Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Plågade mig ut i skogen (har en inflammation i höger fot :mad: ) och skulle plocka kantareller, "Idioten" tog Tschört på sig :huvet massa festingar :mad: massor av rivsår :mad: ingen svamp hittad :mad: Xtra ont i foten efter 2 tim knallandes i skogen :huvet

Man blir förbannad! :nicka

:mad:

Dominator-Rocks

Guest
Nja :näsblod ville bara veta mer specifikt vad det var tråden handlade om och varför den startades(ett känsligt ämne för många). En obuktion på ett filmklipp går ej att jämföra om att ha varit med på "riktigt" :död lukten

Topicen löd typ, Hur blödig är du?

Å sen vare en poll som frågade hur långt man kunde kolla på filmklippet på obduktionen som NT hade postat!

Poll
1. 3sek
2.1minut
3. 2 min
4. 3min
5.osv osv osv

En jevligt äcklig och sjuk tråd enligt mig! Vill jag se en obduktion så letar jag på den själv....

Det är inget man postar bara sådär, karln måste vara en IDIOT, torkar sig inte när han skiter och sitter och kollar youtubeklipp där dom skär i lik :dummer

Jag kollade 3sek!

Man blir förbannad :mad:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Topicen löd typ, Hur blödig är du?

Å sen vare en poll som frågade hur långt man kunde kolla på filmklippet på obduktionen som NT hade postat!

Poll
1. 3sek
2.1minut
3. 2 min
4. 3min
5.osv osv osv

En jevligt äcklig och sjuk tråd enligt mig! Vill jag se en obduktion så letar jag på den själv....

Det är inget man postar bara sådär, karln måste vara en IDIOT, torkar sig inte när han skiter och sitter och kollar youtubeklipp där dom skär i lik :dummer

Jag kollade 3sek!

Man blir förbannad :mad:

O blödig va han själv då :rofl 4 sekunder :rolleyes:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att idioter till killar verkar tycka att jag utstrålar nån sorts jävla "kom och utnyttja mig, ta vad du vill ha och släng mig sen i väggen när jag inte duger längre". Jag är fan också en människa med känslor, men det kan kanske kvitta?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
För att idioter till killar verkar tycka att jag utstrålar nån sorts jävla "kom och utnyttja mig, ta vad du vill ha och släng mig sen i väggen när jag inte duger längre". Jag är fan också en människa med känslor, men det kan kanske kvitta?
Dags att byta jaktmarker?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Dags att byta jaktmarker?

Jag jagar inte... Och denna var helt tvärtemot typen jag brukar falla för. En sån som alla hans kompisar sa "han är världens snällaste, skulle aldrig göra någon illa" osv osv... Jag ingår nog inte i "någon"....

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är oundvikligt att ena parten blir sårad/lessen när ett förhållande spricker, men det är bara att bita ihop och komma igen...

Upp på hästen bara.

Föresten Li... Näe, det var nog ingen bra fråga att ställa nu.

Dominator-Rocks

Guest
Tankade hem en hög med skivor med Ministry
[YOUTUBE-ID]T2UA-7Q3ncU[/YOUTUBE-ID]

Var ju bara att jag slarvade lite är jag tog hem torrenten, och hem fick jag 3 plattor med Ministry of sound :zpy
[YOUTUBE-ID]X0hOqrh3yuI[/YOUTUBE-ID]

What about changing lifestyle?

Om det skall bli nån ändring så äre ju hos dig den får börja :mattias

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tankade hem en hög med skivor med Ministry

Var ju bara att jag slarvade lite är jag tog hem torrenten, och hem fick jag 3 plattor med Ministry of sound :zpy

Ha! Efter att ha tittat på videorna väljer jag ...Of Sound varje dag i veckan. :tummenupp Den innehöll långhåriga härliga vackra tjejer. :tuttar Men du kanske föredrar långhåriga håriga killar? :va

Dominator-Rocks

Guest
Ha! Efter att ha tittat på videorna väljer jag ...Of Sound varje dag i veckan. :tummenupp Den innehöll långhåriga härliga vackra tjejer. :tuttar Men du kanske föredrar långhåriga håriga killar? :va

LÅnghåriga vettefan men jag har ju börjat lura lite på ( som jag redan nämnt i andra trådar) att skippa sexet och bli ihop med en ball kul snubbe :tummenupp :yoparty :D

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Nej, jag har ta mig satan varit på ett fantastiskt bra humör hela dagen, trots att jag steg upp klockan 3 och började jobba. En lördag.

Man blir förbannad.

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
En bunt hojar
Jag sorterade ett par hundra bilder och fick fram 20 som var bra, kopierade dom till en katalog och jobbade med skärpa och beskar lite och exporterade till jpeg. Sen suddade jag katalogen med kopior, som inte var kopior för jag hade flyttat och inte kopierat. Självklart gick det inte att rädda då jag körde över nätverksdiskar... Så, nu har jag alla dåliga bilder kvar och dom bra är borta. :huvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Det är oundvikligt att ena parten blir sårad/lessen när ett förhållande spricker, men det är bara att bita ihop och komma igen...

Upp på hästen bara.

Föresten Li... Näe, det var nog ingen bra fråga att ställa nu.

GuW är utnött av mitt brustna hjärta som han försöker tålmodigt prata mig igenom på msn...han menar väl ;)

FÖ är det inte så "bara" att hoppa upp på hästen igen..tillslut blir man rädd för hästar. Hästar gör ont :gråta

Jag jagar inte... Och denna var helt tvärtemot typen jag brukar falla för. En sån som alla hans kompisar sa "han är världens snällaste, skulle aldrig göra någon illa" osv osv... Jag ingår nog inte i "någon"....

Inte jag heller babe :gråta visst suger det? :krama

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Sedan är jag förbannad på att Asian Beef kostade 50 spänn bara för burgaren då jag skulle köpa den. Jag avbeställde i rena snålheten. Om jag skall pröjsa 50 spänn för en McD hamburgare UTAN tillbehör så skall den fan ha guldfras ovanpå :mad:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping