Idag är jag förbannad därför att...

Wassblad

Allsmäktig
Gick med
20 Dec 2006
Hoj
XT660R - 11
Så jävla irriterande! Igår fyllde jag år, fick lite prylar och 2000:-. Tänkte jag skulle köpa nått kul för det.... men icke då. Idag åkte ja dit för fortkörning med bilen. 105 på 90-väg och notan hamna på 2000:-.

Tur i oturen var ju att jag inte körde fortare.

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
idag körde jag av min kopplingsvajjer till min KTM. Det gjorde mig inte speciellt förbannad, då den gick av nästan precis utanför mina föräldrars hus. Så jag tänkte, fan va skönt, då kan jag leda bort den dit så länge. Jag hade precis varit ute på en ganska lång runda, så det var skönt att den inte gick av 4mil iväg. Sagt och gjort, började leda hojen genom ett bostadsområde, och ser en dam komma mot mig. Hon tittar hela tiden på mig, och när vi möts säger hon: "Oj, har din moped gått sönder?"....

MOPED? Fan ... det är ju en häftig motorcykel på 625 kubik... tänker jag, men jag bara muttrar att ja, den har gått sönder och går vidare...

Nu ska jag köpa världens största HD bara för det... :huvet

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Att det ska vara så jävla innåthelvetiskt svårt att få tag på ett kullager till en massproducerad gammal jänkelåda!! :mad:

Man kan ju bli psyksjuk för mindre.

Det gör mig inte förbannad, men det är synd att Andrea Pininfarina har omkommit i en trafikolycka när han var 51 år gammal. Hoppas han designar nåt kewlt där uppe nu.

Edit: Yiihaaa, nu har jag fått tag på ett lager trots allt! Jönköping is teh shizzle nizzle! :Rockbanan

Nu väntar jag bara på leverans så jag kan konstatera att dom skickat fel lager så jag kan skriva här igen.

Jajemän! Bitterheten vinner ännu en gång. Naturligtvis var spåret i ytterringen för smalt så jag får inte dit skiten.

Jävla luder! :mad:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannad för att ja låg och somnade när ja kom från jobbet, nu kommer man inte kunna sova nått i natt bara för de :gnissla :huvet

Weezy

retard
Gick med
17 Mar 2008
Hoj
r6 - 03
efter alla jävla stress idag så slutar det med att jag glömmer låsa upp skivbroms låset på hojjen. Vilket jävla stolpskott man är ibland, aja inga repor eller något ifall.. så lite tur har man

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jajemän! Bitterheten vinner ännu en gång. Naturligtvis var spåret i ytterringen för smalt så jag får inte dit skiten.

Jävla luder! :mad:

Det är alltid bättre att vara pessimistisk än att vara optimistisk.

En pessimist blir glad oavsett om det går bra eller åt helvete, antingen har han rätt eller så blir han glatt överraskad....

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det är alltid bättre att vara pessimistisk än att vara optimistisk.

En pessimist blir glad oavsett om det går bra eller åt helvete, antingen har han rätt eller så blir han glatt överraskad....

"Det kan inte bli värre" sa pessimisten.

"Joho då!" sa optimisten.

Jag tog det gamla lagret och monterade ihop det hela så jag kan åka till Uppsala i helgen.
Får ordna med ett bra lager i vinter istället.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
AMERICAN CARSHOOOOOOW here he comes...jag tänker åsså va där :)

Men med min jävla tur så kommer det garanterat att regna, jag skottar motorn och bryter ett ben.

Om du ska vara där med mördarhunden vågar jag inte komma. :gnissla

Edit: Bitterheten vinner. Igen.

Bifogat

• Väder.JPG
    Väder.JPG
    28.1 KB · Visningar: 64
Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...