Idag är jag förbannad därför att...

Dr.Bike

Guest
Det är bara för att jag inte hade varit på den nivån i bottenslammet ännu..jag hittar nya nivåer hela tiden..

Shit... livet sucks getpung ibland. Inte roligt att du har det sa syster.

Jag koper med mig en Shisha sa roker vi en liten kontemplationsrok nar jag kommer hem. Sa far vi se om varlden blir battre...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Jag koper med mig en Shisha sa roker vi en liten kontemplationsrok nar jag kommer hem. Sa far vi se om varlden blir battre...

Världen blir alltid bättre av shisha..rök en åt mig där nere i arabien!
Köp med lite kvalitets pistagenötter hem va..sånna med citron o salt på..då kanske jag skriver i den andra tråden :p

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har monterat en spånplatte-garderob från Jysk i dag!

Det värsta är att om det går bra, man gör allting rätt, limmar lite extra, är extra noggrann och försiktig så är det ändå ett jävla rangel när man är färdig...

Allt detta för att man har en dotter som tror att hon är Imelda Marco's efterträdare.
Likförbannat kommer hennes kläder och skor att ligga spridd i högar på golvet.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Det värsta är att om det går bra, man gör allting rätt, limmar lite extra, är extra noggrann och försiktig så är det ändå ett jävla rangel när man är färdig...

Allt detta för att man har en dotter som tror att hon är Imelda Marco's efterträdare.

Är det inte lite hederligt gubbmummel jag hör? ;)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Ryska brädlagret suger.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
jag tycker att hela världen kan dra åt helvete...och ta min jävla förstoppade äckelfisande ickeskitande ickelydande hund dit också:mad: :mad: :mad:
Jag vet att det är jag som inte vet hur man uppfostrar honom..men ÄNDÅ!!!

Å sen kan jag meddela att det dyra hamburgerhelvetet Asian beef smakade skit! Alla 67 kronorna..helt värdelös hamburgare:mad: :huvet

Tror fan det är bitterfittekväll ikväll...jag är så arg på allt! Tur att den här tråden finns :rolleyes:

:rolleyes: tror de är fler än jag som börjar få nog på motgångar...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Jamen vad hade du väntat dig då ditt snålo!

Lägg till en par hundra och köp en på IKEA som kommer hålla längre än du har kvar att leva.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jamen vad hade du väntat dig då ditt snålo!

Lägg till en par hundra och köp en på IKEA som kommer hålla längre än du har kvar att leva.

IKEA=hålla längre , ja då lever han inte länge :rolleyes:

:zpy ikea :mad: ikea :mad: hatar ikea, det är så man blir förbannad, jysk och andra liknande kedjor utan kvalite likaså. :mad:

Last edited:

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Jag blev lite förbannad för att efter tre veckors semester släpat mig tillbaka till jobbet i kväll bara för att inse att jag inte börjar förrens i morgonkväll.

men å andra sidan blev jag lite glad när jag insåg att jag kunde ägna ännu en kväll åt folköl och chilinötter

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Inatt är jag förbannad för att någon kollega snott sökaren till taxibilen, så nu får jag inte reda på om jag får körningar när jag lämnat bilen.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Är du och Nursey syskon? Ni är inte ett dugg lika.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
upptäckte en jävligt "rolig" masskonversation på msn med folk här från sporthoj, där folk som inte har en aning om vem jag är tydligen "visste" massa saker om vem jag var och hur jag var och därför bestämde sig för att berätta för resten utav deltagarna hurdan jag var :va

Moppefuckon verkar vara äldre än 15 nu för tiden, närmare 25-40.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
upptäckte en jävligt "rolig" masskonversation på msn med folk här från sporthoj, där folk som inte har en aning om vem jag är tydligen "visste" massa saker om vem jag var och hur jag var och därför bestämde sig för att berätta för resten utav deltagarna hurdan jag var :va

Moppefuckon verkar vara äldre än 15 nu för tiden, närmare 25-40.

Vet inte om det skrevs något efter att jag gått ur, men det jag skrev var ju iaf menat som ett skämt. Det trodde jag du förstod.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati