Nursey
Utan lem
Skrotis..baby..du förstår mig så bra :rörd
Dom har strutsfilé på Ica maxi i frysdisken :veta (och krokodil oco kamel och en massa andra läbbiga saker)
Ja vill ha fääärskt..
Kan man bli mer gnällig och kräsen än dig?
Ja vill ha fääärskt..
Att det ska vara så jävla innåthelvetiskt svårt att få tag på ett kullager till en massproducerad gammal jänkelåda!!
Man kan ju bli psyksjuk för mindre.
Det gör mig inte förbannad, men det är synd att Andrea Pininfarina har omkommit i en trafikolycka när han var 51 år gammal. Hoppas han designar nåt kewlt där uppe nu.
Edit: Yiihaaa, nu har jag fått tag på ett lager trots allt! Jönköping is teh shizzle nizzle!
Nu väntar jag bara på leverans så jag kan konstatera att dom skickat fel lager så jag kan skriva här igen.
Ja vill ha fääärskt..
Förbannad för att ja låg och somnade när ja kom från jobbet, nu kommer man inte kunna sova nått i natt bara för de
Japp och i drömmen var hon svinbraÅh du fick ligga?
Jajemän! Bitterheten vinner ännu en gång. Naturligtvis var spåret i ytterringen för smalt så jag får inte dit skiten.
Jävla luder!
Det är alltid bättre att vara pessimistisk än att vara optimistisk.
En pessimist blir glad oavsett om det går bra eller åt helvete, antingen har han rätt eller så blir han glatt överraskad....
"Det kan inte bli värre" sa pessimisten.
"Joho då!" sa optimisten.
Jag tog det gamla lagret och monterade ihop det hela så jag kan åka till Uppsala i helgen.
Får ordna med ett bra lager i vinter istället.
Ska du släpa med lille hawy då också?AMERICAN CARSHOOOOOOW here he comes...jag tänker åsså va där
Det är alltid bättre att vara pessimistisk än att vara optimistisk.
En pessimist blir glad oavsett om det går bra eller åt helvete, antingen har han rätt eller så blir han glatt överraskad....
AMERICAN CARSHOOOOOOW here he comes...jag tänker åsså va där
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |