Idag är jag förbannad därför att...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag är förbannad för att jag drömmer så jävla mycket skit på nätterna att när jag vaknar på morgonen känner jag mig såhär. :3freak

:mad:

Å så jobbar jag JÄMT känns det som!!! Först på mitt vanliga jobb...och när jag kommer hem så är det på med arbetsbyxorna och ut för att lägga plattor. Har burit flera 1000 kg betongplattor sen i lördags. :näsblod

I-landsproblem jag vet... men det jag önskar mig mest av allt just nu är att jag inte måste ha väckarklockan som ringer i ottan helgdag som vardag. Att få vakna en lördag och känna att det är MIN dag och jag bara får ta det liite lugnt.

Nu är inte jag någon soffliggare av naturen, men líxom ändå.

nåja det är bara att bita ihop!

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Känner igen mig i Madhondas inlägg....
jag drömmer också en massa skit på nätterna, främst om min sambo.
antingen så lämnar han mig eller så är han otrogen! så jobbigt för när jag sen vaknar mår jag skit, de där olustiga känslorna sitter liksom kvar i magen på mig :(

det är en anledning till varför jag är arg...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
...främst om min sambo. antingen så lämnar han mig eller så är han otrogen! så jobbigt för när jag sen vaknar mår jag skit, de där olustiga känslorna sitter liksom kvar i magen på mig :(

Men vaffan....om det vore någonting sånt hanterbart...:gnissla

Det går knappt inte att beskriva vad jag drömmer....allt är bara så jävla knäppt och rörigt och ibland obehagligt.

T. ex en dröm, jag kör min hoj..typ som om det vore en trial eller nåt, jag körde uppför trappor och trixar mig över stenar och grejer och helt plötsligt
är jag på väg uppför en brant klippa.

Och när jag kommer upp på toppen är det ett stup direkt, jag hinner inte bromsa utan jag kör rätt ut övet stupet och sitter på hojen uppe i luften, lixom svävar, och tittar ner, ser en strand med vågor som rullar in långt, långt, långt där nere... och får en sån där hisnande känsla i magen...med insikt att nu störtar jag och dör. Men på nåt sätt lyckas jag vända hojen i luften och komma in på klippan igen.!! :3freak

Ja ni fattar ju själva att man känner sig rätt :död när man vaknar.

Och jag minns exakt hur det såg ut och hur det kändes....jag minns en jävla massa drömmer precis som om det vore nåt jag sett på film, men med mig i någon roll.

Nåja....nu ska vi fortsätta att var förbannade. :backontop

//Mad

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Men vaffan....om det vore någonting sånt hanterbart...:gnissla

Det går knappt inte att beskriva vad jag drömmer....allt är bara så jävla knäppt och rörigt och ibland obehagligt.

T. ex en dröm, jag kör min hoj..typ som om det vore en trial eller nåt, jag körde uppför trappor och trixar mig över stenar och grejer och helt plötsligt
är jag på väg uppför en brant klippa.

Och när jag kommer upp på toppen är det ett stup direkt, jag hinner inte bromsa utan jag kör rätt ut övet stupet och sitter på hojen uppe i luften, lixom svävar, och tittar ner, ser en strand med vågor som rullar in långt, långt, långt där nere... och får en sån där hisnande känsla i magen...med insikt att nu störtar jag och dör. Men på nåt sätt lyckas jag vända hojen i luften och komma in på klippan igen.!! :3freak

Ja ni fattar ju själva att man känner sig rätt :död när man vaknar.

Och jag minns exakt hur det såg ut och hur det kändes....jag minns en jävla massa drömmer precis som om det vore nåt jag sett på film, men med mig i någon roll.

Nåja....nu ska vi fortsätta att var förbannade. :backontop

//Mad

Det där låter ju som normala drömmar. Mina drömmar brukar vara nåt som en tung LSD-narkoman skulle spärra upp ögonen för. Trävampyrer, äggkrig med hårdkokta ägg, Monster i Carola Häggkvist-mask, resor med japaner i små plasthelikoptrar och den oslagbara att vakna skrikandes av att man drömt att man har en 30cm plastkrokodil snuttandes runt k*ken :näsblod

I egenskap av att vara självutnämnd doktor i filosofisk gynekologi så ordinerar jag rejält med sex. Gärna med nån ny partner. Förhoppningsvis på min kursgård. Förslagsvis med din nyss anställde doktor. :mattias

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Första halvan av dagen har spenderats väntandes på totala ålbeten som inte gjort det de skulle göra - och jag har inte tid med det här... :huvet

/J

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
*harkel* Svenskfröknar antar jag att du menar :mattias Eller så menar du Svenska fröknar.

Där har ni faktiskt fel. Det heter svenskalärare. Inte svensklärare.
En svenskalärare lär ut svenska och en svensklärare lär ur....? Att vara svensk?

So...FUCK OFF! :D

keeeka

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
03, Honda, CBR600rr
...det är bara regn, regn och regn... När man tror man ska få ta en svänga kommer nederbörden. F A N!

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Fan vad jag är förbannad på det här jäv"#!¤%¤#% VÄDRET! Jag är så förbannad så jag bara vill explodera. Och nu har man gått och blivit förkyld bara för det. Svenska vädret suger, måste det regna så förbannat? Det skulle ju vara uppehåll hela dagen igår jue!!!! Och de där jäfla förbannade meteorologer borde söka nytt jobb...
:finger :gnissla :mad: :4skrika :6surkart :hördu :huvet

Last edited:

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Fan vad jag är förbannad på det här jäv"#!¤%¤#% VÄDRET! Jag är så förbannad så jag bara vill explodera. Och nu har man gått och blivit förkyld bara för det. Svenska vädret suger, måste det regna så förbannat? Det skulle ju vara uppehåll hela dagen igår jue!!!! Och de där jäfla förbannade meteorologer borde söka nytt jobb...
:finger :gnissla :mad: :4skrika :6surkart :hördu :huvet

Håller helt med. Sitter med ett gigantiskt fönster här på kontoret och ser vädret hela dagarna. VARENDA jävla dag nu så länge jag orkar minnas har det varit iaf hyfsat väder hela dagarna och sen precis 20 minuter innan man ska åka hem så börjar skiten vräka ner. Det är fanimej magiskt.

Det här jävla landet kan dra åt helvete. :mad:

Dr.Bike

Guest
Håller helt med. Sitter med ett gigantiskt fönster här på kontoret och ser vädret hela dagarna. VARENDA jävla dag nu så länge jag orkar minnas har det varit iaf hyfsat väder hela dagarna och sen precis 20 minuter innan man ska åka hem så börjar skiten vräka ner. Det är fanimej magiskt.

Det här jävla landet kan dra åt helvete. :mad:

Jag har sol sol sol!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras