Horro SH-Sherlock!
Savitt du missat det sa AR Nursey en syster.
Sjuksyster.
Smartass
Hatar telefon köer!! "Du har plats 380 i kön.."
Vart ringer man då?
Det låter som CSN
Det låter som CSN
CSN har faktiskt skärpt sig. Jag tycker det låter mer som ComHem
Min gata som leder till mitt garage har stängts av så man måste köra runt kvarteret och in genom en massa hus (dvs INTE bilgata) för att komma till garaget.
MEN dom har inte stängt av gatjäveln längst ut vid korsningen...neeej..utan precis utanör garaget så VIRRPANNOR som jag som aldrig tänker på vad jag gör kör in på gatfan varenda dag och måste vända bland alla fel/fusk/tjuvparkerade bilar som passar på att låtsas vara stenläggare så dom kan parkera där.
Idag svor jag så mycket att insidan av bilrutan blev spottig..jag måste gå på yoga eller angermanagement snart
Summasumarum..jag är trött på mig själv som vanligt..nothing new here to see folks...keep it moving
Fan, du har åtminstone en bil. En annan får åka buss till jobbet. Dessutom jobbar jag kväll, jag hatar det. Sen ska jag sitta och åka kommunalt hem - en hel skittimme - för att sedan kliva upp tidigt imorgon för att återigen sätta mig på den där jävla skitbussen och åka till jobbet.
Trevligt att du tänker på dina medmänniskor.HAHAHA dieseldoris??Välkommen tillbaka Nitrogen jag har saknat dig
jag kryper hellre hem 5 mil än åka kommunalt. PALLA sitta bredvid nått tonårigt fucko med MP3 spelaren på högsta volym medan någon annan rymdkadett sitter och lallar med sin polare om hur packad hon var på senaste festen när hon spydde i stadsparken på vägen hem. Nu skall jag gå o koka min disktrasa och vika ihop mina plastpåsar ensio
Horro?
Horror?
Horor?
Morro Bay?
Trevligt att du tänker på dina medmänniskor.
Men att krypa 5 mil för att inte belasta dem med din konversation och musiksmak verkar väl godhjärtat.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|