jag tanka en stelkrampsspruta imorgon :mad:

Vad gör stelkrampssprutan för nytta i morgon, om du vaknar med respiratorkrävande stelkramp inatt?

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Vad gör stelkrampssprutan för nytta i morgon, om du vaknar med respiratorkrävande stelkramp inatt?

Eeeh vadå? Är du allvarlig eller?
Jag ringde sjukvårdsupplysningen och fick prata med nån snygg syrra, hon påstod att det kunde vänta tills imorgon :va

respiratorkrävande stelkramp

Det där lät inge coolt :gnissla

Last edited:

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Kapten Blåskägg skrev:
:mad: :mad: Vad fan säger du kvinna??? :mad: :mad:
Jag har ju matat idioten förut utan att bli biten, vettefan vad som flög i den lille satan. Skulle trycka in en morot till den andra kaninen och då gick han till anfall.
Han har förverkat sin rätt att leva!!! :pannkyss

Roligt är att kaninen lyckats förarga dig så, en liiiiten söt värnlös kanin liksom. Visste inte att de kunde förmå någon till ilska, sura kaniner är ju roligast.:D

1-0 till kaninen

PS. Hoppas du överlever, då kan du få komma hit och träffa en SNÄLL kanin, med stor bur så DU kan springa undan om du blir rädd :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Roligt är att kaninen lyckats förarga dig så, en liiiiten söt värnlös kanin liksom. Visste inte att de kunde förmå någon till ilska, sura kaniner är ju roligast.:D

1-0 till kaninen

PS. Hoppas du överlever, då kan du få komma hit och träffa en SNÄLL kanin, med stor bur så DU kan springa undan om du blir rädd :D

Jag har aldrig fattat detta med att ha kanin. Varför har man en kanin? Dom är i min åsikt ganska menlösa att ha som husdjur..om man inte har barn som är störtfaschinerade av att äga ett relativt ickeaktivt husdjur. Vad är charmen? Kritiserar inte..undrar bara. Vi kan inkludera marsvin i frågan också.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kaniner är lurviga och söta, det räcker oftast som kvalifikation för barn. Marsvin däremot är djävulens ställföreträdare på jorden.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum