Skrotnisse
What would Shervin do?
Tack.Ja. Onekligen. Du är ivf vaken i dubbla meningar och får härmed en guldstjärna i kanten!
Tack.Ja. Onekligen. Du är ivf vaken i dubbla meningar och får härmed en guldstjärna i kanten!
...främst om min sambo. antingen så lämnar han mig eller så är han otrogen! så jobbigt för när jag sen vaknar mår jag skit, de där olustiga känslorna sitter liksom kvar i magen på mig
Men vaffan....om det vore någonting sånt hanterbart...
Det går knappt inte att beskriva vad jag drömmer....allt är bara så jävla knäppt och rörigt och ibland obehagligt.
T. ex en dröm, jag kör min hoj..typ som om det vore en trial eller nåt, jag körde uppför trappor och trixar mig över stenar och grejer och helt plötsligt
är jag på väg uppför en brant klippa.
Och när jag kommer upp på toppen är det ett stup direkt, jag hinner inte bromsa utan jag kör rätt ut övet stupet och sitter på hojen uppe i luften, lixom svävar, och tittar ner, ser en strand med vågor som rullar in långt, långt, långt där nere... och får en sån där hisnande känsla i magen...med insikt att nu störtar jag och dör. Men på nåt sätt lyckas jag vända hojen i luften och komma in på klippan igen.!!
Ja ni fattar ju själva att man känner sig rätt när man vaknar.
Och jag minns exakt hur det såg ut och hur det kändes....jag minns en jävla massa drömmer precis som om det vore nåt jag sett på film, men med mig i någon roll.
Nåja....nu ska vi fortsätta att var förbannade.
//Mad
I egenskap av att vara självutnämnd doktor i filosofisk gynekologi så ordinerar jag rejält med sex. Gärna med nån ny partner. Förhoppningsvis på min kursgård. Förslagsvis med din nyss anställde doktor.
Svenskafröknar här på sporthoj.com
*harkel* Svenskfröknar antar jag att du menar Eller så menar du Svenska fröknar.
*harkel* Svenskfröknar antar jag att du menar Eller så menar du Svenska fröknar.
Där har ni faktiskt fel. Det heter svenskalärare. Inte svensklärare.
En svenskalärare lär ut svenska och en svensklärare lär ur....? Att vara svensk?
So...FUCK OFF!
Hörru, nu snackar vi om fröknar, inga jävla lärare.
Fan vad jag är förbannad på det här jäv"#!¤%¤#% VÄDRET! Jag är så förbannad så jag bara vill explodera. Och nu har man gått och blivit förkyld bara för det. Svenska vädret suger, måste det regna så förbannat? Det skulle ju vara uppehåll hela dagen igår jue!!!! Och de där jäfla förbannade meteorologer borde söka nytt jobb...
Håller helt med. Sitter med ett gigantiskt fönster här på kontoret och ser vädret hela dagarna. VARENDA jävla dag nu så länge jag orkar minnas har det varit iaf hyfsat väder hela dagarna och sen precis 20 minuter innan man ska åka hem så börjar skiten vräka ner. Det är fanimej magiskt.
Det här jävla landet kan dra åt helvete.
Svenskafröknar Det är vad dem är, riktig griniga fröknar med sin rättstavningshysteri
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|