Idag är jag förbannad därför att...

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Efter knappt två veckor på universitet har jag insett att gymnasiet var totalt värdelöst! :mad:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Varför slutar det växa hår på huvet och istället så frodas näshåret?
Det e ju fan så man skulle kunna tro att det krypit upp en satans grävling i snoken. Ont gör det också när man tar en näve och sliter till...fans skit.

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag och mamma skulle till www.bakken.dk och titta på Danish Strongman Grand Prix imorgon. 11 deltagare med kända namn. Frågade x-maken om han och barnen skulle med (hans helg). Döm om min förvåning när han någon dag senare ringer och säger att det är bluff. Bakken vilseleder folk!!!!

Jag ringde själv upp Magnus Samuelsson.. Han visste inte ens om det och skulle INTE vara med. En av de andra killarna på listan ligger på dialys. En tredje har slutat tävla. En fjärde ska på VM om tre dagar och kommer inte.

Det jävliga är att jag ringde Bakken och de sa att SAMTLIGA skulle komma.

Hur i helvete kan de blåsa folk så???? Tänk alla som kommer och blir lurade.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Så jävla leds på att inte behövas, finns det nått mer deprimerande än att sitta och i telefon och höra att man inte behövs en hel dag? Eller ja en hel vecka. Sen att man har en idiot till fasa som skäller på en för man inte anstränger sig och bara maller på om hur värdelös man är... Är så jävla leds på det att om han fortsätter kommer nån av oss att dö och jag bryr mig ärligt talat inte vem det blir..

Sen har min mobil ingen skärm så jag kan inte spara nummer och kan inte se kontakternas namn och jag kan typ inga nummer i huvudet kul... (specielt kul eftersom jag inte kan lämna några referenser därför..
Min bil är ett skämt och kommer troligen paja på en motorväg 10 mil från civilisation.
Min rygg gör ont som bara den.

Last edited:

Mikolino

trött & hungrig mest hela tiden
Gick med
25 May 2007
Hoj
retarrrrrrd
för att det visade sig att fittan jag varit tillsammans i 3 år med har både varit otrogen med andra o gått tillbaka till sin exman hon skiljde sig ifrån för att hon ville ha mig!!!!!! vilken fittajävel rent ut sagt!! har ett gäng xxx o hänga ut, emn vågar inte.. vill inte hamna i tinget!!! men må den fan dö en plågsam död!!

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
för att jag måste jobba till tio ikväll och lördag, söndag och sex dagar nästa vecka :(

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Så jävla leds på att inte behövas, finns det nått mer deprimerande än att sitta och i telefon och höra att man inte behövs en hel dag? Eller ja en hel vecka. Sen att man har en idiot till fasa som skäller på en för man inte anstränger sig och bara maller på om hur värdelös man är... Är så jävla leds på det att om han fortsätter kommer nån av oss att dö och jag bryr mig ärligt talat inte vem det blir..

Sen har min mobil ingen skärm så jag kan inte spara nummer och kan inte se kontakternas namn och jag kan typ inga nummer i huvudet kul... (specielt kul eftersom jag inte kan lämna några referenser därför..
Min bil är ett skämt och kommer troligen paja på en motorväg 10 mil från civilisation.
Söker du jobb?
Var?
Vad för sorts jobb?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ferrari har designat en riktigt cool dator. En bekant köpte en till sin lillebror förra julen... :avundsjuk

En sån där har grannen, en tämmeligen medioker laptop i flashigt skal, gjord av en känd datortillverkare.
Den utan ferarriloggor men med exakt samma prestanda är avsevärt billigare.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Är lite bitter över att racebussen har halvt och halvt gett upp och går på 3 av 4 cylindrar... Hittils har vi kört 45mil med den såhär och det är bara 55mil kvar... SJälvklart gav den upp i karlskoga, längsta resan för året..

Den drar ju bara 2,5L milen också..

Dominator-Rocks

Guest
Varför slutar det växa hår på huvet och istället så frodas näshåret?
Det e ju fan så man skulle kunna tro att det krypit upp en satans grävling i snoken. Ont gör det också när man tar en näve och sliter till...fans skit.

Jag har lurat på det där, :va har kommit fram till att det ryker en hårsäck för varje Jävulstyg man gör! :cdevil

Jag har gjort ett par stycken och numera får jag raka både ansikte och jässa med rakyvelen :hihi

Till näsan har jag en näshårstrimmer :tummenupp (Det tycks som jävulskaperna växer i snoken) :näsblod

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX

Darvin regerar.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag har lurat på det där, :va har kommit fram till att det ryker en hårsäck för varje Jävulstyg man gör! :cdevil

Jag har gjort ett par stycken och numera får jag raka både ansikte och jässa med rakyvelen :hihi

Till näsan har jag en näshårstrimmer :tummenupp (Det tycks som jävulskaperna växer i snoken) :näsblod

Vart köper men en näshårstrimmer? :confused: Det är något jag aldrig sett i nån affär :confused: Troligtvis för att jag inte kollar ordentligt, men ändå :gnissla

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati