Idag är jag förbannad därför att...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
SEB rockar...blev bemött på liknande sätt av Handelsbanken som jag varit kund hos sedan jag föddes, detta var -96...hade då haft fast anställning i över ett år...då gällde det ett billån a' ynka 50'.

Jag bad dem fara och flyga och traskade in på SEB, där jag varit kund sedan dess (villalån, etc).

/J

Dominator-Rocks

Guest
Sounchecken från Backyard babies och Takida ekar över hela stan......min peningpung är tom :huvet

Man blir förbannad!

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
..någon tyckte att mitt gamla allvädersställ med jacka/byxor samt kängor och hjälm inte borde hänga skräpandes i mitt förråd och därför klippte upp låset och tog grejerna med sig. Förrådet var fullsmetat med skräp men bara mc-prylarna fick fötter. Inget annat förråd verkar ha haft besök.

Egentligen orkar jag inte vara förbannad utan känner mig mest trött. Nu måste man leta fram gamla kvitton och ha sig med försäkringsbolag och sånt. Måste man polisanmäla för att försäkringsbolaget ska bli glada?

Därför att det finns vidriga människor som tycker om att vara elaka:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab
Sånt där gör mig fly förbannad. Det fanns någon här i trakten för något år sedan som dödade 2-3 katter och hängde upp dem stympade i träd inne på olika bostadsområden. Jag var seriöst inne på nattpatrull men efter uppmärksamheten i media så hände inget mer.

Hatar när djur behandlas illa.

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Sånt där gör mig fly förbannad. Det fanns någon här i trakten för något år sedan som dödade 2-3 katter och hängde upp dem stympade i träd inne på olika bostadsområden. Jag var seriöst inne på nattpatrull men efter uppmärksamheten i media så hände inget mer.
Hatar när djur behandlas illa.

Ja det är sjukt gjort. Man kan inte ha mycket innaför pannbenet om man gör en sådan sak. Men hela landet kryllar av konstiga människor som gör elaka saker. Surt med dina prylar, hoppas att det löser sig!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det var bra väder i dag, så jag tog en underbar tur efter en underbar väg, det var nästan ingen trafik så jag hade vägen för mig själv, jag åkte ner och satte mig vid havet en stund och hade kvalitetstid med mig själv helt enkelt...

När jag skulle tillbaka visade det sig att jag hade ställt hjälmen på en klippa där det gick en myrstig, jag märkte inget förän jag hade åkt en bit, hjälmjäveln var full med myror, vägen var proppfull av bilar och det fanns ingen bra möjlighet att stanna, dom bits dom jävla krypen!!!!!

Det var bra väder i dag, så jag tog en underbar tur efter en underbar väg, det var nästan ingen trafik så jag hade vägen för mig själv, jag åkte ner och satte mig vid havet en stund och hade kvalitetstid med mig själv helt enkelt...

När jag skulle tillbaka visade det sig att jag hade ställt hjälmen på en klippa där det gick en myrstig, jag märkte inget förän jag hade åkt en bit, hjälmjäveln var full med myror, vägen var proppfull av bilar och det fanns ingen bra möjlighet att stanna, dom bits dom jävla krypen!!!!!

Av någon jävla anledning ville dom titta ut när jag började köra, så dom kröp omkring på visiret, att öppna visiret med jämna mellanrum gjorde att dom blåste bort i klungor.

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600

Av någon jävla anledning ville dom titta ut när jag började köra, så dom kröp omkring på visiret, att öppna visiret med jämna mellanrum gjorde att dom blåste bort i klungor.

:näsblod :näsblod :näsblod

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Sammanfattningsvis, så satt du och runkade på nakenbadet vilket ledde till ohyra.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sammanfattningsvis, så satt du och runkade på nakenbadet vilket ledde till ohyra.

Näe, det var ett vanligt påklätt badställe och klockan var så pass mycket att det bara var ett par beachvollyspelare kvar, en av dom var IOFS rätt söt, men det var så jäkla omständigt att kränga av sig utrustningen för att spela skinnbanjo åt henne.

Jag gjorde bara en "Den gamle och havet"

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
jag är syr för att jag i lördags natt lade min hoj..i garaget..stillastående och bröt sönder (inte bara mitt ben) utan även kopplingshandtaget och spillde en fin pöl med bensin på golvet!
Hade haft en kanonkväll och åkt runt o tittat på American Carshow med en liten 12 årig kompis som tycker motorcykel och Nursey är skiten. Skulle hoppa av hojen och låta henne sitta o torrbryta lite..när jag glömde fälla ner sidostödet! Det var alls inget pinsamt att ligga i dammet på garagegolvet och svära/halvgråta :huvet när man skulle agera förebild och vaar lite cool:näsblod Tur att hon redan hade hoppat av iaf

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
jag är syr för att jag i lördags natt lade min hoj..i garaget..stillastående och bröt sönder (inte bara mitt ben) utan även kopplingshandtaget och spillde en fin pöl med bensin på golvet!
Hade haft en kanonkväll och åkt runt o tittat på American Carshow med en liten 12 årig kompis som tycker motorcykel och Nursey är skiten. Skulle hoppa av hojen och låta henne sitta o torrbryta lite..när jag glömde fälla ner sidostödet! Det var alls inget pinsamt att ligga i dammet på garagegolvet och svära/halvgråta :huvet när man skulle agera förebild och vaar lite cool:näsblod Tur att hon redan hade hoppat av iaf

Aldrig stajla.
Handtag är ingen big deal.
Hoppas att benet läker snabbt - krya på dig!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:mad: Blir så förbannad att folk (kanske inte alla men många) inte verkar uppfostra sina barn, i går kväll så hjälpte vi en kille som vride knä knasigt och kunna inte gå på de.
Förbi kommer 4 killar med invandrarbakgrund och frågar vad som hänt, som vanligt så svarar vi inget vi hjälper en kille bara.
Attityden vart "jo vi ser de ni har väll slagit han" :huvet sen går de vidare med massa kaksiga ord och när de möter två tjejer så sparkar en av killarna upp mot en av tjejernas ansikte som tur var så han hon reagera så killen missade :näsblod men de var inte långt från. Var på vi hör han garva sig harmynt för han var så ball när han gjorde de när jag och kollegan stod några meter i från. Tjejen var lite förvånad över vad som hände och kom och pratade med oss, i frågade henne om hon var okej och hon sa att jag är glad att jag han reagera annars hade han träffat näsan :näsblod
:va :mad: vi valde att inte göra något denna gång då tjejen själv ansåg de onödigt, och vi hade redan en uppgift och ville inte ha mer att göra pga 4 st killar som verkar anse sig balla.

:huvet :mad: vad gör vissa föräldrar för att lära sina barn vett?? och respekt??!!

SÅÅÅÅÅ less på ungar i 12 år och uppåt för tro mej de finns barn i ålder 50 också :(

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati