Idag är jag förbannad därför att...

Dr.Bike

Guest
Ferrari har designat en riktigt cool dator. . :avundsjuk

Eh..nej.

NÅGON har målat en dator röd,
smetat dit två gnuggisar.
Allt med Ferraris goda minne däremot.
(och det får de garanterat betala massa royalties för...)

Tänk att folk går på sånt där...

(och nej, hade inte gnuggisarna suttit där hade du inte tyckt om datorn)
(och nej, den är INTE värd en enda spänn mer än sin systermodell utan rödfärg och pynt)

Vart köper men en näshårstrimmer? :confused: Det är något jag aldrig sett i nån affär :confused: Troligtvis för att jag inte kollar ordentligt, men ändå :gnissla

Surfa in på teknikmagasinet... eller clas i sjön

Darvin regerar.

Darvin?
Darwin kanske?

Det var f.ö en ganska elak kommentar Valmers.

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Är lite bitter över att racebussen har halvt och halvt gett upp och går på 3 av 4 cylindrar... Hittils har vi kört 45mil med den såhär och det är bara 55mil kvar... SJälvklart gav den upp i karlskoga, längsta resan för året..

Den drar ju bara 2,5L milen också..

Låt mig gissa: Det är en Fårrrrrd? :hihi

Och låt mig gissa 2: Den har en kassettbandspelare med taskigt och skrapigt ljud oxå? (får bara in P1 typ)

Fan vad livet kan vara pissigt... önskar jag kunde hjälpa dig.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Låt mig gissa: Det är en Fårrrrrd? :hihi

Och låt mig gissa 2: Den har en kassettbandspelare med taskigt och skrapigt ljud oxå? (får bara in P1 typ)

Fan vad livet kan vara pissigt... önskar jag kunde hjälpa dig.
Hur kunde du veta att det var en ford :rolleyes:

Vi pluggade ur spridaren och skruvade ut tändstiftet så gick den okej iaf..., kom precis hem. Tog bara 15h...

Vi har faktiskt investerat i lite högtalare och en mp3 cd-spelare just för att det brukar bli ett par timmar i bilen :tummenupp

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
för att det visade sig att fittan jag varit tillsammans i 3 år med har både varit otrogen med andra o gått tillbaka till sin exman hon skiljde sig ifrån för att hon ville ha mig!!!!!! vilken fittajävel rent ut sagt!! har ett gäng xxx o hänga ut, emn vågar inte.. vill inte hamna i tinget!!! men må den fan dö en plågsam död!!
Otrohet borde de fan vara dödsstraff på!

Hoppas du kommer över henne snabbt och kan gå vidare! :)

Dr.Bike

Guest
Hur kunde du veta att det var en ford :rolleyes:

Vi pluggade ur spridaren och skruvade ut tändstiftet så gick den okej iaf..., kom precis hem. Tog bara 15h...

Vi har faktiskt investerat i lite högtalare och en mp3 cd-spelare just för att det brukar bli ett par timmar i bilen :tummenupp

Skönt att höra att ni är hemma iaf...
Såna där färder känns alltid oroliga ända tills man står hemma på gårdsplanen :(
Glöm inte rapportera vad det var för fel sen!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
för att det visade sig att fittan jag varit tillsammans i 3 år med har både varit otrogen med andra o gått tillbaka till sin exman hon skiljde sig ifrån för att hon ville ha mig!!!!!! vilken fittajävel rent ut sagt!! har ett gäng xxx o hänga ut, emn vågar inte.. vill inte hamna i tinget!!! men må den fan dö en plågsam död!!

Fy fan :( jag vet hur dåligt du mår nu men häng inte ut någon annans privata bilder/filmer för det. Det får dig inte att må bättre i längden. Oroa dig inte..hon mår nog ganska ruggigt (även om hon inte är medveten om det), sånt kommer i fatt förr eller senare och då ligger du på plus och hon på minus.
Ta bort nummer, sms, mail, foton mm det är det enda som funkar. :krama

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
jag är inte förbannad men trött på att det kan vara så jävla svårt att glömma sånt som man bara måste glömma..för att någon annan har bestämt att det är så

tuppel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
Inte ens en cykel
Senkvällens bravader gör mig lite arrrjjjj:

1. Laddade ner ett spel, installerar och ska snart testa.
2. Kopplar i gamepaden då jag tänker spela med den.
2.1. Hela rummet slocknar. En propp har gått.
3. Går ner och byter propp.
4. Föga förvånande så startar datorn inte. Nätagget är så klart slut.

Kommer att kosta mig minst 800 kr i form av nytt nätaggregat för att få igång datorn igen. Som mest kommer det att kosta mig 6-7 000 kr om nätaggregatet drog med sig komponenterna. Livet är gött, å andra sidan bryr jag mig inte så mycket så länge hårddiskarna överlevde, resterande komponenter kan bytas ut utan att jag förlorar 5 års data fördelat på nästan 1TB.

Btw, billigt Hiper-nätagg till salu. PM.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
"smärta är vad personen som upplever smärta säger att det är och smärta existerar när personen säger sig uppleva smärta"

McCaffrey 1979 (fö..ett jääävla bra år!)

1979 gick jag i utsvängda byxor, röd polotröja i syntetmaterial och träskor med grovmönstrade sulor.
Samt cyklade på en damcykel med förlängd framgaffel och högstyre.
Vad var bra med det?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
1979 gick jag i utsvängda byxor, röd polotröja i syntetmaterial och träskor med grovmönstrade sulor.
Samt cyklade på en damcykel med förlängd framgaffel och högstyre.
Vad var bra med det?

JAG föddes :7peta..försökte ju vara lite positiv över min existens förengångsskull ;)
Sedan var du nog så jääävla hipp i just dom kläderna just då så du skall inte klaga. Damcykeln har jag inget sätt att försköna bort..tyvärr:näsblod

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
JAG föddes :7peta..försökte ju vara lite positiv över min existens förengångsskull ;)
Sedan var du nog så jääävla hipp i just dom kläderna just då så du skall inte klaga. Damcykeln har jag inget sätt att försköna bort..tyvärr:näsblod
På goda grunder antar jag att du aldrig smällt ballarna i ramen på en herrcykel.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati