Idag är jag förbannad därför att...

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Till alla med sömnproblem och det verkar ju vara en hel del... :D
Pröva att sänka värmen i sovrummet alt. byt till ett svalare täcke...
Värmen får tanten drömma dom mest skadade drömmarna, vilka kan skada mig med(vilt viftande förekommer!!) Nu sover vi med fönstret öppet och ett tunnare täcke och det är lugnt och sansat... Inte över 19 grader i sovrummet
annars blir det viftande... :D

Just ja... förbannad var det ja...
S*T*NS J*VLA SK!TVÄDER!!!!! GAAAAAAAAAAAAH :mad:

Pppffft.... din Bambi ligger inte med en niomånadersmage i vädret. Då hjälper ingenting kan jag lova.

VAAATTEN...
ok, älskling, jag hämtar.

ÅÅåååh vad det är varmt.....
ok gumman, jag öppnar fönstret lite.

KAAAaan du inte vädra lite på mig.....
ok snuttan, jag vädrar lite.

Huuuuuuuuuuuuuuungrig !!! NU !!!
*fixa och odrna*... nu gumman, här kommer lite smörgås och mjölk.

ÅÅååh, nu blev jag kissnödig igen......

:)

Och då har inte ungen kommit ännu... lär bli värre då har jag hört ryktas !

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
En av mina kampkatter har precis placerat sina fekalier på mina jeans som låg slängda på golvet.

MAN BLIR FÖRBAnnAD!

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Du kommer HATA :mad: alla reklamer och ringsignaler med barnskrik! :fakta

Edit: Har du sett mycket barnvagnar på sisstonde?

Amen alltså tjitt.... vilken jävla soppa det är det där med att handla barngrejer. Jag trodde julen var ett jippo, men det här är ju fan löjligt. Finns så mycket skit i dom där barn-butikerna. Mer tillbehör än till min suzuki tammefan.

EDIT: Imorgon skall inhandlas en bilbarnstol. Det skall vara en "klickmodell". Alltså nån form av platta som sitter fast i bilen med löstagbar stol. Tips mottages gärna.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag är förbannad för att jag slog mig på tummen idag när jag spikade panel på stugan :mad: Har klarat mig bra under hela bygget, sånär som på ett inflammerat knä, och sen så lyckas jag idag och får nu leva med en blå pekfingernagel. Hoppas den sitter kvar bara om ett par veckor...
Fan, nu måste jag dricka JD&cola för att trösta mig.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
jag tycker att hela världen kan dra åt helvete...och ta min jävla förstoppade äckelfisande ickeskitande ickelydande hund dit också:mad: :mad: :mad:
Jag vet att det är jag som inte vet hur man uppfostrar honom..men ÄNDÅ!!!

Å sen kan jag meddela att det dyra hamburgerhelvetet Asian beef smakade skit! Alla 67 kronorna..helt värdelös hamburgare:mad: :huvet

Tror fan det är bitterfittekväll ikväll...jag är så arg på allt! Tur att den här tråden finns :rolleyes:

Last edited:

Bitteboy

Guest
Vattenpumpen!!

Förbannad för att min 2-hjuling läcker kylavatten! :mad: Typiskt dagen innan man ska ut o hoja! :näsblod Slutade med att halva motorn blev ner plockad...fick sedan reda på att man inte alls behöver slakta motorn så för att byta packboxarna i vattenpumpen.. :huvet

Sen är man dubbelbokad på lördags kvällen oxå kräftskiva eller inflyttnings fest :va

Dominator-Rocks

Guest
jag tycker att hela världen kan dra åt helvete...och ta min jävla förstoppade äckelfisande ickeskitande ickelydande hund dit också:mad: :mad: :mad:

Å sen kan jag meddela att det dyra hamburgerhelvetet Asian beef smakade skit! Alla 67 kronorna..helt värdelös hamburgare:mad: :huvet

Tror fan att jag är en bitterfitta!

:rolleyes:

Skärp dig! :mad:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Väckte killen ofrivilligt med ett skrik efter sendrag i en tidigare op fot,aj som f*n va ont det gör och nu kan jag ej belasta alls :huvet

Förhoppningsvis blir den bra tills i morgon med Diklofenak och Citodon ,detta är min arbetsredskap och den måste bli bra tills måndag :huvet :mad::huvet

Helg men lön inte förens på måndag :mad: , min shoppningnerv är :död rip

Last edited:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Har haft inbrott i garaget, de gav sig på polarens bil och förstörde den totalt.
Min hoj rörde de inte som tur är (kräsna jävlar)
Dock så snodde de min ena hjälm, dock så lät de den andra vara kvar (kräsna jävlar)

Förbannad blir man! :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Min hoj rörde de inte som tur är (kräsna jävlar)

Förbannad blir man! :mad:

Dom tittade på moppen men eftersom expansionskammaren var för liten utgick dom ifrån att den var otrimmad...

Klart du är förbannad, det skulle jag också vara om någon misstog min MC för en DT50MX utan trim...

Dr.Bike

Guest

Tror fan det är bitterfittekväll ikväll...jag är så arg på allt! Tur att den här tråden finns :rolleyes:

Så har jag alrdig hört dig tala tidigare :skrämd

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...