Nursey
Utan lem
Så har jag alrdig hört dig tala tidigare
Det är bara för att jag inte hade varit på den nivån i bottenslammet ännu..jag hittar nya nivåer hela tiden..
Så har jag alrdig hört dig tala tidigare
Det är bara för att jag inte hade varit på den nivån i bottenslammet ännu..jag hittar nya nivåer hela tiden..
Shit... livet sucks getpung ibland. Inte roligt att du har det sa syster.
Jag koper med mig en Shisha sa roker vi en liten kontemplationsrok nar jag kommer hem. Sa far vi se om varlden blir battre...
Jag har monterat en spånplatte-garderob från Jysk i dag!
Det värsta är att om det går bra, man gör allting rätt, limmar lite extra, är extra noggrann och försiktig så är det ändå ett jävla rangel när man är färdig...
Allt detta för att man har en dotter som tror att hon är Imelda Marco's efterträdare.
Likförbannat kommer hennes kläder och skor att ligga spridd i högar på golvet.
Ryska brädlagret suger.Jag har monterat en spånplatte-garderob från Jysk i dag!
Det värsta är att om det går bra, man gör allting rätt, limmar lite extra, är extra noggrann och försiktig så är det ändå ett jävla rangel när man är färdig...
Allt detta för att man har en dotter som tror att hon är Imelda Marco's efterträdare.
jag tycker att hela världen kan dra åt helvete...och ta min jävla förstoppade äckelfisande ickeskitande ickelydande hund dit också
Jag vet att det är jag som inte vet hur man uppfostrar honom..men ÄNDÅ!!!
Å sen kan jag meddela att det dyra hamburgerhelvetet Asian beef smakade skit! Alla 67 kronorna..helt värdelös hamburgare
Tror fan det är bitterfittekväll ikväll...jag är så arg på allt! Tur att den här tråden finns
Jag har monterat en spånplatte-garderob från Jysk i dag!
Jamen vad hade du väntat dig då ditt snålo!
Lägg till en par hundra och köp en på IKEA som kommer hålla längre än du har kvar att leva.
Shit... livet sucks getpung ibland. Inte roligt att du har det sa syster.
Jag koper med mig en Shisha sa roker vi en liten kontemplationsrok nar jag kommer hem. Sa far vi se om varlden blir battre...
Är du och Nursey syskon? Ni är inte ett dugg lika.
upptäckte en jävligt "rolig" masskonversation på msn med folk här från sporthoj, där folk som inte har en aning om vem jag är tydligen "visste" massa saker om vem jag var och hur jag var och därför bestämde sig för att berätta för resten utav deltagarna hurdan jag var
Moppefuckon verkar vara äldre än 15 nu för tiden, närmare 25-40.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|