Idag är jag förbannad därför att...

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
..jag skrapade i visiret i väggen vid porten på väg ut vilket resulterade i en samling fina repor mitt i siktfältet. Där kastade jag 700 spänn i sjön.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Mitt bakdäck är snart slut, igen! :mad:

Har fan bara rullat 200 mil typ :mad: :mad:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Får du inga pengar för medverkandet i vampyrfilmen?

Hehe
Nä det verkar som att de helt enkelt inte är intresserade av att ha kvar mig som kund efter mer än 15 års troget "bankande" hos dom.
Men men...det finns ju andra banker. :arsele

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Mitt bakdäck är snart slut, igen! :mad:

Har fan bara rullat 200 mil typ :mad: :mad:

Köp ett däck med hårdare gummiblandning då:tummenupp

Full?
Du var ju spiknykter när jag sa åt dig att gå och sova i fredags, och då var ju klockan 01.11 :va :va
Öhh fyllo det var faktiskt Lördag då, de var i Fredags kväll som du flippade ur :tummenupp
Har en gryming bild på en apfull madass som kan dyka upp på sporthoj om du inte är snäller :D

Komma här och tro att du är nåt bara för du är släkt med Tåniii Riiiikardsson :mad:

Last edited:

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Öhh fyllo det var faktiskt Lördag då, de var i Fredags kväll som du flippade ur :tummenupp
Har en gryming bild på en apfull madass som kan dyka upp på sporthoj om du inte är snäller :D

Komma här och tro att du är nåt bara för du är släkt med Tåniii Riiiikardsson :mad:

Jaha :va

MEN VAFAN, nu får du det att låta som att jag var värsta drägget :mad:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Är lite sur för att när jag äntligen fick ändan ur vangen att byta till sommar däck på min ena bil så va det pyspunka på ett av sommardäcken och däckverkstaden i närheten har sommarstängt :huvet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
..jag skrapade i visiret i väggen vid porten på väg ut vilket resulterade i en samling fina repor mitt i siktfältet. Där kastade jag 700 spänn i sjön.

Jag har en garageport (vipp-port) som inte orkar hålla sig uppe, den har kostat mig många repor i visiret när man har gått ut/in med hjälmen på och uppfällt visir...

Dessutom har den kostat mig en takbox till bilen då den föll ner och knäckte en sådan redan första vintern... :mad:

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Idag är jag förbannad för att jag har räknat ut vad det kostar att fixa hojen efter att den vält på stödet:mad:

Jackis

Guest
Idag är jag förbannad för:
jag hittar inte youtube klippet på han gubben som sitter i mitten och skrattar med gul tröja med två andra i röda tröjor vid sidan. Tittade på den här nånstans igår........ någon som vet var den e ?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vad gnäller du om? Det är bara att sätta. Men du får se till att vara riktigt jävla bra så hon inte anmäler dit dig efteråt :tummenupp

Eller så väntar du ett år och så är det lagligt, om hon inte säger nej förstås.

Edit: :mad:

Ehhh, jag tror inte att du ska ge råd i såna här ärenden... :D

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
1.Blev stucken av en geting på läppen när jag låg under bilen och meckade, det gjorde inte ont då jag av misstag svalde getingen men läppen är *3 size.

2.Lyckades hitta felet på bilen, en koppling till styrväxel som var paj, volvo har ingen på lager och får inte hem nån förrens på torsdag som tidigast.

Ehhh, jag tror inte att du ska ge råd i såna här ärenden... :D
Hon har storhetsvansinne i stil med en liten pudel ;)

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
Idag är jag förbannad för:
jag hittar inte youtube klippet på han gubben som sitter i mitten och skrattar med gul tröja med två andra i röda tröjor vid sidan. Tittade på den här nånstans igår........ någon som vet var den e ?

Hördu! http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w
Det tog ju bara en minut att hitta, och då är jag rätt kass
på det här med internät! :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...