Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För jag har ont i ryggen som faaaaaaaan

(såpass att jag inte palla dra hem krogragget för de hade gjort för ont att ligga
)

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
What about changing lifestyle?

Om det skall bli nån ändring så äre ju hos dig den får börja :mattias

Tro mig, jag har testat. Men nu har jag iaf bestämt mig för hur jag ska göra. Idag känns det inte alls så jävligt som igår, tvärtom ganska bra. Jag klarar mig bra själv, helt enkelt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tro mig, jag har testat. Men nu har jag iaf bestämt mig för hur jag ska göra. Idag känns det inte alls så jävligt som igår, tvärtom ganska bra. Jag klarar mig bra själv, helt enkelt.

Det är en väldigt bra grundinställning, först när man är fullständigt tillfreds med att vara singel så kan man ge sig in i nya förhållanden förutsättningslöst.

Världen är redan full med folk som stannar i dåliga förhållanden för att dom är rädd för att vara "singel"

Själv föredrar jag fastighetsmarknadens terminologi "fristående"...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är en väldigt bra grundinställning, först när man är fullständigt tillfreds med att vara singel så kan man ge sig in i nya förhållanden förutsättningslöst.

Världen är redan full med folk som stannar i dåliga förhållanden för att dom är rädd för att vara "singel"

Själv föredrar jag fastighetsmarknadens terminologi "fristående"...

Kloka ord!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Men fyfan i HELVETETS JÄVLA....första arbetsdagen efter semestern, varav sista veckan spenderats i regn mer eller mindre konstant, där man inte sett varesig himmel eller sol.

Slår upp de blå, och nog FAN ser man lite blå himmel, och solen är uppe.

Fan så oväntat - nu tänker jag gå och vara förbannad över det här hela dagen - det lär ju dra ihop sig mot ösrergn lagomt tills man kommer hem kan man anta...

/J - :huvet

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Förbannad för att min semester egentligen börjar idag och jag sitter likförbannt på jobbet??? Hur fan tänkte jar när jag tackade ja till jobb???? *morr*

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Sedan är jag förbannad på att Asian Beef kostade 50 spänn bara för burgaren då jag skulle köpa den. Jag avbeställde i rena snålheten. Om jag skall pröjsa 50 spänn för en McD hamburgare UTAN tillbehör så skall den fan ha guldfras ovanpå :mad:

Jag har precis oxå insett att McD bara är värsta ripoffen. Pröjsa 75 spänn på en hög med bajs på en bricka, vad i helvet?
Inte nog med att maten smakar/luktar avföring så är man tvungen att köa för skiten oxå. Och när man väl kommit fram så får man stirra på nåt jävla blåshuvud som inte lyssnar för fem öre på vad man beställer utan måste köra sin inlärda kassörska fras:
Blåshuvud: "Hej, vad får det lov att vara?"
Jag: "Jag vill ha en Big Mac meny, ingen plusmeny, fanta, 2 cheeseburgare och en McFeast-dip."
Blåshuvud: "Vill du ha plusmeny?"
Jag: "Nej."
Blåshuvud: "..och vad vill du dricka?"
Jag: "Fanta."
Blåshuvud: "Äter du här?"
Jag: "Nej, eftersom jag står i skinnställ med hjälmen i handen så vill jag gärna äta din sunkiga hamburgare i 200km/h på E4:an så att det fladdrar sallad runt hjälmen på mig. Ja jag vill äta här."
Blåshuvud: "Det blir 78 kronor."
Jag: "Du glömde McFeast-dippen. Och jag ser bara en cheeseburgare."

Nån som känner igen sig?
En gång var det inget kött i mina 2 cheeseburgare. :näsblod

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag håller med dig Dreggel, det är så man blir förbannad.

Inte är det gott inte, men nog fasen lyckas man alltid ramla förbi där när man har bråttom (konsultlunchens förbannelse).

/J

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Jag har precis oxå insett att McD bara är värsta ripoffen. Pröjsa 75 spänn på en hög med bajs på en bricka, vad i helvet?
Inte nog med att maten smakar/luktar avföring så är man tvungen att köa för skiten oxå. Och när man väl kommit fram så får man stirra på nåt jävla blåshuvud som inte lyssnar för fem öre på vad man beställer utan måste köra sin inlärda kassörska fras:
Jag: "Jag vill ha en Big Mac meny, ingen plusmeny, fanta, 2 cheeseburgare och en McFeast-dip."
Jag: "Nej, eftersom jag står i skinnställ med hjälmen i handen så vill jag gärna äta din sunkiga hamburgare i 200km/h på E4:an så att det fladdrar sallad runt hjälmen på mig. Ja jag vill äta här."

Nån som känner igen sig?

Man kan nästan tro att du varit på Donken här i Enköping. :gnissla

// Lena

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Nån som känner igen sig?

Men fan människa, är du felaktig på nå sätt?

Hur kan någon, frivilligt utan pistolhot eller annat, välja att äta på ett poopplace som Donken?

Vid en krogrunda för ett tag sedan inmundigade jag något som skulle föreställa en hamburgare med bacon på. Såg mest ut som en slängspya, och höll man burgaren i mitten hängde den som bästa vinballen du skådat längs sidorna.

Liksom, what the hell?

Nåväl, jag fick i mig skiten utan att kräkas. Men det skyller jag på fyllan och inget annat!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Du träffade honom på Sjöborakan sist vi sågs där... Jag blir så trött. Nu har jag gett upp.

Ja det är ju det jag har sagt hela tiden. Det finns ingen anledning att leta, jag finns ju här. :fakta

Ligga? :tuttar :slicka :hej

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Du träffade honom på Sjöborakan sist vi sågs där... Jag blir så trött. Nu har jag gett upp.

jaha okay! kan förstå om du inte pallar med dem längre, efter allt du berättat så fattar jag inte hur de tänker eller vad de tänker med!

förresten läste en tråd här med han scheike (eller hur det nu stavas!)
han verkar vara en trevlig kille :D
sökte folk!

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping